Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קודן ברכב חדש, צריך? כדאי?


jenny100
 שיתוף
עוקבים 11
שימו לב! השרשור הזה בן 193 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

אבא שלי רכש רכב חדש סוזוקו קרוסאובר. 

בהסכם רשומות כל מיני תוספות, כגון מרימי שמשות, מוביליי, מולטימדיה, חיישנים וכו.

 

אבל... לא רשום קודן.

גם לי יש כזה רכב. גם והוא הגיע עם קודן, אני לא מוצא את המסמך אם קודן זה משהו שנרשם במפורש או פשוט הגיע ככה.

 

שאלה: האם סוזוקי מחוייבים בהתקנת קודן או שההורים היו אמורים לבקש/להתמקח שיוסיפו את זה וברגע שלא הוסיפו זה אבוד?

 

לא הייתי רוצה להרגיש שעבדו על ההורים שלי, כי הם אנשים מבוגרים.

 

תודה רבה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

אצלי אותו הסיפור עם רכב שקיבלתי לפני כמה שבועות וגם מכיר עוד אנשים.

סוזוקי הפסיקו להתקין קודן ברכבים חדשים בטענה שחברות ביטוח כבר לא דורשות, מה שלא בדיוק היה נכון במקרה שלי.

ממני דרשו תשלום על התקנה .לא הצלחתי לקבל אותו בחבילה כנראה בגלל שכבר סגרתי ונודע לי על הצורך מחברת ביטוח בשלב יותר מאוחר.

עריכה אחרונה על ידי romanbu
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם לנסח את השאלה מחדש:

"האם מומלץ להוסיף לרכב מכשיר אלקטרוני, סיני, זול שיותקן על ידי מתקין שרמת הכשרתו בספק, לגבי חוסר האיכפתיות מהרכבה ופירוק נכונים של חלקי פסטיק רבים ברכב אין ספק שיתערב בצמות החשמל והאלקטרוניקה ברכב ובעת תקלה עלול להשבית את הרכב?"

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 4

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף למגיבים מעלי.
אישית הייתי נמנע כמה שאפשר מהתקנות מקומיות, ואם אפשרי הייתי כנראה מוותר על כל מה שרשמת (ד״א אני לא בטוח שמרימי שמשות חוקיים בימינו, בגלל ריבוי תאונות של ילדים שנשכחו באוטו בקיץ).

בכל מקרה לפני כחודש בהזמנת סקודה חדשה וויתרנו על התקנת איתורן/קודן ולא היתה בעיה לבטח אותו.
תענוג להכנס לרכב ולהתניע אותו בלי להקיש קוד


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 5

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Land Rover Discovery TD5

VW Golf MK4 1.6 Manual

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, shellcase כתב:

אם לנסח את השאלה מחדש:

"האם מומלץ להוסיף לרכב מכשיר אלקטרוני, סיני, זול שיותקן על ידי מתקין שרמת הכשרתו בספק, לגבי חוסר האיכפתיות מהרכבה ופירוק נכונים של חלקי פסטיק רבים ברכב אין ספק שיתערב בצמות החשמל והאלקטרוניקה ברכב ובעת תקלה עלול להשבית את הרכב?"

 

שמע, אני לא בטוח שאתה סגור על ההתקנות של הקודנים לרכבים חדשים.

בגדול אני נגד התקנות, ובחדש שקיבלנו לא התקנתי כלום -  אבל למשל המערכות של איתוראן מיוצרת בארץ ע"י חברה טובה ורצינית ולא איזה "תוסף סיני זול", וההתקנה בבונדד ע"י מתקינים מורשים ב 99% היא התקנה טובה של מייצרת בעיות.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב

לצערי חלק מהמתקינים של איתורן סייב או פוינטר,

הורסים את חלקי הפלסטיק בהתקנות חובבניות,

דברים שרק במקרה אתה מפרק למשל לצורך החלפת מערכת מולטימדיה,

ומגלה אותם על הדרך.

עדיף בארץ רכב נטול התקנות כלשהם, כי רמת ההתקנה פה היא בינונית ומעטה.

  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה צריך קודן? זה לא משהו שבאמת יזיז למי שירצה לגנוב את האוטו.

אם הביטוח לא דורש הרי שזהו סתם מטרד. 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שנוהגים ברכב ללא התקנות מקומיות מבינים את האמרה "כל המוסיף גורע". לפני כעשור קנינו בארה"ב מיצובישי לנסר והחזקנו בה 6 שנים. כשהיינו מבקרים בארץ היינו נוהגים בלנסר של חמי. אין מה להשוות ביו הלנסר האמריקאי והישראלי מ-3 סיבות, בסדר הזה:

  1. אין שום התקנות מקומיות.
  2. גיר ידני לעומת גיר רציף.
  3. מנוע 2 ליטר לעומת 1.5 ליטר.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 שעות, GTאי כתב:

 

ההתקנה בבונדד ע"י מתקינים מורשים

 

ורוב המוסכים בארץ הם מורשי משרד התחבורה, ולרוב המנהלים שלהם יש תעודת מנהל מוסך ואיכשהו עדיין הפורום מלא בתלונות על חוסר מקצועיות.
בישראל הקשר בין תעודה למקצועיות רופף מאד (ובלי קשר - לך תשב בשיעור אחד במכללת משלב ותראה את הרמה).
דבר נוסף - כמה מערכות איתוראן או קודניות פירקת שאתה כותב שההתקנה איכותית?

יצא לי לפרק שני קודנים בחיי, אמנם הם הותקנו אי שם באמצע שנות ה2000, אבל איזולירבנד מתקלף וחוטים מלופפים כן מצאתי שם, אז אשמח לראות שדברים השתנו, אבל אני בכל זאת לא מסכים בשום אופן שידיים ישראליות שלא אני בחרתי יגעו ברכב כך שאין לי שליטה על רמת העבודה והתוצאות.

 

עריכה אחרונה על ידי shellcase

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש התקנות מקצועיות ויש כאלו מתחת לכל ביקורת.

בכל מקרה, להיות מתקין אביזרים לא צריך שום הסמכה ושום תעודה ואין שום קשר להסמכות של משרד התחבורה ולהתקנות.

אני סמוך  ובטוח שחשמלי רכב מוסמך, שמתעסק עם התקנות אביזרים הרבה פחות מכל המתקינים למיניהם, יבצע התקנה בצורה מקצועית פי כמה.

 

מעבר לרמת ההתקנה, מדובר ברכיב, לרוב סיני או ברמה לא מספקת של תקינה לרכבי אלקטרוניקה ברכב, שמותקן ברכב ועלול לגרום תקלות, גם אם ההתקנה נעשתה בצורה בטובה ביותר. 

 

אם אפשר להמנע מההתקנה ומהרכיב שיכנס לרכב ויהיה מחובר אליו, אז כדאי. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 193 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...