Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חחח כן, הבעיה היא שאני כל הזמן צעד קדימה שניים אחורה...

בשלב מסויים בגלל כרטיס זיכרון דפוק, יצא שהשתמשתי הרבה בקיל-סוויץ' מה שבסוף אכן הרג את המסך...

הכנתי וורסיה 2, כולל שליטה באלפיין שלא הייתה לי קודם, אממה- איכשהו בכל העדכוני תוכנה וההוצאה וההכנסה איבדתי את השליטה מההגה (כנראה חוט מנותק, לא בעיית תוכנה, בבית זה עובד) וגם הטאץ' מאבד סנכרון (אפשר לשלוט אבל על עיוור :?), הבעיה שבגלל שהגעתי לסוג של סטדי-סטייט שבו אני מדליק את האוטו וחצי דקה אחרי זה השאפל מתחיל לנגן- אני די מתעצל לעשות משהו...

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

קצת תמונות מהשיפוצון שעשיתי למגבר שהגיע לידי.

מדובר על סאנדאון 100.4 שעבר עליו דבר או שניים.

 

שימוש שדבק חם כדי לחזק את החיבורי RCA ושימוש בטרנזיסטור בתור שייבה:

 

2019-06-21%2014.41.52_zpsqznkrtpx.jpg

 

2019-06-21%2013.34.24_zpshxvkb3vo.jpg

 

עוד קצת דבק חם:

 

2019-06-21%2013.34.34_zpsxldriomo.jpg

 

פוטנציאומטר לכיוון גיין עם חוטים מאריכים:

 

2019-06-21%2013.35.08_zpsiogslnj3.jpg

 

החלפת ה RCA:

 

2019-06-21%2014.38.00_zpsvsrdffmf.jpg

 

2020-01-31%2016.11.46_zps4trj1w3i.jpg

 

והחלפת הפוטנציאומטר:

 

2020-01-31%2016.11.50_zpsdyxpvyc9.jpg

 

והחלפתי גם את הגיין של הזוג ערוצים השני על הדרך:

המקורי:

 

2020-01-31%2016.21.26_zpsnwxxcgyg.jpg

 

והחדש:

 

2020-01-31%2016.23.00_zpszpjuk0hk.jpg

 

וגם מצאתי תמונה של התיבה של הסאב ליד אייפון 6S רק כדי להמחיש את הגודל של התיבה:

 

2019-09-10%2019.34.12_zpsebfaevjv.jpg

 

עריכה אחרונה על ידי Arik.G
  • אהבתי 1

:cry: !!SOLD!!

פורסם

יפה!

 

אם יש לך רוטר - תעשה לפינות ודפנות התיבה פאזה או עיגול קצוות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

יצא לי להתקדם קצת בימים האחרונים.

אני רוצה שכל הרספברי והספק שלו יהיו בתוך מארז אחד ומסודר, ככה שאם אני צריך לנתק אותו כדי לשדרג או לטפל באיזה תקלת תוכנה יהיה יותר קל.

אז הזמנתי מארז אלומיניום והתחלתי להרכיב הכל בתוכו.

 

ככה הרספברי היה עם הספק שלו, זרוק בתא המטען:

 

2020-04-03-11-35-54.jpg

 

הכל לפני הלחמות והרכבה:

 

2020-04-03-11-35-34.jpg

 

הלחתמי את המחברים וקיבעתי את הרכיבים למארז, נשאר רק לעשות חורים בדפנות ולסגור:

 

2020-04-03-15-51-53.jpg

 

עדכון עוד מעט.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

:cry: !!SOLD!!

פורסם

הכנתי את הפנל הקדמי, בינתיים זה ניסיון כי החומר שממנו הדפסתי הוא PLA, הוא יתעווט בחום של האוטו, אחרי שהמידות יהיו בול אדפיס מ ABS.

הוספתי גם מאוורר כדי שלא יתחמם הכל בתוך מארז סגור, בצד השני יהיו פתחי איוורור.

 

2020-04-04-19-55-30.jpg

 

2020-04-04-19-55-36.jpg

 

2020-04-04-19-56-26.jpg

 

מקווה מחר לסיים את הפנל השני ופינישים כמו לעגל פינות.

  • אהבתי 1

:cry: !!SOLD!!

פורסם (נערך)

סיימתי את החלק האחורי:

 

2020-04-05-11-52-29.jpg

 

שוקל אולי להוסיף יציאת HDMI לכאן כדי לחבר מסך במידת הצורך 🤔

 

חיברתי מתח והרספברי רץ כבר שעה ולא נראה שמשהו מתחמם, לא הספק ולא הרספברי.

הדאגה שלי היתה גם העווצמת WIFI כאשר הרספברי סגור בתוך מארז אלומיניום, זו אחת הסיבות שעשיתי את הדפנות מפלסטיק. אבל נראה שאין בעיה כרגע.

עריכה אחרונה על ידי Arik.G
  • אהבתי 1

:cry: !!SOLD!!

פורסם

סיימתי לחווט את הUSB HUB שאליו יתחברו הדיסק און קיי עם השירים וגם הכונן CD שישבו בתוך המשענת יד ברכב לגישה קלה.

חיברתי את המתח שיוצא לUSB HUB ל 5וולט של הספק כוח ולא למתח USB של הרספברי.

 

2020-04-09-14-19-54.jpg

 

2020-04-09-14-20-20.jpg

  • אהבתי 1

:cry: !!SOLD!!

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

הרבה זמן לא היה עדכון אבל יש תוספת קטנה למערכת:

Hybrid Audio Technologies Legatia-3 

 

שמצטרפים לסט הקדמי של:

HAT L1 PRO

HAT Clarus woofers

 

2020-09-13-12-26-38.jpg

 

המידים יכנסו בתושבת המקורית של הטוויטרים בדש בורד.

הכנתי טבעת מתאםת וכבל עם מחבר לניתוק נוח אם צריך:

 

2020-09-14-13-38-17.jpg

 

ובדיקת התאמה במקום:

 

2020-09-15-10-52-33.jpg

 

בעדכון הבא נשאר:

1. להעביר את הטוויטרים למקומם החדש (הפתעה)

2. להוסיף עוד חיווט לטוויטרים (המידים יושבים על החיווט של הטוויטרים)

3. לחבר למגבר

4. כיוונים ומדידות.

 

מקווה לעדכן בקרוב, במיוחד שעכשיו יש סגר וחגים אז יהיה זמן לעבוד על הרכב.

 

עריכה אחרונה על ידי Arik.G
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

:cry: !!SOLD!!

פורסם

חג שמח ושנה טובה לכולם.

 

עוד עדכון קצר.

מכיוון שהמידים נכנסו למקום של הטוויטרים אני מחפש איך ואיפה  להתקין את הטוויטרים. בגלל שזה רכב ליסינג, בניות בקורות לא בא בחשבון.

לפני שנה בערך נתקלתי בפודים מאלומיניום באליאקספרס, והזמנתי אותם. הגיע הזמן לנסות ולראות איך הם.

 

בגלל שהעומק של הטוויטרים גדול ממה שהפודים האלה מתוכננים אליו, מצאתי דרך שהם יתאימו בול, הדבקתי את הטבעות הברגה המקוריות של הטוויטרים לפודים.

עכשיו הטוויטרים יושבים בול:

 

spacer.png

 

האמת שאהבתי את המראה, אז ניסיתי לראות איך זה נראה על הדשבורד:

 

spacer.png

 

spacer.png

 

וממש לא אהבתי, נראה מגושם מאוד ובולט (מה שאני מנסה להימנע ממנו).

 

אחרי חיפוש רעיונות ברשת מצאתי את הפודים שתוכננו בשביל ה L1PRO להדפסה: https://www.thingiverse.com/thing:1585381

הדפסתי אותם מחומר ABS שעמיד לטמפ' גבוהה:

(סרטון TIME LAPSE של ההדפסה)

https://youtu.be/vJcOV_to6Vs

 

לפודים יש בסיס מאוד קטן, ואני הולך להשתמש בדבק דו צדדי כדי להדביק את הפודים לדש בורד, אז תכננתי בסיס טבעות קטנות כדי לתת לדבק יותר "בשר"

הבסיס הזה מודבק לפודים בדבק שמתאים להדבקה של חומרי פלסטיק:

 

spacer.png

 

נראה הרבה יותר סולידי מהפודים האלונימיניום:

 

spacer.png

 

spacer.png

 

אחרי שיוף ליד פוד לא משוייף:

 

spacer.png

 

עטד לא החלטתי אם אני הולך לצבוע או להשאיר אותם ככה. 

מה דעתכם?

 

בעדכון הבא הולך להיות החיבור שלהם והכיוונים.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

:cry: !!SOLD!!

פורסם

נראה יפה מאוד אריק - אחרי השיוף של הפוד הייתי שוקל לצפות אותו באפוקסי - זה יתן לך גימור חלק ושקוף לפוד, אחרי שיוף מים אתה תוכל לצבוע אותו. 

 

הדבר היחיד שבעייתי מבחינתי זה שהטוויטר הרבה יותר קרוב לאוזן שלך מהמידריינג' וזה יוצר בעיות של טיימינג - אפשר לתקן עם DSP כמובן. 

 

ערכתי לך "חד שמח" לחג שמח - שנה טובה! 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה על התיקון אדי.

 

לגבי עניין השוני במרחקים זה כמובן מתוקן עם Time Alignment אז לא בעיה.

 

אפוקסי זה אופציה טובה, צריך לבדוק איך אפוקסי מתמודד עם חשיפה ממושכת לשמש ישירה.

:cry: !!SOLD!!

פורסם

האפוקסי זה רק בכדי ליצור גימור חלק לפני צבע - ברור שאפוקסי בשמש יצהיב - אבל אתה תעשה מעל שלוש שכבות צבע ושכבת לקה עבה או שתיים. 

  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יצא לי לעבוד ברכב קצת אתמול.

 

התחלתי עם החיתוכים לאלמנטים:

- 60 > סאב 

-  400 > וופרים > 60

- 3100 > מידים > 400

- טוויטרים > 3100 

 

spacer.png

 

כרגע חייב לחזור על כל החיווט  כי נהייה לי בלגן עם הערוצים נראה לי. 

 

יש כאן מישהו שמכיר טוב את השימוש ב REW ומדידה עם מיקרופון ? אני מבצע מדידות אבל נראה לי משהו לא הגיוני:

- הקו הירוק זה מדידה של המערכת ב 2 way. טוויטרים + וופרים וסאב.

הקו האדום זה מדידה של המערכת ב 3 way . טוויטרים + מידים + וופרים וסאב.

 

spacer.png

 

אני רוצה לבתע תיקוני EQ על סמך מדידה, בעבר ניסיתי אבל לא ראיתי ממש הבדל משמעותי.

 

  • אהבתי 1

:cry: !!SOLD!!

×
×
  • תוכן חדש...