Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום נכשלתי בטסט על לחות בפנס קידמי שמאלי סוג הרכב מזדה 3 מודל2009 העים יש אפשרות לריקול על פנס הנ,ל כמה יכול לעלות החלפה לחדש חלופי,

פורסם

לאחר 10 שנים איני מאמין שיש ריקול כלשהוא למקרה כזה בפנס ראשי.

להחלפה לפנס חדש חליפי, בדוק עם סער ב"גנים חלפים לרכב" שברח' האורגים 7 א.ת חולון.

טל' 054-5552787 או 073-7292000 או 073-7373336.

לא לשכוח לבצע כיוון אורות לאחר החלפת הפנס.

בברכה - רפי לין

פורסם

תקנה ותחליף לבד, מניסיון באתר הזה הפנס מגיע תוך כמה ימים וזה בסה"כ כמה ברגים להחליף.

 

https://www.partclick.co.il/shop/product/%d7%9e%d7%90%d7%96%d7%93%d7%94-3-%d7%a4%d7%a0%d7%a1-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%99-%d7%a9%d7%9e%d7%90%d7%9c-2009-2013

 

https://www.partclick.co.il/shop/product/%d7%9e%d7%90%d7%96%d7%93%d7%94-3-5-%d7%93%d7%9c%d7%aa%d7%95%d7%aa-%d7%a4%d7%a0%d7%a1-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%99-%d7%a9%d7%9e%d7%90%d7%9c-2004-2009

 

 

אני רואה שב 2009 בדיוק הייתה החלפת דגם, יש פנס קידמי לדגם הישן ולדגם החדש.

שים לב למחירים - זה כולל משלוח , ויש לך הודעה באדום למעלה על קוד לסוכות (עד סוף היום) , הקוד מקנה לך עוד 5 אחוז הנחה.

×
×
  • תוכן חדש...