Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BigMak

רשמים לאחר שבועיים עם פיזו 301

שימו לב! השרשור הזה בן 347 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

ראשית, אל תמהרו לקטול אותי,

הרכב משמש אצלי כרכב חליפי למיצובישי אטראז שהושבתה ...

 

יתרונות:

הרכב נח, מרגיש יציב על הכביש, מזגן משמעותית חזק יותר מהמיצובישי.

4 חלונות חשמל (המיקום של הכפתורים פשוט לא הגיוני - אבל כנראה זה מפשט את התכנון וההרכבה של מערכת החשמל ברכב)

הגה מתקשר (ביחס למיצובישי כמובן)

תא מטען ענב. לדעתי, הרכב גם יפה יותר מהמיצובישי.

נכון, צריך להתרגל לבעיטות של הגיר הרובוטי, אבל סך הכל הרכב בסדר גמור.

 

חסרונות:

רמת גימור בסיסית, חסר שליטה מההגה על המערכת המקורית (1 DIN)

אין BT במערכת המקורית (הרכב שנת 2015, כן ?!)

 

לסיכום:

מה שמצחיק הוא שהרכב נסחר במחירים מגוחכים,

בעבר, רכשתי את "אחותה הגדולה של ה 301" - 306 סדאן נפח 1.4 (ידנית), אשר נמכרה גם אז במחיר בדיחה.

 

מתכנן לרכוש אחת כזו בעתיד (בשאיפה לידנית בנזין).

 

זו דעתי,

לא בא לקדם מכירות לאף אחד,

פשוט השוק של הרכבים האלו מת, וזה משחק למי שמחפש רכב בסיסי ליום יום.

 

שבת שלום,

אריאל


יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגמרי תתבייש. מה יעשו עכשיו כל בעלי הקורולות 2010 SUN שלא רחוקות מהמפרט הזה ששילמו מחירון 35 אלף?


יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מבין המכוניות שיצא לי לנסוע עליהן, ה-301 היא הגרועה ביותר, בפער עצום. זה כמו לנסוע ברכב עם גיר ידני שנוהג בו אדם שאין לו מושג איך להשתמש בגיר ידני, ברמה שהוא זורק קלאץ' והרכב נכבה באמצע נסיעה. המחיר שלו לא "מגוחך", זה בדיוק הערך של הרכב הזה ואני אישית לא הייתי לוקח אותו גם אם היו נותנים לי אותו בחינם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לעניות דעתי מדובר באחת העסקאות היותר טובות בשוק המשומשות מבחינת תמורה לכסף. נכון - הרכב הוא לא "המילה האחרונה" אבל בהחלט מספק תחבורה נוחה ואמינה במחיר שווה לכל נפש.


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי המחיר של הרכב גורם לו להיות עיסקה טובה, אמנם לא הייתי רוכש רובוטי אבל עם מנוע 1.6 וגיר בעל 6 הילוכים בהחלט אופציה.

 

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מבין המכוניות שיצא לי לנסוע עליהן, ה-301 היא הגרועה ביותר

נהגת על האטראז' ? היא הרבה יותר גרועה בפער. ה 301 היא רכב פרמיום לעומתה, אני מבין למה פות"ש מהלל אותה, נסעתי על שתיהן ושתיהן גרועות אבל האטראז' גרועה הרבה יותר.


Clio 172 Phase 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי על האטראז', יכול להיות שהיא עוד יותר גרועה, למרות שקשה לי להאמין שיש רכב עם גיר גרוע יותר מהרובוטי של ה 301.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, גיר רובוטי כשמו כן הוא "רובוטי".

אחרת היו קוראים לו "גיר רציף" או "גיר אוטומט".

 

זה גיר רובוטי, תפנימו.

לפעמים באמת ישנה הרגשה כאילו הנסיעה היא על גיר ידני שלא יודעים איך להחליף הילוכים - וזה בדיוק רובוטי.


יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי הרבה על ה301 הרובוטית וזה היה בשבילי בלתי נסבל, גם הברקסים שלו היו גרועים למדי, זה הרכב היחיד שעשיתי איתו תאונה איי פעם, עד לעצירה מלאה הייתי יכול להתפלל לומר שמע ישראל לבקש בקשה אחרונה וכו'. ברוך ה' נגמר בשלום.

מעניין אותי איך ה1.6 אוטומט?מישהו מכיר?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
חברים, גיר רובוטי כשמו כן הוא "רובוטי".

אחרת היו קוראים לו "גיר רציף" או "גיר אוטומט".

 

זה גיר רובוטי, תפנימו.

לפעמים באמת ישנה הרגשה כאילו הנסיעה היא על גיר ידני שלא יודעים איך להחליף הילוכים - וזה בדיוק רובוטי.

 

לא, זה גיר רובוטי חד מצמדי מחורבן. לא סתם "רובוטי".

סע על פיאט בראבו למשל ותראה דוגמא לחד מצמדי שעובד יפה.


עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר הרובוטי של ה301 הוא הכי נוראי שיצא לי לנהוג עליו, למשל הרובוטי של ה108 פשוט ליגה אחרת, הרבה יותר נעים, חלק וזריז.

 

הלוואי שזה נעצר שם, איכות ירודה, רכב מרעיש מאוד, הנדסת אנוש איומה, והרשימה עוד ארוכה...

 

האמת, משתתף בצערך, סבלתי 301 2016 במשך שנתיים וחצי, קניתי חדשה מהניילונים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה שהיה "טוב" (במרכאות, זה היה זוועה) לטויוטה קורולה בשנת 2008 טוב גם לפז'ו 301 בשנת 2019.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני נכנס לאשכול, רוצה להגיב 'משתתף בצערך'

רואה שהיא שימשה כתחליף לאטראז'

שמח בשבילך


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את ה"בעיטות" האלו טוב, ותמיד תוהה לעצמי איך דבר כזה תקין ברכב מודרני.

לפעמים יש הרגשה שגיר שעבר חיים קשים יותר יבעט יותר, וזה לא נעים בכלל

 

Polo 9N 1.4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 347 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...