Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע לפני שבוש החליט שהגיע הזמן להחזיר את כבודו האבוד ולהיכנס בסדאם

(היום אני כבר לא בטוח מי נכנס במי, אבל מילא...), החלטתי לפנק את חברתי

שתחיה ולקחת אותה לאילת.

דיל לא-רגיל הוזמן, המאגד בתוכו מלון (מלכת שבא :p ) עם

ארוחות ערב ובוקר, טיסות (עם כל האהבה והבולשיט הזה, אני לא מתכוון

לנסוע לאילת בפיז'ו, כשחברתי - שתחיה, כבר אמרתי :?::wink: - בודקת כל שניה

באיזו מהירות אני משייט ו"אוי המנוע עושה הרבה רעש").

המחיר היה שערורייתי (and I mean it. עם ההנחה, בכלל :p ) ומזלי

שהזמנתי לפני שכל הבלאגן החל... otherwise... :roll:

הפיז'ו ננטשה לה ל-3 ימים ב-Long Term של נתב"ג והטיסות מאידך היו סבירות:

קצת Bumpy בהלוך, לא הגישו אוכל בחזור.

מלון מלכת-שבא פשוט מהמם ומפנק, מומלץ בחום :!:

אילת בתקופה זו של השנה מושכת גם היא. אין יותר מדי אנשים (רק בצהריים

בטיילת) וגם אלו שטרחו והגיעו, הם לא אנשי הקיץ... :wink:

הספקתי להשתזף (גם אשכנזים עושים את זה :wink: ), לעשות שופינג טוב (הגיע הזמן לקנות קצת דברים שלא

קשורים לאוטו... :lol: ), לנוח, לשכוח מהמלחמה (מה זה?),

לחזור ל- Long Term (האיזור המקורה, כמובן), להניע את הראלי במכה אחת

(אוהב, אוהב אותך :!: ) ולחזור להמליץ לכם ללכת לעשות את אותו הדבר.

The Time is now :!:

P101000fff.jpg

MCS 2008

פורסם

כן....הייתי שם....עם ה-RSI.....היה כיף....אחלה דרך...

 

בית מלון סוף הדרך,כמה אוכל-רק תאכלו!!

 

וואלה מתגעגע.....אבל למי יש כסף?!?!

 

 

אחר כך הייתי עם הראלי אבל בפלמירה ובהולידי אין אקספרס (לא משהו).

DSCN0351.jpg

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם
כן....הייתי שם....עם ה-RSI.....היה כיף....אחלה דרך...

 

בית מלון סוף הדרך,כמה אוכל-רק תאכלו!!

 

וואלה מתגעגע.....אבל למי יש כסף?!?!

 

 

אחר כך הייתי עם הראלי אבל בפלמירה ובהולידי אין אקספרס (לא משהו).

 

אני מבין שאתה חובב רכב...

אבל למה לא לנסוע לאילת לנופש עם החברה? :shock:

נסעת עם הRSI, עם הראלי... למה אתה לא משקיע בחברה שלך????? :shock:

 

:lol::D:)

:-)

פורסם
כן....הייתי שם....עם ה-RSI.....היה כיף....אחלה דרך...

 

בית מלון סוף הדרך,כמה אוכל-רק תאכלו!!

 

וואלה מתגעגע.....אבל למי יש כסף?!?!

 

 

אחר כך הייתי עם הראלי אבל בפלמירה ובהולידי אין אקספרס (לא משהו).

 

אני מבין שאתה חובב רכב...

אבל למה לא לנסוע לאילת לנופש עם החברה? :shock:

נסעת עם הRSI, עם הראלי... למה אתה לא משקיע בחברה שלך????? :shock:

 

:lol::D:)

 

 

 

נסעתי עם חברה שלי !!!! ליצן....

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם
אחר כך הייתי עם הראלי אבל בפלמירה ובהולידי אין אקספרס (לא משהו).

זו הראלי שריסקת :?::shock:

de-badged , נראית יפיפיה... :cry:

 

איך קרה :?:

MCS 2008

פורסם
אחר כך הייתי עם הראלי אבל בפלמירה ובהולידי אין אקספרס (לא משהו).

זו הראלי שריסקת :?::shock:

de-badged , נראית יפיפיה... :cry:

 

איך קרה :?:

 

 

 

ריסקתי?!?!? :shock:

 

מי סיפר לך את השטיויות האלה???, סה"כ נכנסו בי מאחורה....אתה יכול לראות את הרכב שלי בא למפגש עם צעיר מתלהב שהדביק ה-מ-ו-ן מדבקות מכוערות על האוטו....

והוא עדיין נוסע כמו שד....(הוא=הראלי)

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם
ריסקתי?!?!? :shock:

 

מישהו מוכר ?

 

 

לא....ילד בן 17 וחצי מרמת-אפעל שעושה איתה רייסים... :cry:

אבל מה איכפת לי...שילם טוב... :lol:

 

 

מצידי שיעשה ממנה צוללת בים... :lol::lol::lol:

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם
ריסקתי?!?!? :shock:

 

מישהו מוכר ?

 

 

לא....ילד בן 17 וחצי מרמת-אפעל שעושה איתה רייסים... :cry:

אבל מה איכפת לי...שילם טוב... :lol:

 

 

מצידי שיעשה ממנה צוללת בים... :lol::lol::lol:

 

חח....:)))

 

איזה שנה הייתה לך?

מה היה המצב שלה? כמה קילומטר? והכי חשוב....בכמה מכרת?

Back to the original - NC again.

פורסם

מודל 97,יד 3

70 אלף ק"מ

מצב מדהים(עד התאונה מאחורה)-אין שאסי

 

כמה מכרתי? הרבה מעל למחירון ובלי בדיקה.

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

בסופ"ש האחרון, חברתי-שתחיה החליטה לפנק אותי בנופש בים המלח

לרגל יום הולדתי שחל ב-18/11.

העמסנו את הקיא בשלל תיקים ונסענו דרך כביש ערד-סדום.

כיף בקיא. :roll:

 

היא הזמינה חדר במלון שרתון (חוף פרטי, בריכה חצי-אולימפית סבירה, בריכת מי-ים

מחוממת וכל ענייני הספא למיניהם. אוכל חביב.) וקימבנה (גם בנות עושות דברים

כאלו?! :roll: ) בקבוק שמפניה, ברכת יום-הולדת גדולה על הדלת וחדר מלא בלונים...

מודה, הופתעתי... :D

 

לכל אלו ששהו בים המלח בסופ"ש וראו בלונים רבים מרחפים להם או פקק פלסטיק

של בקבוק שמפניה נוחת להם במרפסת, סליחה מראש.

זו לא הייתה הפעם הראשונה שלי בים המלח, אבל זו אכן הייתה הפעם הראשונה

שנכנסתי למים המלוחים... צפתי כל הסופ"ש. :lol:

 

מזג אוויר טוב, המלונות שם בתפוסה מלאה ופתחו ביסטרו חדש וטעים (בייחוד האייס-קפה :wink: )

במרכז המסחרי "פטרה", אופציה ליציאה במקום ל"מוזה" בערד.

מקום חביב לנופש למיש שנשבר מאילת ולא מהנוף.

 

נ.ב.

את ה-C4000 שכחתי לקחת והתמונות מהנוקיה 7250 יתנו לכם מושג קלוש... :roll:

Image004.jpg

Image002.jpg

MCS 2008

פורסם
בסופ"ש האחרון, חברתי-שתחיה החליטה לפנק אותי בנופש בים המלח

לרגל יום הולדתי שחל ב-18/11.

העמסנו את הקיא בשלל תיקים ונסענו דרך כביש ערד-סדום.

כיף בקיא. :roll:

 

היא הזמינה חדר במלון שרתון (חוף פרטי, בריכה חצי-אולימפית סבירה, בריכת מי-ים

מחוממת וכל ענייני הספא למיניהם. אוכל חביב.) וקימבנה (גם בנות עושות דברים

כאלו?! :roll: ) בקבוק שמפניה, ברכת יום-הולדת גדולה על הדלת וחדר מלא בלונים...

מודה, הופתעתי... :D

 

לכל אלו ששהו בים המלח בסופ"ש וראו בלונים רבים מרחפים להם או פקק פלסטיק

של בקבוק שמפניה נוחת להם במרפסת, סליחה מראש.

זו לא הייתה הפעם הראשונה שלי בים המלח, אבל זו אכן הייתה הפעם הראשונה

שנכנסתי למים המלוחים... צפתי כל הסופ"ש. :lol:

 

מזג אוויר טוב, המלונות שם בתפוסה מלאה ופתחו ביסטרו חדש וטעים (בייחוד האייס-קפה :wink: )

במרכז המסחרי "פטרה", אופציה ליציאה במקום ל"מוזה" בערד.

מקום חביב לנופש למיש שנשבר מאילת ולא מהנוף.

 

נ.ב.

את ה-C4000 שכחתי לקחת והתמונות מהנוקיה 7250 יתנו לכם מושג קלוש... :roll:

 

בהחלט עשית תחיית המתים, השרשור ממרץ!

היה עדיף שתפתח שרשור חדש ותקשר אותו לזה.

×
×
  • תוכן חדש...