Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדיקת תקינות חיישן לחץ שמן FIAT X1/9


michael carmi
שימו לב! השרשור הזה בן 2589 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב הוא פיאט X19 אך החיישן משותף להרבה דגמים.

המחוג בלוח השעונים לא עובד אך כשנותנים סוויטש הוא זז כמילימטר אך אינו מראה לחץ שמן בנסיעה והמחוג נשאר למטה

מכיוון שהחיישן יקר הייתי רוצה בוודאות שהתקלה היא בו ולא במחוג/חיווט.

לחיישן מגיע חוט אחד והוא נראה תקין

כיצד בודקים את החיישן האם צריך רב מודד או מספיק שאבדוק שמגיע חשמל ללוח השעונים?

ד"א מנורת הלחץ שמן כבית מייד עם ההתנעה.

מצ"ב תמונת החיישן http://www.midwest-bayless.com/Fiat-X19-0_p-11660-oil-pressure-gauge-sending-unit-wwire-fiat-x19-sohc-124-beta-oe.aspx

תודה לעוזרים

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מנת לנסות להפריד בין בעיית הולכה לתקינות של החיישן תעבור ישר לסעיף 5..

 

על מנת לבדוק תקינות מלאה:

1. לנתק את החיישן מהמנוע אך לא מהחשמל

2. לסגור/לאטום את ההברגה של החיישן במנוע עם בורג מתאים (זמנית)

3. להשתמש במשאבת וואקום/לחץ ידנית על מנת לייצר לחץ מדומה - הממשק בין המשאבה לחיישן ידרוש בוודאי יכולת אילתור..

4. להניע את הרכב וליצור עם המשאבה לחץ כזה שאמור היה להראות ע"ג הסקאלה בלוח השעונים

5. אם החיישן שברשותך הינו בעל מוליך יחיד אז (אני מעריך) שמדובר על חיישן מסוג נגד משתנה, כפי שמופיע בשרטוט השמאלי, כלומר אתה יכול בעזרת רב מודד למדוד את ההתנגדות בין גוף החיישן למוליך. תוכל כעת לשלוט בגובה הלחץ ולראות את ההתנגדות של החיישן משתנה.

6. אם החיישן מתפקד אז הבעיה כנראה בדרך אל או בלוח השעונים

 

 

0900c152802515ac.gif

 

 

 

 

אני מצרף לינק של משאבת וואקום/לחץ שקניתי עבור החלפת נוזל בלמים אך יכלה לשמש למטרה זו.

מקווה שעזרתי

 

https://www.amazon.com/gp/product/B004IQM460/ref=od_aui_detailpages00?ie=UTF8&psc=1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקום לנתק את החיישן מהרכב ולהסתבך בלחפש בורג NPT שיחליף אותו אתה יכול פשוט למדוד את ההתנגדות בינו לבין גוף המנוע.

אם היא משתנה עם הסל"ד (בסל"ד גבוה לחץ השמן עולה) אז החיישן עובד. מציע שתמצא באיזה ספר אחזקה את הערכים של ההתנגדות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על העזרה

בימים הקרובים אבדוק את הרכב ואחזור לדווח

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2589 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...