Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנשים ! ;]

 

לאחרונה קיבלתי לידיים שלי את המכשיר הזה - דאבל דין ddx 8022 של קנווד בחינם (איך לא).

 

בגדול מבדיקה באינטרנט לא מצאתי יותר מידי מידע עליו, רק לפי ה SPEC ניתן ליראות שהוא הרבה יותר נחות מה CLARION 785 שיש לי כרגע .

 

אבל בשביל הספורט חיברתי אותו למערכת שלי... ודיי נדהמתי מהסאונד שהדבר הזה מוציא !

 

מישהו יכול להסביר לי בבקשה מה יש למכשיר הזה שגורם לו להשמע כל כך טוב ??

 

אפילו אין לו קרוס אובר שיודע לחתוך מערכת 3 חלקים כמו שצריך , אבל הגבוהים עדינים ומפורטים הבאס אדוק ומאוזן המידים אווריריים פשוט תענוג . הכל מתנגן בהורמוניה כזאת דיי הופתעתי.

 

אז מה אתם אומרים ? יש משהו מיוחד במכשיר הזה או שאני פשוט לא יודע לכוון את הקלאריון שלי כמו שצריך ?

פורסם

אני לא מבין מה אתה מתפלא

מדובר במכשיר מולטימדיה שהיה ספינת הדגל של קנווד עד לפני כמה שנים

הוא אפילו מתוכנן לעבוד 5.1 עם יציאת RCA גם לסנטר שאין הרבה מכשירי מולטימדיה כאלו.

 

אם קבלת אותו בחינם תגיד תודה ,יופי של מתנה.

פורסם

אני מופתע כי המכשיר לפי הנתונים שלו מיועד יותר לכיוון הקולנוע ביתי כמו שאמרת 5.1 וכו ', ועם דגש ברור של מולטימדיה ופחות מוזיקה נטו ...

 

בגלל זה היתי מופתע מהסאונד שהוא מוציא במוזיקה דווקא.

 

וגם אני מופתע מהפער בעצם... לא תמיד אפשר לשים לב בצורה ברורה ומהאזנה קצרה להבדל באיכות בין מכשירים ברמות גבוהות, אבל פה הפער היה עצום מבחינתי.

 

זה היה משהו כמו לשמוע מערכת ב 1000 שח ואז לשמוע מערכת ב 10000 שח ...

 

הבעיה איתו היא שהוא דאבל דין ואין לי מקום לדאבל דין בקונסולה.

 

ומוזר שבאינטרנט אין מידע עליו או השוואות... כלום...

×
×
  • תוכן חדש...