Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - סמל"ת משיקה מחדש את ג'יפ וקרייזלר


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2665 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עזבו אתכם מהטיפו, רכב שמגיע להתחרות בשוק מוסדי אפור וקשה.

 

נתתי את ה-500X דוגמה כבר כל כך הרבה פעמים, קסם של אוטו שפשוט מתייבש באולם התצוגה בגלל תמחור תלוש מהמציאות.

אני מקווה שאולי המבצע של המוקה מהשבוע יעיר קצת את סמל"ת, הם מציעים ב-130K רכב עם טאסות וכמעט נטול אבזור כשבאופל מקבלים רכב מאובזר היטב שלא נופל מה-X ב-120K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיפו האצ׳בק 1.4 טורבו ידנית (בלבד) אמורה להגיע במחצית השניה של השנה, יחד עם הסטיישן.

אם כבר עושים רענון בקבוצה, שירחיבו את היצע הדגמים של הפנדה (4x4, טווין אייר שכבר ניסו בעבר...). ההרגשה היא שיש כבר יותר אלפא על הכביש מאשר פיאט. נכון שהטיפו טורבו היא המשפחתית הראשונה שיכולה להוות תחרות מזה שנים בשוק המשפחתיות, אבל היה פישול רציני עם ה 500x מבחינת תמחור, אז לפחות לנצל את היצע המיני שכן קיים בפיאט.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

דיברו על מחיר לטיפו טורבו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהביאו אותה, בהחלט הביאו גם את דגם ה 4X4 וככל הזכור לי גם רכבי תקינה ל 0.9 טורבו.

 

רק כשגירסת הבסיס הכי זולה יוצאת כמה אלפים טובים מעל תמחור האיביזה, מי יקנה 4X4 או טורבו?

 

אני מתכוון לפנדה הנוכחית בדרגת 4x4. היא לא הגיעה.

ה 0.9 טורבו הגיע בכמה יחידות והשיווק הופסק.

לא מסכים עם ההנחה שיעדיפו איביזה. יש מקום גם לרכבי מיני עם משהו אקסטרה וה 4x4 כן יכול לקלוע לטעמם של כמה וכמה. ברור שלא יימכר במספרים גבוהים, אבל יש המון רכבים אחרים שלא נמכרים במספרים גבוהים ועדיין לפחות קיימת האופציה למי שרוצה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היתה לפנדה 4X4 תיבה אוטומטית היא כנראה יכלה להצליח יותר טוב בארץ.

בקרוב מאוד תגיע לארץ אחת המתחרות שלה (איגניס) ואז יהיה יותר קל לדעת מה הפוטנציאל של קרוסאוברים על בסיס רכבי מיני.

 

גם אותי מעניין אם יש כוונה לייבא כלים כמו דודג' דארט וקרייזלר 200 - אבל שיש לו את סובארו ביד, לא נראה שסמל"ת תתעסק עם משפחתיות אמריקאיות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאל מי ששאל אודות דודג׳ - אליבא דסמל״ת ובגדול גם בעיני - אין שם בהיצע משהו שיכול להיות מספיק רלוונטי כדי למכור פה. אלא אם כן הם ייכנסו חזק למהלך מיתוגי של שרירים בדודג׳.

סוג של ״אבארט אמריקני״.

Over and out

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

דווקא יש.

 

הצ'ארג'ר הוא מתחרה קלאסי לאימפלה של שברולט, שמוכרת לא רע בכלל. רכב אמריקאי גדול וקלאסי ואפילו מונע בגלגלגיו האחוריים, להבדיל מהאימפלה. כבר בגרסת כניסה עם 6 ציל' והספק באזור ה-300 כ"ס יש לרכב הזה ביצועים טובים.

 

לאנשים שאהבו ביואיק, לא נותרה ברירה אלא לקחת שברולט גדולה או קדילאק קטנה וצפופה. הצ'ארג'ר תפתור להם את הדילמה.

 

ראית כמה קמארו נמכרו השנה - ועוד שנת שיווק לא מלאה? לצ'אלנג'ר יש מקום בנישה הזו, לא רק בגרסאות קצה קיצוניות.

 

וטרם דיברנו על דוראנגו וראם.

 

בקיצור, מישהו בסמל"ת חיפף ולא ירד לעומק הפוטנציאל שיש במותג הותיק הזה. לא שאני מופתע במיוחד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאתם חוזרים את דינו של היבואן מוקדם מדי. יצא לי לדבר עם אורי להב והוא אמר בגלוי ובכנות, שהוא רוצה להביא לכאן כל דודג' שהוא יכול, רק שבשיחות עם היצרן נאמר להם ש"לא תכננו לייבא דודג' לישראל". מי לא תכנן ולמה לא נאמר, אבל זה די ברור. הוא אמר שנושא דודג' כרגע נמצא חזק מאוד על הפרק והוא בבדיקות, אבל יש להם דברים אחרים וחשובים יותר לעשות כרגע.

האמת? די מאמין לו.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתכוון לפנדה הנוכחית בדרגת 4x4. היא לא הגיעה.

ה 0.9 טורבו הגיע בכמה יחידות והשיווק הופסק.

לא מסכים עם ההנחה שיעדיפו איביזה. יש מקום גם לרכבי מיני עם משהו אקסטרה וה 4x4 כן יכול לקלוע לטעמם של כמה וכמה. ברור שלא יימכר במספרים גבוהים, אבל יש המון רכבים אחרים שלא נמכרים במספרים גבוהים ועדיין לפחות קיימת האופציה למי שרוצה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אם פנדה 1.2 בתחילת דרכה עלתה כמו סופר מיני למה שמישהו יקנה אותה? למה שמישהו יקנה את ה4*4? אם הייתה מגיעה היא בטח הייתה עוברת את ה100K.

 

הפנדה כמו לא מעט רכבים שסמל״ת הביאו לכאן מעידים על הכשלון של היבואן הזה. מגיע רכב חדש ומצויין, אולי הטוב בקטגוריה(הפנדה דור שני כשהושקה למשל) ומקבל תג מחיר מופרך. אחרי חודש עובר הבאז וזהו אף אחד לא זוכר שיש רכב כזה בכלל. שאל אנשים שמתכננים לרכוש מיני ידנית אני בטוח שחלק גדול מהם בכלל לא מודע לכך שמוכרים פנדה. זה בדיוק הכשלון.

גם ה500x בדיוק אותו סיפור, רכב סך הכל מוצלח עם מראה ופוזה נכונים, אבל המחיר? ראש בראש מול הספורטאג׳/נירו/3008/אטקה אז מי יקנה את הפיאט? ושוב אחרי תקופה קצרה רוב עם ישראל ישכח בכלל שמוכרים את הדגם הזה. עכשיו לך תחזיר אותם לאולם התצוגה. כמובן שהיבואן וכל מני הזויים כאן בפורום יספרו שכל ההקצאות נמכרו ואז תראה שהרכבים זרוקים אצל כל מני סוחרי רכב בואדי ערה.

 

גם בפיאט 500 הם כמעט קברו את הדגם עד שהורידו במחיר.

 

כאחד שיש והיו לא מעט פיאט במשפחתו התמחור של סמל״ת הולך ככה: מההשקה עד שיעברו שנתיים נתמחר את הרכב 20% מעל מה שצריך. אחרי שנתיים שמכרנו 200 חתיכות ואף אחד במדינה לא זוכר שהרכב הזה נמכר נמכור במחיר שהיה צריך להתחיל איתו.

על הדרך נדפוק את ה200 פראיירים שרכשו במחיר מופקע. אף פעם לא הצלחתי להבין מה עובר להם בקופסא.

 

בגלל זה מכל הפיאט שעברו אצלנו פרט לפיאט אחת מתוך מתוך 5 כולן נקנו מיד 2.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזבו אתכם מהטיפו, רכב שמגיע להתחרות בשוק מוסדי אפור וקשה.

 

נתתי את ה-500X דוגמה כבר כל כך הרבה פעמים, קסם של אוטו שפשוט מתייבש באולם התצוגה בגלל תמחור תלוש מהמציאות.

אני מקווה שאולי המבצע של המוקה מהשבוע יעיר קצת את סמל"ת, הם מציעים ב-130K רכב עם טאסות וכמעט נטול אבזור כשבאופל מקבלים רכב מאובזר היטב שלא נופל מה-X ב-120K.

 

אם התמחור ב-500x תלוש מהמציאות הרי שלתמחור הרנגייד אין בכלל הגדרה...

להוריד את מחיר הכניסה מ-170 אלף ל-156 אלף זו בדיחה עצובה, כאשר מדובר בכלל על גירסת ההנעה הקדמית.

מחיר זה מתאים לגירסת ההנעה הכפולה, כאשר הטריילהוק (אם היו מייבאים אותו) היה צריך להימכר בכמה עשרות אלפים יותר.

אז בינתיים ימשיך הרנגייד "להתייבש" אצל היבואן ולא להימכר...

עד 27.1.2020 אני עסוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיאט מתכננת ומייצרת יופי של מכוניות, למכור אותן היא פשוט לא יודעת וזה אגב נכון גם באירופה. עברתי כמה פיאטים בחיים, נכון להיום חונה אצלנו בחצר בראבו אחת ידנית בת למעלה משש שנקנתה חדשה בחנות, יופי של אוטו שעיקר יתרונו על המתחרים הוא בחוויה השונה שהוא מספק למי שנוהג בו, אוטו באמת חביב ומיוחד יחד עם היותו כשלון מסחרי מהדהד. העובדה שלמיטב הבנתי הוא מספק גם אמינות ושרידות לאורך השנים ברמה טובה מאוד לא מענינת אף אחד מסתבר, אנשים ימשיכו לקנות יפניות וקוריאניות בכמויות בלתי נתפסות. גם ה 500X נמכרת היום במחיר די סביר, מציעה שוב חוויה שונה לחלוטין ולטובה ממרבית מתחרותיה ועדיין וגם פה היא "יקרה מדי". כולם רצים לעמוד בתור לקנות ספורטאז'ים וטוסונים במחיר גבוה יותר ובכלל לא מציצים לכיוון הפיאט, לא בגלל שהיא יקרה מדי, היא לא, אבל התחושה היא שקניה כזו משולה לזריקת כסף לפח ואילו הקוריאניות הן השקעה בטוחה, זה כל הסיפור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי חבל על הרנגייד, לדעתי הוא אפילו מוצלח יותר מה500x , אבל ב156k המחיר עדיין גבוה.

לדעתי המחיר צריך להתחיל ב140k לרמת האבזור הנוכחית ו165k ל4 על 4 .

ד"א, יש למישהו מושג בכמה מתומחרת כרגע גרסת ה4 על 4 ? ראיתי שהיא מופיעה במפרט .

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שכשלונה היחסי של הטיפו הוא לא רק באשמתה, אלא גם בטעם הקהל שהשתנה.

 

וזה אכן מצער (הכוונה לאופנת ג'יפונים). לאור העובדה הזו לא בטוח גם שהבאת גרסת סטיישן תרים את המכירות משמעותית, אם כי אותי אישית הגרסה הזו מסקרנת. נראה באיזה מחיר ורמת איבזור תגיע הגרסה הזו.

 

פ גם ה 500X נמכרת היום במחיר די סביר, מציעה שוב חוויה שונה לחלוטין ולטובה ממרבית מתחרותיה ועדיין וגם פה היא "יקרה מדי".

 

הדגשתי את הבעיה. התחלת השיווק לטעמי זה המפתח להצלחה, במיוחד למותג שלא נחשב ל"מניה בטוחה" כמו הספורטאז'. אני אפילו לא ידעתי על התמחור החדש, חרוט בזכרון המחיר המופקע של תחילת השיווק. שיחליפו כבר את מי שאחראי על השיווק בסמל"ת, הם טועים פעם אחר פעם.

עריכה אחרונה על ידי arco1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה היה התמחור המקורי על ה 500x?

כבעלים של אחת חדשה, אני סופר מרוצה ברוב המישורים (פרט לצריכת דלק נוראית) , הרכב מעולה, ולדעתי לא היה משמעותית יקר יותר ביחס למתחרות כשלוקחים בחשבון את האיבזור והעיצוב.

 

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים שה-500X מתומחרת באופן סביר היום ונתתי את המוקה כדוגמה.

המבצע הנוכחי של אופל דיי קיצוני אבל הוא מבהיר שאף אחד לא באמת שילם את המחיר הקטלוגי שלה והיא הרי מוצעת במבצע שרודף מבצע בשנה האחרונה.

500X עם רמת אבזור ראויה יותר בדגם הבסיסי (מסך, בלי טאסות ועוד כמה דברים בסיסיים כמו הגה מעור) ובמחיר התחלתי של 125K הייתה מוכרת יותר טוב. במחיר הזה לדעתי היא הייתה מוצאת לקוחות שמוכנים לשלם מעט יותר מעל קאפצ'ור למשל או פיג'ו 2008 תמורת הערך המוסף שלה שכולל עבור רוב האנשים בעיקר עיצוב חביב אבל היא גם מתנהגת לא רע והביצועים שלה טובים בזכות יחידת הנעה חזקה יחסית למתחרות בקטגוריית הג'יפונים הקטנים.

בטוסון והספורטאז' היא לא מתחרה בכלל לדעתי, רוב הרוכשים שלהם לא מגיעים מתוך קהל יעד שמחפש את התכונות החזקות של ה-X שהם אופי, עיצוב, וגם ביצועים והתנהגות כביש לא רעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם פנדה 1.2 בתחילת דרכה עלתה כמו סופר מיני למה שמישהו יקנה אותה? למה שמישהו יקנה את ה4*4? אם הייתה מגיעה היא בטח הייתה עוברת את ה100K.

 

הפנדה כמו לא מעט רכבים שסמל״ת הביאו לכאן מעידים על הכשלון של היבואן הזה. מגיע רכב חדש ומצויין, אולי הטוב בקטגוריה(הפנדה דור שני כשהושקה למשל) ומקבל תג מחיר מופרך. אחרי חודש עובר הבאז וזהו אף אחד לא זוכר שיש רכב כזה בכלל. שאל אנשים שמתכננים לרכוש מיני ידנית אני בטוח שחלק גדול מהם בכלל לא מודע לכך שמוכרים פנדה. זה בדיוק הכשלון.

גם ה500x בדיוק אותו סיפור, רכב סך הכל מוצלח עם מראה ופוזה נכונים, אבל המחיר? ראש בראש מול הספורטאג׳/נירו/3008/אטקה אז מי יקנה את הפיאט? ושוב אחרי תקופה קצרה רוב עם ישראל ישכח בכלל שמוכרים את הדגם הזה. עכשיו לך תחזיר אותם לאולם התצוגה. כמובן שהיבואן וכל מני הזויים כאן בפורום יספרו שכל ההקצאות נמכרו ואז תראה שהרכבים זרוקים אצל כל מני סוחרי רכב בואדי ערה.

 

גם בפיאט 500 הם כמעט קברו את הדגם עד שהורידו במחיר.

 

כאחד שיש והיו לא מעט פיאט במשפחתו התמחור של סמל״ת הולך ככה: מההשקה עד שיעברו שנתיים נתמחר את הרכב 20% מעל מה שצריך. אחרי שנתיים שמכרנו 200 חתיכות ואף אחד במדינה לא זוכר שהרכב הזה נמכר נמכור במחיר שהיה צריך להתחיל איתו.

על הדרך נדפוק את ה200 פראיירים שרכשו במחיר מופקע. אף פעם לא הצלחתי להבין מה עובר להם בקופסא.

 

בגלל זה מכל הפיאט שעברו אצלנו פרט לפיאט אחת מתוך מתוך 5 כולן נקנו מיד 2.

 

מסכים כמעט עם הכל, אבל אם נתייחס רגע ל 0.9 טורבו - אם יביאו את הרכב שוב ובתמחור הגיוני, הוא כן יהווה תחרות גם היום - למי שרוצה משהו קצת שונה ובייחוד שהפנדה הנוכחית היא כבר בין מיני לסופר מיני מבחינת מימדים. הבעיה היא, בין היתר, שנראה שהיבואן התייאש מלשווק את הרכב כבר ומתמקד רק ב 500...חבל, הפנדה פרקטית יותר, איכות החומרים טובה בה יותר ול 500 יש רק את הפלוס העיצובי (שזה גם כן ענין של טעם).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה אכן מצער (הכוונה לאופנת ג'יפונים). לאור העובדה הזו לא בטוח גם שהבאת גרסת סטיישן תרים את המכירות משמעותית

 

התכנון לסטיישן זה לייבא את הדיזל האוטומטית, במחיר גבוה מדי - עדיף שישאירו אותה באיטליה.

אבל ייתכן גם מצב שפיאט תנסה להכנס לשוק המוניות, בתמחור מתחת לקיה סיד סטיישן יהיו לה כנראה כמה קונים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2665 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...