Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יסביר לכם

הגיר שלי בזמן האחרון התחיל לעשות בעיות

ההילוכים ניכנסים קשה ואני מרגיש שאני צריך להיתאמץ כדי להכניס את ההילוכים

לפעמים בזמן נסיעה ההילוך הראשון כאילו נינעל-אני לא יכול להכניס אותו רק אם מופעל קצת כח הוא ניכנס

עכשיו עשיתי מה שכולם עושים ניכנסתי למוסך מורשה לטיפול 10,000 (כי מאז שקניתי אותו לא נגעתי בו אז עשיתי יישור קו) החליפו לי את כל השמנים בינהם שמן גיר חשבתי שזה יעזור כי זה ניראה כאילו הגיר לא חלק מספיק ושהחלפת השמן תפתור את הבעיה ובכן ככמו שחשבתי לא היה שמן בגרוש,הוסיפו שמן אבל עדיין זה קשה לי להכניס להילוכים -יש כזה חיספוס מעצבן שמכניסים את ההילוך (לא רק ראשון)

אז חשבתי להחליף כבר את כל העסק

אבל מהתגובות שלכם ירדתי מהעסק

(לפעמים אני חולם יותר מידי)

אקיצקץ מה אני יכול כבר לבדוק?

ד"א זה לפעמים בסדר לפעמים לא,משמע לפעמים ההילוכים ניכנסים בסבבה וליפעמים קשה להכניס אותם (ברב המיקרים)

מקווה שהייתי מובן מספיק

תודה רבה לעוזרים

;)

פורסם

הבעיה יכולה להיות נעוצה במצמד תקול העומד להחזיר נשמתו לבורא, ולאו דווקא בתיבת הילוכים תקולה.

התופעות שתיארת מתארות בצורה מתאימה סימפטומים של מצמד בעייתי - ייתכן ויש להחליפו או למתוח את הכבל.

בכך יעזרו קודמיי המבינים והמנוסים.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

אם ממצב עמידה לא נכנס ראשון אז תכניס שני ואז לראשון...

אצלי בגולף אם לא נכנס ראשון אני בניוטרל מזיז הידית ימינה ושמאלה ואז הראשון נכנס חלק....

 

אם מילאו לך יותר מידי שמן גיר אז גם יכל להיות שיכנס "קשה" וזה מנסיון....

 

 

 

יש גירים שבהם רק במצב עמידה ואו נסיעה איטית ביותר אפשר להכניס ראשון -

זה בשביל להגן על הגיר והמערכת והמנוע שלא יקרה חלילה מקרה שב70 קמ"ש תכניס לראשון ואז פשוט תעצור בצד לחפש את המנוע שלך שכנראה עף מתא המנוע ואו יתפרק ותצטרך לחפש את הבוכנות שפשוט יצאו לחופשי דרך הראש מנוע ויצאו למרחב הפתוח....

 

אם הגיר קשה אז אפשר לשים שמן גיר גיר סינטטי מלא שהוא יכל לעזור במצבים של גיר קשה

 

או פשוט תבין שבהתחלת נסיעה לאחר שאוטו קר אז לוקח לשמן גיר זמן מסויים להתחמם ואז צריך להחליף הילוכים לאט ובעדינות....

 

אוטו זה דבר עדין... ככל שלא תקרע אותו אז ככה יתגמל אותך באמינות ובחיסכון כסף במוסכים.

זה בעירבון מוגבל לא בטוח שזה נכון לגבי צרפתיות.....:)

 

בברכה

פורסם

תבדוק קודם מה מצב הקלאץ שלך , נראה כי הוא לא מפריד טוב את הגיר

תדליק את האוטו , תכניס לרביעי תעזוב קלאץ במכה - אם נכבה ישר אז הקלאץ בסדר אם לקח לו קצת זמן -גש למוסך

JDM :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...