Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נמצא GS500 גנוב באיזור פ"ת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאתה רוכב בכביש בין עירוני ב 7:00 וזרועותיה הענוגות של האישה שעמך מחבקות את מותניך ואחת מהן שולחת אצבע עדינה ובקצה הציפורן היא מעבירה בך זרמים חשמליים דרך הג'ינס, מ.. מ.. רגע רגע , מה היה הנושא ? אה ..

ובזוית העין מבחין בצד הכביש , בשוליים .באופנוע עומד ולידו אין איש .. קצת מוזר.

אבל אתה מתעלם .. ממשך לחשוב על זה .. אבל גם ממשיך לרכב.

ואחרי 500 מטר , הגברת היפה שאתה מרכיב שואלת , תגיד לי , זה לא היה קצת מוזר שהאופנוע פשוט עמד שם ? אולי הוא גנוב ?

ואז אתה אומר OK , שווה לבדוק , גם אם לא , לפחות אהנה מעוד כמה דקות של רכיבה , פרסה אחרי ק"מ ואני חוזר.

מי שגנב אותו החליק לימין , פיירינג זנב משופשף , משקולת ימנית שבורה .

החיווט של ההצתה קרוע , וחווט מחדש ידנית.

טלפנתי 100 , המוקדנית בדקה .

החשש אומת , שלחו ניידת.

הרגשה נפלאה , לעזור .

במיוחד כשאני יודע כמה האופנוע שלי יקר לי.

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם
ולכל פורום אפשרי..

אחח גנבים.. עם אני אראה אחד על האופנוע שלי, ישר מוציא את הM16 של אבא ומרוקן מחסנית על

הב*-*ונ*...

Ruff Rider

אתה גר במקרה בצפון?

בלהבות אולי?

רוצים לעשות טיול בצפון ואין לכם איפה להתאחסן?

"ירוק בעיניים" צימרים, בקתות, ג'קוזי, והכול במחירים זולים למטיילים!

(מחירים החל מ150 ש"ח לאדם!). אתר: http://www.weekend.co.il/galiltop/yarok/index.html

×
×
  • תוכן חדש...