Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

106 ראלי, נמאס לי לחפש...(או: הסאגה ממשיכה- 106 ראלי...שווה מעל המחירון?)


Vovka
שימו לב! השרשור הזה בן 7033 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 8 חודשים חיפשתי ראלי, וכל מי שמכר ביקש סכום סביב ה 40 אלף ש"ח...

והינה בחודש התקשרתי למספר בעלי ראלי, ושוב, המחירים סביב ה 40 אלף ש"ח ויותר!!!

 

אנשים קונים ראלי, נוסעים איתה שנה שנתיים, ומצפים למכור אותה ביותר ממה שקנו...

סה"כ פאקינג ראלי, לא קלאסיקה ולא נעליים...

 

מצחיק שאתה אומר את זה. אני לא יודע מה בדיוק היה עם המחירון של הראלי, אבל אני קניתי את האוטו שלי (מודל 97) לפני שנתיים בדיוק והמחירון שלו היה 38K. היום המחירון הוא 23K אם אני זוכר נכון (היי, מחר חודש חדש, אולי הוא אפילו ירד בעוד אלף - בשאיפה להתקדם לעבר המחירון של סוזוקי ONE 1.0 ידנית בלי הגה כוח שנת 96). זה אומר שבשנתיים הרכב ירד בכ-15000 ש"ח, שזה ירידה של כ-40% (!!). מדוע ירידה כזאת חדה? לאלוהים יצחק הפתרונים :-P

 

ולא, אני לא מתבכיין. כבר אמרתי שהמחירון לא מייצג מבחינתי. הרכב ממילא עולה כמעט כמו המחירון שלו באחזקה שנתית :-P:wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 211
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

דיי נו , זה כבר מגוחך .

אני מוכן להתערב גם איתך וגם עם אייל שאם תשים בידי 106 ראלי במצב סביר עם שילדה נקייה אני מוכר אותה הרבה יותר מהר במחיר "מחירון" כמעט מכל רכב שתמצא בשוק עם נתונים זהים כמובן, גם מ ALL MIGHTY דיהטסו שרייד .

אתם קצת מגזימים.

שלומי, הוצאת את דבריי מהקשרם (או שאני לא יודע להיתנסח)

 

לא התכוונתי ל106 ראלי,אלא יותר לכיוון של

 

אפילו 106XR נקיה עם קילומטראז' ממוצע אתה תצליח למכור מהר....

 

ואת זה סיכם כספר.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק, אני לא מבין את מי אתה מאשים, את בעלי הרכב שרוצים להרוויח, או את מחפשי הרכב שרוצים ראלי? אני לא מסכים עם אייל בנוגע ליחס שנשמר. כשמדובר ברכבים ספורטיביים זה פשוט לא עובד ככה. אם אני רוצה למכור ראלי ואתה רוצה לקנות, אני אבקש סכום מסוים ואם אתה לא תהיה מוכן לשלם, מישהו אחר יהיה מוכן. ואז יהיה מישהו אחר שיהיה מוכן לשלם אפילו קצת יותר, וכן הלאה. כשגם המוכרים וגם הקונים יודעים שאין אופציות אחרות בשוק, הקונים יאלצו להתפשר בצורה מסוימת.

 

קל להבין למה בעלי ראלי (למשל) לא מוכנים להפטר מרכבם במחירון אלא מעליו. זה פשוט מאוד - במחיר של הרכב במחירון אין פשוט אופציות עדיפות. אם אני אמכור במחירון - מה כבר אוכל לקנות? כך יוצא שמי שמוכר כזה רכב (במצב טוב כמובן) במחיר מחירון, הוא פרייאר. כל עוד לוי יצחק לא ידע לכמת את השווי האמיתי של מכוניות כאלו, מחיר המחירון יהיה המלצה לפראיירים בלבד.

 

רוני

רוני, אף אחד לא בא למצוא אשמים ולערוף את ראשם :p

בהמשך לדיון בפורום הבעתי את דעתי. כמו שאמר BAGIRA אחרי, המחירון לא משקף נדירות של רכב אלא רק היצע וביקוש, וזה המצב.

נכון למצב היום בשוק, אני לא מסכים ב 100% עם הדיעה הרווחת שצריך לדרוש לשלם על רכב בהתאם לתמורה שהוא נותן. אני בטוח שיש כאלה שאומרים: "הלוואי וזה היה ככה", אבל בפועל זה לא !, יש שיקולים אחרים פרט לעלות מול תועלת, ובתחום הרכב זה אחד הדברים הבסיסיים - כמו למשל, עלויות אחזקה שוטפת.

 

המחירים שצצו כאן לאחרונה הם מצוצים מהאצבע.

אני מבין שבעלי הראלי וצרפתיות קטנות אחרות סובלים מירידת ערך גבוהה מאוד, אבל זו לא סיבה לדרוש מחירים כפי שצצו כאן בשירשור.

האוטו נדיר ? אוקיי, תדרוש 10-20% מעל...או, אתה יודע מה, תדרוש 25%. הגיוני ? ריאלי ? מבחינתי כן. אם תדרוש על הרכב שלך עוד 20-25% (כ-4-5K יותר) אני אראה את זה לגיטימי, אבל לדרוש סכומים שהם 50-60% מעל המחירון (ואף יותר !!!) זו הגזמה פראית.

 

בסופו של דבר, הרבה מאוד שוכחים דבר שאני תמיד נוהג לומר:

מחיר הקניה של הרכב הוא הדבר הזניח (אולי אפילו זניח ביותר) בכל מה שקשור לחיים האמיתיים עם האוטו. צריך שיהיה מספיק תקציב בשביל לתחזק אותו באופן ראוי ע"מ שיחזיק מעמד לאורך שנים ויספק את ההנאה שהוא אמור לספק.

מבלי להיכנס לדיון אמינות נוסף, אני לא רואה שום סיבה הגיונית לשלם אלפי שקלים מעל המחירון (עשרות אחוזים מעל מחיר המחירון שלפעמים לא מתבטאים באלפים בודדים אלא מעל עשרת אלפים שח !!) על רכב שלאחר מכן "שותה" לך הרבה מאוד כסף באחזקה החודשית, כי בסופו של דבר האחזקה החודשית היא הפרמטר החשוב איתו אתה חי ביום-יום, ומי כמוך רוני יודע זאת על בשרו ;-). לצערי, וכאן לא כולם יסכימו אבל זו עובדה, רכבים אלו מפתחים בלאי מאוד גבוה בכל מה שקשור לחלקי גומי (כדוגמא קלה: גומיות שס', בוקסות שונות במערכת ההיגוי) ואלקטרוניקה (חיישנים וכד'). גם החלקים ה"עמידים" האחרים (יחידה פנימית למזגן, יחידת חימום פנימית, אטם ראש מנוע ושפע רכיבים אחרים) נוטים להתקלקל בגיל צעיר יחסית.

הרכב אולי מהנה מאוד לנהיגה ויש המתרצים את הסיבה לקילקולים ("הרכב ספורטיבי, עובד תחת עומס הרבה מהזמן") אבל מבחינתי זה לא צריך להיות כך. סה"כ מדובר ברכב קטן, קל, מודרני יחסית עם מנוע בעל הספק מרשים (על הנייר) ושידוך מתאים של מנועים ביחס לגודלה הפיזי של המכונית (1300-1600 סמק), אבל הוא בהחלט לא בסטנדרטים של איכות ביחס למתחרות אחרות ששורדות טוב יותר את תלאות השנים.

המחירון, במקרה הזה, בהחלט משקף משהו מהנ"ל, ויהיו כאלה שיצוצו ויגידו שהרכב היה אצלם שנים רבות ללא שום תקלה והוא אמין יותר מ DL - אבל בשורה התחתונה הרוב קובע, ואצל רוב האנשים יש השקעה מתמדת בתיקונים סדירים שבמכוניות אחרות הם נדירים יחסית, שלא לדבר על זה שחלק גדול מהאנשים לא מנצל את מלוא יכולת הרכב ולרוב מדובר במשחקים קטנים בסיבובים או האצה בשביל הכיף בקו ישר (זה, אגב, ממש לא ניצול מלא של הרכב).

 

בכל מקרה, אם כבר מתכננים להוציא סכום X על קניה של רכב ולאחר מכן עוד הרבה כסף חודש בחודשו, אולי כדאי לשקול מכונית אחרת ש"תשתה" את אותו סכום אחזקה בחודש, אפילו אם היא קצת יקרה יותר, אבל תהיה הרבה יותר עמידה בסופו של עניין.

 

שוב, מחיר הקניה הוא הפרמטר הזניח וזה שמדובר בתמורה מעולה למחיר עדיין לא הופך את המכונית לאטרקטיבית מכל הבחינות.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאצק, תודה על התגובה (אני לא מסכים איתך :wink: ) אבל התכוונתי ל-itzik901 שהגיב בסוף העמוד ה-(38)6 :lol: אתה הרי צריך כבר לדעת שאתה לא איציק, אלא יאצק :wink::-D

 

רוני, בפעם הבאה אשים ציטוט (אני פשוט מפחד מרזמל)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד משהו שצריך להיאמר {כי הנושא לא נטחן מספיק :roll: }

כל עוד אין חלופה יותר הגיונית ללוי יצחק , אי אפשר לעשות "מהפכה" רק בעזרת בעלי ה - 106 למיניהם או כל צרפתיה קטנה אחרת.

אי אפשר להתייחס למחירון רק מתי שזה נוח , נראה פה מי בעל ה - 106 שיגיד לי שאם היה לו למשל שרייד 97 הוא עדיין היה עושה את ההשוואה של "האם הרכב עומד בקו אחד עם שאר מתחריו בקטגוריה" , ולמען ההגינות הוא היה מוריד לה בטובו 10 אלף ש"ח מהמחירון.

 

לדעתי מי שבאמת רוצה לקנות יקנה גם ב - 20 אלף ש"ח מעל המחירון.

כמו שיש כאלה שלא ימכרו גם ב - 100 אלף ש"ח מעל המחירון.

GOT סחוג?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שאלה אליכם...

 

אתם במשך 8 עמודים (והיד נטויה...) מדברים למה מעל המחירון לראלי ולמה לא.

 

מישהו פה בדק כמה רוצים על הונדה סיוויק שנים 92-95?... (רמז: הם לא בדיוק מסכימים עם לוי יצחק).

על הונדה סיוויק רגילה משפחתית ידנית עם מגנזיום הם מבקשים 10K מעל מחירון. אם יש לה גם ספויילר (גנוב) וציור כלשהו עליה אז אפילו יותר. למשל ראיתי אחת שנת 93 ב.... 60K. יש גם יותר... על מה?!

הסיוויק ממש לא מקופחת במחירון יחסית למתחרות שלה, המחיר שלה במחירון שלה שומר על הערך יפה מאוד יחסית לאחרות - ובכל זאת המחירים שם מטורפים לא פחות מהראלי.

אז כל אלו שטענו שהביקוש משוגע בגלל האינטרנט - זו הוכחה קטנה שזה לא נכון.

 

אגב,

אייל - תחליף את התמונה. לא אהבתי בכלל...

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב, מכת המדינה התפשטה גם לדגם ה XS

נתקלתי לאחרונה ב XS שנת 2000 יד ראשונה , עם ק"מ קצת גבוה ומכה מקדימה שדרש 8 מעל המחירון.

למה? ככה....

 

לאחר מכן בXS שנת 99 שדרש 5 מעל המחירון. למה ? ככה....

 

ואתמול בבעל קליאו 98 יד 1 שדרש אף הוא ברוב חוצפתו 6 מעל המחירון ולא מוכן להתחייב על כלום ולהוריד שקל

(ללא טסט גם)

 

בקיצור, כל בעלי הצרפתיות צריכים לרדת מהעץ , מכיוון שלדעתי ההפרש בין המחירון שלהם למחירון של היפניות הוא בעצם עלות יישור הקו הנדרש, והוא תמיד יידרש. גם ל XS שנת 00.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, כל בעלי הצרפתיות צריכים לרדת מהעץ , מכיוון שלדעתי ההפרש בין המחירון שלהם למחירון של היפניות הוא בעצם עלות יישור הקו הנדרש, והוא תמיד יידרש. גם ל XS שנת 00.

 

כן, כי כל הצרפתיות זה זבל מתפרק, אלא מה :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מי שבאמת רוצה לקנות יקנה גם ב - 20 אלף ש"ח מעל המחירון.

כמו שיש כאלה שלא ימכרו גם ב - 100 אלף ש"ח מעל המחירון.

:mm_yeah:

 

 

איציק נ. כתב

שלא לדבר על זה שחלק גדול מהאנשים לא מנצל את מלוא יכולת הרכב ולרוב מדובר במשחקים קטנים בסיבובים או האצה בשביל הכיף בקו ישר (זה, אגב, ממש לא ניצול מלא של הרכב).

ומהו ניצול מלא של הרכב :?: ...אולי השתתפות ב-WRC:roll: .

 

להזכירך :זהו אוטו כיף ולא באמת לראלי:wink: .

הגלוז.

 

 

wrx 2001 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די, שרפתם לי כבר את המח! תמכרו מצידי ב 200K ואם יש עצומה ללוי יצחק שהמחירון צריך להיות צמוד למחיר של M3 אז אני חותם עכשיו, רק תעזבו אותי בשקט!

 

כולה איזה ג'וק צרפתי עם מנוע נחמד, בפורום של פררי אין ויכוחים כאלה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2.לא נמאס להטיף על קורסים לנהיגה במקום רכב טוב(שמר):?: .

קודם כל -אים אתה מתכוון לדבר על עומר(ראלי) -אז עדיף שלא תדבר.

דבר שני- קורס לא בא על חשבון הרכב -אפשר במקביל,אתה יודע.

אלה שאני מכיר שהשתתפו בוויכוח -יודעים להנות ממה שהראלי נותנת .

 

יובל ,

 

ממש לא נמאס לי להטיף.

כתבתי ש-90 אחוז מרוכשי הראלי לא יודעים מה לעשות עם עשירית ממה שיש לרכב הזה להציע. לא מאה אחוז (אני יודע שלך יש אחת , ולעומר אחת , ועוד שניים שלושה שיודעים לנהוג עליה. עדיין . ילד שרק הוציא רשיון ו"ממצה" את הרכב אחרי חודשיים , אבל בדרך שילם כמה ששילם , במקום לשפר את עצמו וליהנות מרכב זה או אחר) .

 

הביקוש לרכב לא נוצר מאותה חבורה שיודעת לנצל את יכולות הרכב הזה.

אלה כבר יודעים מה הפוטנציאל מזמן , ולא בנו את דעתם על הרכב על סמך סיפורי מעשיות שאיזה בחור מזוקן והזוי כתב באינטרנט.

תוריד את כל אלה שהתלוננתי עליהם , ותקבל תמונה שונה (אגב , אין לי שום בעייה עם זה שמבקשים מחיר X עבור האוטו - אני אשמח מאוד אם נסיון לשבור את המונופול של לוי יצחק יצליח , אבל אגדת הראלי נופחה הרבה מעבר למימדים הסבירים. ולא בגלל שווי הרכב אלא בגלל ההילה שמסביבו).

 

מצחיק אותי שמישהו מוכן ללכת ולשלם כסף על משהו שאמור לגרום לו להנאה החורגת מגדר הרגיל , והוא לא מסוגל להגיע ולנצל את אותה ההנאה.

 

כמו שבחורה עם וגינימוס תקנה דילדו שהוא העתק איברו של לקסינגסטון סטיל...:roll:

 

 

:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגלוז, החתימה שלך ממש לא משקפת את מה שאתה טוען. כדאי אולי שתשנה אותה.
תסתכל שוב ותגיד לי אים החתימה לא משקפת את מה שאני אומר :

 

"להזכירך :זהו אוטו כיף ולא באמת לראלי:wink: ."

 

"זה לא אינטגרלה זו סה"כ ראלי ."

הגלוז.

 

 

wrx 2001 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יובל ,

 

ממש לא נמאס לי להטיף.

כתבתי ש-90 אחוז מרוכשי הראלי לא יודעים מה לעשות עם עשירית ממה שיש לרכב הזה להציע. לא מאה אחוז (אני יודע שלך יש אחת , ולעומר אחת , ועוד שניים שלושה שיודעים לנהוג עליה. עדיין . ילד שרק הוציא רשיון ו"ממצה" את הרכב אחרי חודשיים , אבל בדרך שילם כמה ששילם , במקום לשפר את עצמו וליהנות מרכב זה או אחר) .

 

הביקוש לרכב לא נוצר מאותה חבורה שיודעת לנצל את יכולות הרכב הזה.

אלה כבר יודעים מה הפוטנציאל מזמן , ולא בנו את דעתם על הרכב על סמך סיפורי מעשיות שאיזה בחור מזוקן והזוי כתב באינטרנט.

תוריד את כל אלה שהתלוננתי עליהם , ותקבל תמונה שונה (אגב , אין לי שום בעייה עם זה שמבקשים מחיר X עבור האוטו - אני אשמח מאוד אם נסיון לשבור את המונופול של לוי יצחק יצליח , אבל אגדת הראלי נופחה הרבה מעבר למימדים הסבירים. ולא בגלל שווי הרכב אלא בגלל ההילה שמסביבו).

 

מצחיק אותי שמישהו מוכן ללכת ולשלם כסף על משהו שאמור לגרום לו להנאה החורגת מגדר הרגיל , והוא לא מסוגל להגיע ולנצל את אותה ההנאה.

 

כמו שבחורה עם וגינימוס תקנה דילדו שהוא העתק איברו של לקסינגסטון סטיל...:roll:

 

 

:grin:

O.K., חשבתי שדיברת על אותם אלו שהשתתפו בדיון.

יכול להיות שכאלה שלא הישתתפו בדיון, יכולים להרוויח מקורס נהיגה .

גם אני יכול להרוויח דבר או שניים ,על אף שעשיתי כבר 2 קורסים....

הכיף בראלי זה שעושים קורס ואח"כ יש עים מה להיתאמן:wink: .

הגלוז.

 

 

wrx 2001 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני קוטע אתכם בויכוח המרתק שלכם[אני תומך צרפתיות ואפילו יתר על כך אני אב מסור לצרפתיה רעה מבית טוב ] בכל אופן לגבי אותם קורסים של נהיגה ..אשמח לשמוע על כך יותר פרטים כמו- מה הקורסים הללו מלמדים [שמים דגש]בדיוק ? היכן ניתן להשתתף בקורס שכזה ? משך הזמן של קורס שכזה?,מה המחיר ?

תודה מראש ..

ולאחר מכן אתם רשאים להמשיך בדיון הפילוסופי שלכם ..[פשוט נהנה לקרוא כל הודעה שניכתבה פה..].

 

אסף

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7033 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...