Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ראיתי רכב שאני מעוניין בו אבל יש לו חלונות שחורים מאחורה . (מדבקה)

על פניו הרכב מאד טוב לי אך רק הדבר הזה מפריע.

דיברתי עם הבעלים ושאלתי אם יש אפשרות שיסיר את זה אך הוא לא מוכן להתעסק עם זה.

האם כדאי ללכת בכל זאת על הרכב או לרדת ממנו?

זה סיפור להוריד את החלונות האלה? ישארו כתמים? כמה זה עולה?

אשמח לעזרה

תודה

רועי

פורסם

בהחלט כן, רוב החלונות האלו מושחרים עם ציפוי מדבקה שניתן להוריד.

 

יחד עם זאת, ככל שעובר הזמן וגם איכות החומר משפיעים על היכולת להוציא ועל הדבק.

 

מקום מקצועי באמת ייקח לך סכום סמלי ויוריד לך את זה בלי בעיה.

פורסם

מה הסיבה שאתה רוצה להוריד את החלונות השחורים מאחורה? זה חוקו כל עוד זה לא בחלונות הקדמיים, ולפי דעתי גם מוסיף לנראות הרכב ומוריד את החום בימי הקיץ.

 

דרך אגב - להוריד את זה לא אמור לעלות יותר מ 50 שקל לחלון, 100 אם ממש נסחפו איתך.

פורסם (נערך)

לי הורידו ב50 שקל ובמקום הרבה ותר איכותי רצו 100 שקל על הורדה אבל זה כמובן היה מתקזז עם ההתקנה.

 

בכל מקרה,

אתם לא מבינים שהדבק שנשאר הוא הבעייתי.

הוא נכנס לכל פינות והוא לא ירוד עם מטלית מים וחומר לניקוי חלונות.

 

צריך לדעת איך לעשות כדי לא לשרוט או לגרום נזק וגם כדי שאם ירצו לעשות הדבקה חוזרת מתישהו, שאריות מגעילות לא יישארו ויהרסו.

 

בנוסף, אם יש לו מדבקה סינית פשוטה ומגעילה אין שום אפקט אז לא שהוא יפסיד משהו.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם

שום דבר לא בעייתי, צריך לדעת איך להוריד את הדבק זה פשוט מאוד.

מרסס עם מים רותחים, הורדתי עשרות חלונות כאלו, בדיוק חצי שעה עבודה לרכב.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

במקרה הגרוע יש מסיר דבקים ייעודי, שעולה כ30 שח ויספיק להמון שימושים. אני משתמש בחומר של hg ומרוצה.

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

M-TECH E46

×
×
  • תוכן חדש...