Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, החלטתי לקנות מגבר וזוג רמקולים לרכב (1000-1500 ש"ח). שמתי לב שבפונטו אין בכלל מקום לרמקולים מקדימה- אלא אם קוראים לגומחה שבדאש בורד מקום

:roll:

מה האופציות שעומדות לפני?

מישהו מכיר מקום טוב לקנות ציוד בבנקוק תאילנד?

אחלה מחירים היו לפני 5 שנים ואני נוסע שוב מחר...:???:.

תודה

פורסם

אז ככה, החלטתי לקנות מגבר וזוג רמקולים לרכב (1000-1500 ש"ח). שמתי לב שבפונטו אין בכלל מקום לרמקולים מקדימה- אלא אם קוראים לגומחה שבדאש בורד מקום

:roll:

 

מה האופציות שעומדות לפני?

מישהו מכיר מקום טוב לקנות ציוד בבנקוק תאילנד?

אחלה מחירים היו לפני 5 שנים ואני נוסע שוב מחר...:???:.

תודה

 

בתאילנד לא חסרות חנויות לדעתי לך על מגברים של רוקפורד ולרמקולים של פיונר

Suzuki Jimny

פורסם

לא מכיר מקומות בתאילנד.

אבל אני יודע שאתה יכול לעשות בניה בדלת, אם אין לך מושג איפה עושים דבר כזה פנה לאחד ממתקיני המערכות, כגון סאונד FX בפ"ת ע"מ שיעשו עבורך את הבניה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

תהנה דבר ראשון.

דבר שני תמיד אפשר לבצע בניית פיבר לרמקולים , אני ממליץ על SOUND FX יש להם ניסיון עם פונטו (ראיתי בניית פיבר לפונטו שהם עשו.

אז תשקול את האופציה הזאת מאוד אסטטית וטובה.

פורסם

פיבר? עם כזה תקציב?

 

לא צריך שום פיבר, בסאונד FX יעשו לך בניה מאד יפה באיזור ה200-400 ש"ח. אבל עדיף שתתיעץ איתם קודם לגבי סוג הבניה וגודל הרמקול שתוכל לשים שם.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...