Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תודה על העזרה.

fsound אני מניח ש1.5 מטר מרובע של סיבי זכוכית זה בעצם סיבי הפוליאסטר?

איזה עובי זה וכמה שכבות כאלו צריך בשביל תיבה לסאב? תודה רבה על התגובות.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מעדיף להוציא 150 שקל עלובים ולא לקבל סרטן ריאות..

בקשר לבריאות אני לא מתפשר..

האדים של הפוליאסטר לא בריאים במיוחד.

אך אך אך...

 

אני בטוח שמסכת אב"כ תגן עליו יותר גם ממסכה ב 300 שקל.

 

לגבי עובי התיבה היתי אומר לפחות 8 מ"מ.

פורסם

מי אמר שהיא לא תגן? היא תגן ועוד איך תגן... (לא תגן יותר טוב, שתיהם יגנו עליך באותה המידה) רק אי אפשר לנשום דרכה בחופשיות.. היא ממש חונקת אותך.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

חבל ..

כי לפי החישוב שלך אני לא יזכה לראות את המערכת שלך מותקנת ...

 

:ok:

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

כבר קניתי 3 מטר על מטר סיבי פוליאסטר(זכוכית) + 5 ליטר דבק פוליאסטר

ב300 שקל נראה לי קצת הרבה מה אתם אומרים.

אני רוצה לעשות תיבה לסאב שצלע אחת שלה תהיה מפיבר לפי הצורה של הבג'ז והשאר עם mdf יש לכם רעיום עם מה אני יכל להדביק את העץ לפיבר, וגם איזה חומר אני יכל לשים על הפלסטיק שאליו אני בעצם יוצר את התבנית כך שלא יפגע לי בפלסטיק, וכך שאני אוכל להוריד אותו בקלות...

חשבתי על נייר כסף אבל אני כמובן לא מבין גדול אז כל הצעה תעזור תודה...

פורסם

בעזרת נייר כסף תוכל לעשות את התבנית

קיבלת את המקשה לפוליאסטר?

אני מציע לך :

1.לחשוב על הדרך שזה יתבצע ולהכין את החומרים והכלים ליד היד.

2.יהיו לך בועות אויר תנסה להוציא את כולם אם זה אפשרי.

3.אתה יכול לבנות מסגרת מעץ ולשים את הפיבר ביחד אם המסגרת כדי שיהי יותר קל לחבר את הMDF

 

4.בהצלחה


×
×
  • תוכן חדש...