Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש לרכוש לאבא שלי, במקצועו מומחה לפחחות וצבע שיצא לפני כמה שנים לפנסיה, רכב אמריקאי קלאסי שיוכל לעבוד עליו.

אומרים שזה טוב לנפש האדם לא לשקוע בחוסר עשייה...

 

כל רכב אמריקאי מלפני 1980 בא בחשבון.

יכול להיות אחרי תאונה, מוזנח, נטוש, חבוט וכו׳, שראוי לעבור שימור ולהפוך לרכב לאספנים.

מצב נסיעה עדיף - גם ללא טסט, אבל כל דבר יכול לבוא בחשבון. אבא לא ממהר לשום מקום.

אם יש רעיונות, מכירים מישהו שמוכר, אשמח לשמוע.

תעשו מצווה.

 

:)

פורסם

תודה,

אבל כתוב שם שהפורום סגור לחברי מועדון ה-5 בלבד, ואני לא חבר (עדיין).

אין לי מושג איך עושים את זה.

 

 

 

 

 

המצווה שלי היא להפנות אותך לפורום אספנות, שם היית צריך לפתוח את השרשור מלכתחילה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/forumdisplay.php?14-%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99-%D7%90%D7%A1%D7%A4%D7%A0%D7%95%D7%AA

 

 

בהצלחה.

פורסם

כמו שחולגי כתב, אתה יכול לפתוח שרשור ע"י לחיצה על "פרסם נושא חדש" בלינק שהפניתי אותך אליו, וזה כבר ייפתח ליד שאר השרשורים שמופיעים שם.

 

או שאחד המנהלים יעשה מצווה ויעביר את השרשור הזה לשם.

8)

×
×
  • תוכן חדש...