Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב חברים

היום נפגשים כרגיל בקפה GREG חוצות המפרץ החל מהשעה 16:30 ועד בכלל לקפה

ומכוניות אספנות.

כולם מוזמנים עם או בלי מכוניות אספנות , מי שאוהב את התחביב ומי אוהב אנשים וקפה (או תה :)

במפגש ,פרטים אחרונים לגבי הטיול מחר ולגבי הנסיעה בשבת הבאה לארוע עוזדור באפק למעוניינים .

להתראות אחה"צ

איתמר

דגל המועדון 1.JPG

פורסם

שבת שלום חברים

המפגש היום הייה מעולה, התחיל בכך שאריה "דרקון האש" הגיע גם השבוע למפגש והמשיך בחברים נוספים שלא ראינו זמן מה : " ניסים סוסיתא, ארז והספיטפייר הכחולה, קרמנג'יה יפה, איגור וגלית בפונטיאק פרזיין 2 דלתות ובני זהר שהצטרף לקפה והתקבל בברכה .

סגרנו את המפגש ב 20:00 (נו טוב, ארוחת ערב שבת והכנות לטיול מחר בבוקר למוזיאון הטרקטורים בעין ורד).

אודליה יצאה לחופשה באילת אז שלמה ואני נאלצנו לצלם אז אתכם הסליחה על חוסר היצירתיות .

תהנו .

איתמר

IMG_9804.jpgIMG_9805.jpgIMG_9797.jpgIMG_9798.jpgIMG_9799.jpgIMG_9800.jpgIMG_9801.jpgIMG_9802.jpg

×
×
  • תוכן חדש...