Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טורים לא יציבים במיצובישי אאוטלנדר 2014 דיזל שתודלק 10 ל' בנזין


yitzchakbd
שימו לב! השרשור הזה בן 3391 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האוטו חדש ( באוגוסט עלה לכביש ) . לפני כחודשיים תודלק ב10 ליטר בנזין ועליהם סולר השלמה לפול .

 

רק לאחר כ 60 ק''מ נסיעה התחילו גימגומים שהלכו והתחזקו והכנסתי את הרכב למוסך המרכזי שם עבר ריקון ושטיפה והחלפת פילטר סולר .

 

( הם ביחד עם השמאי מטעם תחנת הדלק התעקשו שזה מספיק )

 

לאחר מכן המשיכו תופוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההודעה הראשונה משום מה נישלחה חצויה , להלן השאלה בשלמותה .

הרכב שנת 2014 תודלק בטעות 10ליטר בנזין ועל זה פול סולר . לאחר כ60 ק''מ וגימגומים שהלכו והתחזקו הכנסתי את הרכב למוסך מרכזי שם עבר ריקון ,ניקוי והחלפת פילטר סולר . אחרי הטיפול במוסך המשיכו גימגומים בעת האטה לעצירה ולפעמים במקום גימגום -הרכב הקפיץ טורים בכל לחיצה על דושת הברקס (במהירויות נמוכות ).חזרתי למוסך ,וגם למוסך מורשה נוסף ושניהם המליצו להמשיך לנסע כרגיל כיוון שלפעמים יש שאריות מהסולר שעם התידלוקים יעלמו (גם תוספים איכותיים שמתי) .

נכון להיום יש מס' דברים שמפריעים לי באוטו (להלן) אך במוסכים שאני הולך , כולל המרכזי עשו נסיעת מבחן ובדיקת מחשב ויצא הכל תקין .

1. בלחיצה על דוושת הברקס כשהאוטו במהירות פחותה מ80 הטורים קופצים בערך 500 סל"ד ויורדים (זה נהיה קבוע כך)

2. בנסיעה שמתמשכת למעלה מחצי דקה במהירות פחותה מ80 הטורים צועקים , בייחוד בירידות

3. במהירוית 0-80 בכל פעם שהאוטו מחליף הילוך יש כמה שניות של סחיבה חלשה עד שהוא מתאזן עם עצמו (כמו ברכב ידני שמאיצים שוב מ70 קמ"ש כשההילוך הושאר בחמישי

4. בהאצה בכביש ישר ורגיל תוך כדי נסיעה האוטו נותן קיק דאון צעקני במקום שתהיה האצה יפה ושקטה כמו בהתחלה (לאוטו יש מומנט גבוה)

5. בהרדת הילוך באופן ידני הטורים קופצים מיד ועולים עד שנכנסים לתוך הטווח האדום ויורדים

אני ידע בודאות שלפני אותו תידלוק בנזין הרגשת הנהיגה באוטו הייתה טובה יותר (סחיבה רעש ומומנט) אבל אני לא מצליח לקבל התייחסות מעמיקה במוסך

השאלה שלי מה דעתכם על הבעיות שפירטתי ? ומה עלי לעשות ע"מ לקבל בדיקה ראויה במוסך?

תודה מראש איציק 0527131147

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3391 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...