Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב עם אחסון נוח של עגלת תאומים בתקציב 55K


yuvalni
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

אני מחפש רכב בטיחותי ומרווח, עם בגאג' נוח לאחסון של עגלת תאומים וכל הציוד הנלווה.

חשבתי על יונדאי i30 CW

או על סוזוקי sx4

לשתיהן יש גישה נוחה לבגאג' והוא נראה נוח ומרווח.

בתקציב שציינתי מדובר או על שנת 2011 בק"מ של מעל מאה אלף ק"מ או על שנתונים סביב 2009 בק"מ של 50-60 אלף.

 

מה המלצתכם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש משפחתיות סדאן שיענו על דרישותיך, אבל יש מבחר משפחתיות סטיישן טובות ובעיקר שימושיות יותר.

הנפוצות יותר בטווח המחירים שלך הן יונדאי I30 CW ופורד פוקוס.

לשתיהן רמת בטיחות טובה (5 כוכבים במבחני הריסוק, 6 כריות אוויר וכו'), הפוקוס איטית אך נוחה, היונדאי זריזה יותר אך גם נוקשה ובעלת מושב נהג פחות מוצלח (לטעמי).

שתיהן נחשבות אמינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש משפחתיות סדאן שיענו על דרישותיך, אבל יש מבחר משפחתיות סטיישן טובות ובעיקר שימושיות יותר.

הנפוצות יותר בטווח המחירים שלך הן יונדאי I30 CW ופורד פוקוס.

לשתיהן רמת בטיחות טובה (5 כוכבים במבחני הריסוק, 6 כריות אוויר וכו'), הפוקוס איטית אך נוחה, היונדאי זריזה יותר אך גם נוקשה ובעלת מושב נהג פחות מוצלח (לטעמי).

שתיהן נחשבות אמינות.

 

הפוקוס - זה הרכב הכי לא אמין שיש .

היונדאי - הרכב הכי לא חסכוני שיש .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היונדאי ממש לא בזבזנית. מניסיון ארוך עם I30 שננהגת על ידי ללא שום התחשבות בצריכת הדלק.

ליונדאי יש תא מטען גדול, מושב אחורי מרווח, אבזור בטיחותי מלא ו-5 כוכבים במבחן הריסוק. בנוסף האבזור שלה ביחס למתחרות באותו המחיר חביב וכולל גג שמש כסטנדרט ומערכת שמע עם חיבורי USB/AUX שעדיין לא סטנדרטית היום בחלק מהמשפחתיות החדשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס - זה הרכב הכי לא אמין שיש .

היונדאי - הרכב הכי לא חסכוני שיש .

על סמך מה אמרת את שני הדברים הללו?

הפוקוס מהדור הקודם מכונית אמינה, ויונדאי הכי בזבזנית? מניסיון עם הI30CW שהייתה להוריי היא ממש לא בולעת דלק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס - זה הרכב הכי לא אמין שיש .

היונדאי - הרכב הכי לא חסכוני שיש .

 

הפוך גוטה, הפוך. אחד הרכבים האמינים ביותר שיש.

 

אתה מתכוון אולי לדגם החדש, אבל לא על שה מדובר פה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון עם תאומים

יש לי בליסינג יונדאי I30CW מהדגם הישן - הוא אמנם סטיישן אבל אם מודדים תא מטען עד גובה כסא נוסעים זה לא תא מטען גדול ושים לב שהוא לא מאד ארוך ככה שעגלת התאומים שלי נכנסת בדיוק באורך תא המטען בשכיבה אבל אם הייתה ארוכה קצת יותר הייתי צריך להעמיד אותה וזה לא נוח.(תא המטען בפורד פוקוס החדשה יותר גדול, ואת זה אני יודע מתקופה מסויימת עם רכב חלופי). מה שכן הייתרון בסטיישן זה שניתן להעמיס דברים עד התקרה וזה יוצא מאד שימושי כשצריך לשנע לפעמים דברים גדולים(כמו אמבט לתינוק). להוריי יש רנו פלואנס ותא המטען שלו עצום עד כדי כך שדברים ארוכים נכנסים אליו בקלות גדולה יותר לעומת היונדאי שלי (זה עניין של אורך מול גובה של דברים).

בכלל את רוב הציוד (תיק שלי ותיקים שלהם) אני פשוט מניח ברצפת מושב הנוסעים - מאחר והילדים במושב בטיחות זה לא מפריע להם וזה גם מאפשר להכניס ולהוציא את העגלה בלי לפרוק את כל הציוד וגם לא מסתיר את השמשה האחורית.

בסופו של דבר היונדאי משמשמת אותנו לנסיעות המשפחתיות כולל נסיעות לנופשים שאז כמות הציוד שאנו לוקחים גדולה במיוחד ( אבל תוודא שהעגלה המתוכננת נכנסת בקלות) ואנחנו סה"כ מרוצים ממנה, צריכת הדלק שלה סבירה (אבל לא טובה) והיא עושה את העבודה.

אני לא יודע אם יש לך ילדים נוספים - אבל שים לב לעניין המושב האחורי - כאשר שמים שני מושבי בטיחות איכותיים במושב האחורי אז רוב הסיכויים שלא תוכל להשתמש במושב האמצעי עבור נוסע נוסף (בשלב הסל-קלים זה גם לט פשוט אבל אפשרי), ככה שאם יש ילד נוסף שצריך לשבת שם חשוב לקחת זאת בחשבון ולהתאים את הרכב ומושבי הבטיחות שקונים כך שזה יהיה אפשרי (עם המושבים שלי יש אני לא בטוח שרכב משפחתי מספיק בשביל זה).

עוד נקודה לשים לב אליה - אם אתה גבוהה ואוהב לקחת את המושב אחורה , אז כשיש מושב בטיחות גדול שפונה נגד כיוון הנסיעה זה מגביל עד כמה אתה יכול לקחת את הכסא אחורה. אני לא גבוה והיונדאי סה"כ רכב די מרווח בהבט הזה אז אין לי בעייה (ובהשוואה בפוקוס אפשר לקחת פחות את הכסא אחורה ואילו בפלואנס נראה לי שיש קצת יותר מקום). עוד לא העברתי את ילדיי לנסוע עם כיוון הנסיעה אז אין לי תובנות בעניין זה.

לגבי פוקוס סטיישן - אז הדור החדש הרגיש לי ממש סבבה,למרות מרגישים שזאת תיבה רובוטית ואין לי מושג איך האמינות, צריכת הדלק הייתה מעט טובה יותר מזאת של היונדאי, תא המטען גדול יותר אבל המרווח הכללית ברכב קצת פחות טוב. לגבי הדור הישן אז אני מעולם לא נהגתי עליה , אבל לחברים עם תאומים יש אותה והם מרוצים (גרסת סטיישן) מה שכן קראתי פעם שאין שם התקני איזופיקס אז הייתי ממליץ לבדוק לגבי זה. עוד נקודה לגבי פוקוסים זה שלא ניתן לנטרל כרית אוויר קדמית - זה משהו שצריך לדעת גם כן.

אני בהחלט חושב שסטיישן הופך את החיים לקצת יותר נוחים - אבל באופן כללי אני משתדל לקחת כמה שפחות לנסיעות כי גם להעמיס ולפרוק כל פעם את כל הציוד זה לא תענוג גדול.

אם יש לך שאלות גם בנושאים אחרים - תרגיש חופשי לפנות אלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...