Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נפלאות קרסו - בולמים לא באחריות.[ולא רק בקרסו]


Niro Levy
שימו לב! השרשור הזה בן 3648 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא מבין את ההתלהמות כלפי--------- מקרסו שעדיין לא הגיב.

למיטב זכרוני, במקרים בהם הוא התערב העניינים נפתרו ברמה כזו או אחרת, והיתה תחושה שיש עם מי לדבר ושהוא מבין עניין.

השפה הלא מקובלת שאתם משתמשים כלפיו אינה מכבדת את הפורום. אולי הוא שומר שבת? אולי בחו"ל עם הילדים? אולי סועד את אימו המבוגרת? מה העניין שלכם בהכפשות האלה?

אני האחרון שיגן על קרסו או רנו, אבל אתם עוברים את הגבול שבין תלונה מוצדקת (לדעתי) על השירות של קרסו לבין קללות לא ראויות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היה פה פעם איזה -------- מקרסו שניסה לשכנע אותנו שהם עושים שינוי תדמית.

------הערת ההנהלה: התיאור המקורי נמחק.---------------

יש לך את זה ביותר מגעיל?

לא מקובלת עליי צורת הכתיבה שלך.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^^

זה שבחור אחד בדיוק בחר להתבטא כפי שבחר (ואני מסכים שזה היה לא לעניין) לא הופך את האחרים ״למתלהבים ומתלהמים״ (גם אתה יכול לבחור את הניסוח שלך [אל דאגה, לא נעלבתי]), רק כי הם לא מסכימים איתך.

 

אני חשבתי שאם לקוח חוזר של קרסו מעיד על אכזבתו מהיבואן (ariel) אזיי זה הסימן של נציג היבואן להתערב, ככל שמעוניין ולא בהכרח היום על חשבון הסופ״ש שלו.

 

לגופו של עניין, אני מבין למה בולמים יכולים להיות מחוץ לאחריות, אני פשוט מבין יותר למה לא הגיוני שבטווח שנתיים וקילומטראז׳ נמוך הם לא אמורים לדרוש החלפה ולכן ראוי שיוחלפו במסגרת האחריות.

 

מה שאני לא מבין, בהסתמך על דברי פותה״ש (ועל כן ראוי שיובאו גם דברי היבואן), מדוע הוא מקבל תשובות מתחמקות?

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מקובלת עליי צורת הכתיבה שלך.

מכולם דווקא אתה כותב את זה? הכתיבה שלך ראויה ללא מעט ביקורת חביבי, הייתי מתחיל מבדק בית.

 

בקשר למה שכתבתי, אני לא חושב שטעיתי ואני אסביר את עצמי בשמחה:

בא לפה נציג של היבואן, טען שהיבואן פתח בדרך חדשה, של שירות טוב, אמין ואיכפתי כלפי הלקוחות שלו.

והנה, בא בנאדם וטוען שמשקרים לו, מנסים לעבוד עליו, לנער אותו ולחרטט אותו. ואז באים עוד ועוד אנשים שמתלוננים על שירות זוועתי.

-----------נמחק----------- אתם רוצים להגיד לי שהשירות של קרסו השתפר? כי לפי הפוסט הזה אני טוען שלא. ולכן אני חושב, ואתם רשאים להסכים איתי או לא, שדבריו של אותו נציג הם אינם אמת, וזה שהוא פתר בעיות, אחרי שעשו בלאגן בפורום לא שווה כלום, כי מה שמשנה זה ההתנהלות של היבואן כלפי פלוני, שההבנה שלו ברכבים והאסרטיביות שלו בוויכוחים שואפת לאפס.

ובקשר ל-------- במישור האישי - אנחנו בפורום ולא בצ'ט ואני לא באתי בציפיה לקבל את תגובתו, בזה הרגע, להיפך - שיקח את הזמן, יבדוק, ויגיב תגובה לעניין, זה בכלל לא משנה מי נמצא מאחורי היוזר הזה, כי היוזר הזה מייצג, או לפחות אמור לייצג לדעתי, את קרסו ולא את ---------.

 

 

נ.ב.

דן, המתלהבים והמתלהמים האלה הם הסיבה שלענף הרכב יש אוכל בבית וגג מעל הראש, הם נקראים לקוחות, וכשחלקם הגדול לא מרוצה מאחד מנותני השירות, כנראה שנותן השירות לא בסדר, לאף אחד לא היה איכפת אם אפשר היה לחצות את הכביש למתחרים, אבל אי אפשר, כי אין אלטרנטיבה.

ואישית אני לא ממש מבין למה צריך להיות מעורבב בענף הרכב כדי להגיב על טיב השירות.

 

ואם מר--------- יקרא את זה ויפגע ממני אישית, אז אני באמת מתנצל וכמו שאמרתי - מבחינתי, ברגע שליוזר הזה קוראים קרסו,דלק,umi או סמל"ת, זה ממש לא משנה מי עומד מאחוריו, כי התשובות הן תשובות רשמיות של נציג רשמי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום נירו לוי

 

שמי אריה ואני מנהל השרות בקרסו מוטורס

ראשית הבהרה בעניין האחריות על בולמים:

הבולם הינו חלק המוגדר כחלק מתבלה ( כמו רפידות , צלחות ועוד , ובדיוק כפי שצויין ע"י אחד המשיבים )

רנו מכירה בהחלפתו תחת אחריות באופן מדורג וככל שעובר הזמן או שהנסועה גדלה כך יורד אחוז ההשתתפות בתיקונו.

אני מניח שכאן , אלמנט הזמן גרם לפקיעת האחריות למרות שאני מסכים עם הנאמר בפורום שבהנחה שעשית שימוש סביר אזי הבולמים אמורים להחזיק הרבה יותר כפי שאכן קורה בפועל ברוב רובן המכריע של המכוניות.

 

אני חייב להודות שלא אהבתי את העובדה שמישהו אמר לך שהחלק באחריות ואח"כ חזר בו ואני אבדוק זאת אם תיצור עימנו קשר.

אני גם סבור שאוסף הנתונים אודות גיל הרכב והנסועה מצדיק בהחלט סיוע שלנו בעלויות התיקון עד כדי נשיאה בכלל העלויות גם אם היצרן אינו צד לעניין.

 

קרסו בהחלט יודעת לתמוך בלקוחותיה.

צר לי שזה לא קרה במגע הראשון עימך אך אני בטוח שנדע לכפר על כך בשרות משופר בהמשך התהליך , כמו גם מול לקוחות אחרים לאחר שנפיק מהאירוע את הנדרש.

 

אנא צור עימנו קשר להמשך הטיפול ל [email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן תשובה מצויינת אריה, אך כולי תקווה ששיפור השירות שהובטח לנו על ידך יחלחל מטה, כך שגם ללא הבמה החזקה הזאת שנקראת קארס פורום השירות יהיה יעיל והוגן!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התגובה של אריה אמורה לרצות ולשמח אך לי היא מרתיחה את הדם.

נירו ישלם (אולי) מחיר מופחת/ללא עלות כלל.

גברת שרה השכנה שלא גולשת וקנתה את הקליאו היפה שלה בכספי הפנסיה תשלם גם תשלם מחיר מלא.

את האלמנט יכניסו לה.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רנו 5, רנו קליאו דור ראשון, רנו מגאן דור ראשון, רנו אקספרס, רנו קאנגו 3X, רנו מגאן II, רנו סניק II, רנו סניק III.

 

אם זה לא מעיד על אהבה לרנו, לא יודע מה.

אני חושב שרנו זה רכבים נפלאים!, הם נוחים ברמה כל כך גבוהה שהם שניים רק לסיטרואן C5.

הם אמינים, מעולם לא היו לי תקלות מיוחדות אלא רק בלאי טיבעי.

העיצוב של רנו, בייחוד רנו 5, קליאו והקאנגו דור ראשון, הם עיצובים משגעים.

 

ואחרי כל זה....

 

מחירי החלקים של רנו בארץ, זו פשוט שערוריה בפני עצמה.

תושבת מנוע עליונה עלתה לי כ-1200 שקלים.

תושבת משקפיים תחתונה, עלתה לי כ-600 שקלים.

פנס אחורי עולה כ-900 שקלים

פעם, לפני שזה היה באופנה, הם מכרו מגבי סיליקון במחיר של 700 שקלים לאחד!!!

מחירי הטיפולים במוסכים המורשים, הם כפולים מאשר מוסכים אחרים (ולא רק פרטיים)...

 

היום אני נוסע על סקודה ייטי, הסיבה היחידה היא שפשוט...לא מצאתי רנו יד שנייה, לדוגמא: פלואנס עם מנוע 2 ליטר עם דיזל, עם סניק III.

לכן הסקודה היתה מעין, ברירת מחדל, פשוט כי לא מצאתי רנו יד 2, אבל זה כמובן לא יפסול את האפשרות שאקנה רנו יד 2 בעתיד, מה שמירב הסיכויים שאני אעשה, כי אני בעל פטיש לרנו.

אבל לעולם לא אקנה רנו חדשה מהסוכנות של קרסו יותר ולא אטפל במוסך המרכזי.

 

אותי בתור לקוח של רכב חדש, בתור לקוח במוסך שלהם...הם איבדו.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התגובה של אריה אמורה לרצות ולשמח אך לי היא מרתיחה את הדם.

נירו ישלם (אולי) מחיר מופחת/ללא עלות כלל.

גברת שרה השכנה שלא גולשת וקנתה את הקליאו היפה שלה בכספי הפנסיה תשלם גם תשלם מחיר מלא.

את האלמנט יכניסו לה.

 

תומר

 

הדר שלום

 

ראשית , אני מציע להישאר רגוע.

זה בוודאי טוב לבריאות

לגופו של עניין , הרעיון הוא להשתמש במקרה ולהוציא ממנו כלל שיסייע גם לגברת שרה השכנה.

אני מבטיח שזה מה שיקרה.

נקבע כלל ונפיץ אותו כך שידעו.

נוודא שהוא מחלחל ועובדים לפיו.

 

נכון שזה לוקח מעט זמן ונכון שלא מובטח ב- 100% ובכל זאת , זו הדרך הנכונה וכך ננהג.

עריכה אחרונה על ידי שרות קרסו מוטורס
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בולם זה חלק מתבלה, אני משתדל להחליף בין 100 ל150K ק"מ.

בולם גם יכול להיפרץ תוך נפילת הגלגל לבור בכביש גם אחרי 2K ק"מ.

לקוח יכול לחשוב דבר אחד, יבואן יכול (ונראה שגם ניסה) לטעון אחרת.

הכל בסדר, לא צריך להתעצבן ולהעלות לחץ דם.

 

עכשיו תורי, בולם יחיד כולל עבודה ב2000ש"ח?!?! זו חייבת להיות הקליאו עם הבולמים האלקטרומגנטים אחרת אין שום דבר שיסביר את זה.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בולם זה חלק מתבלה, אני משתדל להחליף בין 100 ל150K ק"מ.

בולם גם יכול להיפרץ תוך נפילת הגלגל לבור בכביש גם אחרי 2K ק"מ.

לקוח יכול לחשוב דבר אחד, יבואן יכול (ונראה שגם ניסה) לטעון אחרת.

הכל בסדר, לא צריך להתעצבן ולהעלות לחץ דם.

 

עכשיו תורי, בולם יחיד כולל עבודה ב2000ש"ח?!?! זו חייבת להיות הקליאו עם הבולמים האלקטרומגנטים אחרת אין שום דבר שיסביר את זה.

גם הגה כוח אלקטרומכני או הידראולי וגם מסרק הגה זה בהחלט מכלולים שעובדים קשה ועלולים להנזק/להתבלות ככה שאין שום הצדקה לזה שהיצרן מגביל את האחריות לבולמים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדר שלום

 

ראשית , אני מציע להישאר רגוע.

זה בוודאי טוב לבריאות

לגופו של עניין , הרעיון הוא להשתמש במקרה ולהוציא ממנו כלל שיסייע גם לגברת שרה השכנה.

אני מבטיח שזה מה שיקרה.

נקבע כלל ונפיץ אותו כך שידעו.

נוודא שהוא מחלחל ועובדים לפיו.

 

נכון שזה לוקח מעט זמן ונכון שלא מובטח ב- 100% ובכל זאת , זו הדרך הנכונה וכך ננהג.

 

אריה,

 

בהנחה שהדבר באמת יחלחל מטה, אני מוריד בפניך את הכובע. לא על הטיפול במקרה הספציפי של פות"ש אלא על עצם העובדה שברור לך שיש משהו לא תקין בהתנהלות של אחד ממוסכי הרשת וכמו כן בשירות הלקוחות שלכם ואתה הפנמת, הודית והודעת שתתקנו מעל גבי הפורום.

 

כל הכבוד!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3648 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...