Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם אני מחפש מקום לקנות ג'נטים לאמריקאית 4X100. (סגנון ג'נט הפוך. או עמוק אפשר לומר). אם אפשר לומר על מקום בו מוכרים ג'נטים כאלו או יד שנייה אם למישהו יש.

 

וכמו כן צימגים עם כיתוב לבן מהחברות האלו:

 

bf goodrich

good year

cooper

dunlop

general

mastercraft

וכו...

 

מידת צמיגים-- 15\60\225 או 15\60\235

 

אני מחפש אנשים שיש להם את הצמיגים האלו במלאי, ליבואנים בארץ אין צמיגים במידות האלו עם כיתוב לבן:cry:.

 

תודה מראש למי שעזר! אסף.

פורסם

היי אסף

לגבי גנטים תבדוק אצל פורטל יש להם מגוון רחב לפי מידות ומרווח ברגים של חישוקים כולל מחלקה רחבה של משומשים אולי תמצא משהו שנראה לך . יש להם גם אתר אינטרנט עם קטלוג שיכול להקל על החיפוש.

לגבי צמיגים לרוב מידות כאלו עם כיתוב לבן נדרש להזמין במיוחד מאחר ולא מחזיקים מלאי בארץ . אם מעניין אותך לעלות במידות יש לי בבית רביעיה של 255/60/15 שעשו 10k עם כיתוב לבן של פדרל

בכל מקרה 225 תוכל להשיג בארץ לגבי הכיתוב הלבן אני בספק

 

תום

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

לפני כ 3 שנים, אולי אף יותר

מצאתי ב "צמיג ישיר", פ"ת

צמיגי CYCLONE 225/70/R15

עם כיתוב לבן

תשאל אותם

כבר אז הייתה בעיה למצוא ונראה שהמזל שיחק לי

(במידה ומוצא, אשמח לדעת איפה. גם אצלי ההחלפה באה וקרבה)

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

לי מורכבים צמיגים של 235/60R15 של מיקי טומפסון , עם כיתוב לבן עליהם צמיגים מעולים בכל קנה מידה

צור קשר עם איציק ראובני , הוא יכול להביא לך אותם טלפון 054-4779944

אתה יכול לראות תמונה שלהם בשרשור על המפגש בשפלה , התמונה של המוסטנג האדומה

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?521102-מפגש-שפלה-של-מועדון-החמש-28-02-14&p=4277737&viewfull=1#post4277737

 

דרך אגב לדעתי הוא גם יכול לארגן לך ג'נטים, אבל הכי בטוח תשאל אותו

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

לגביי ג'נטים השגתי כבר תודה רבה על העזרה. אם אני לא אמצא דרך אבא שלי (יש לו פנצ'רייה) אז אני כבר אפנה אל איציק. ואני חייב את המידות שרשמתי לא יכול לשנות.

×
×
  • תוכן חדש...