Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב פוזה, זול לאחזקה, ב-100K ש"ח [כותרת נערכה]


playman3
שימו לב! השרשור הזה בן 3902 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עדיין, אחזקה של גולף GTI זה לא לאנשים עם תקציב מוגבל (וגם איזו חברת ביטוח שפויה תסכים לבטח גולף GTI ב4K ש"ח?).

 

פותח השירשור רוצה לקבל אוטו עם פוזה וכח, ולתחזק אותו תחזוקת שבר - לפחות זה הרושם שנוצר אצלי, אם הוא כבר מעכשיו בוכה על צריכת דלק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 155
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עדיין, אחזקה של גולף GTI זה לא לאנשים עם תקציב מוגבל (וגם איזו חברת ביטוח שפויה תסכים לבטח גולף GTI ב4K ש"ח?).

 

פותח השירשור רוצה לקבל אוטו עם פוזה וכח, ולתחזק אותו תחזוקת שבר - לפחות זה הרושם שנוצר אצלי, אם הוא כבר מעכשיו בוכה על צריכת דלק.

 

סלח לי אבל אני לא ראיתי אף אחד בוכה.

מצד שני, ראיתי איזה מגיב ממורמר נובח..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה סביר,אני לא זוכר כרגע מחירי טיפולים אבל תרים טלפון ותשאל.

 

אני יברר את זה מקרוב, פשוט גם בגלל נדירות הרכב פה הבנתי שהטיפולים פה לא נעימים בכלל בהזמנת חלקים וכו'... מצד שני אין לי את היכולת להתבכיין על זה , הרי אני רוצה רכב נדיר וזה אחד "הפאקים" שבאים בהבאת רכב שלא תיראה בכל חניה שניה , לא משנה לאיזה פירמה אלך , לכן האינפיניטי היא אופציה לא רעה שוב מה שמלחיץ אותי היא אכילת הדלק המוגזמת שלה . נכון שזה לא פרמטר קריטי אבל היא אוכלת כמו מוסטאנג ובינינו מוסטאנג עדיפה בעיניי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איך מודדים פוזה, אך לדעתי GTI חדשה יחסית הרבה יותר מרשימה חזותית מהיונדאי קופה והוולסטר למשל שאותם לא פסלת

 

כל מה שרשמנו הם נמוכים מאוד ברמת הפוזה לדעתי בקאליבר הנ"ל ברור שהם יסובבו יותר ראשים ממאזדה 3 או אפילו 6 אבל הם יסובבו פחות ראשים מRCZ,מוסטאנג,קרוספייר (דרך אגב שני האמריקאיות ירדו מהרשימה אצלי ) , אפילו 308 CC, אלפא ג'ולייטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, הגולף יותר מרשימה והרבה יותר מאובזרת ומפנקת מהאחרות שדוברו כאן (למעט - אולי - האינפיניטי).

 

יותר מפנקת מאלפא,RCZ,מוסטאנג,קרוספייר,308 CC,ג'ולייטה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יברר את זה מקרוב, פשוט גם בגלל נדירות הרכב פה הבנתי שהטיפולים פה לא נעימים בכלל בהזמנת חלקים וכו'... מצד שני אין לי את היכולת להתבכיין על זה , הרי אני רוצה רכב נדיר וזה אחד "הפאקים" שבאים בהבאת רכב שלא תיראה בכל חניה שניה , לא משנה לאיזה פירמה אלך , לכן האינפיניטי היא אופציה לא רעה שוב מה שמלחיץ אותי היא אכילת הדלק המוגזמת שלה . נכון שזה לא פרמטר קריטי אבל היא אוכלת כמו מוסטאנג ובינינו מוסטאנג עדיפה בעיניי.

 

אני לא יודע במה מוסטאנג עדיפה-לטעמם של חלק היא נראת טוב יותר,אני לא חושב ככה.

מבפנים האינפיניטי איכותית הרבה יותר ומתקדמת יותר.

הפלסטיקה יותר נעימה ורכה,המושבים תומכים ומרווחים ויש מערכת שמע פשוט מעולה.

 

ונסעתי במוסטאנג,ההיגוי שלה פחות טוב.

אולי אוהבים אותה בגלל שהיא בעלת מראה מרשים ומאיים ובגלל שהיא נוסעת מהר בקו ישר ומוציאה צליל דיי חזק תוך כדי.

אני לא.

 

רק שתדע שלמה שאני כתבתי יש ביסוס וזה לא נאמר מתוך שנאה או רצון להגן על הקנייה שלי,היא עולה סביבות ה25אלף דולר והאינפיניטי 40.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד רעיון,

אלפא בררה 3.2L אוט' (חבל שאתה נגד ידני..).

לדעתי עיצוב מדהים והרכב עצמו לא נופל מהעיצוב.

http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=1&RecordID=3aa33324fa231adea070592eac0d3406eb8&Pic=1

 

דווקא עכשיו שמחירי הדלק כל כך נמוכים הייתי מרשה לעצמי רכב כזה (אני מניח שהמשפט הזה יראה הרבה יותר הגיוני בעוד 4 שנים מעכשיו...) :twisted:

וברצינות, הרכב הזה http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=8&RecordID=2de4223b41c13bdfc606c2383839c15506f עולה רק 125K ₪ לשנת 2008, מה שמשאיר לך עודף של 25K ₪ להוצאות דלק (מהתקציב המוגדל כמובן..).

 

ואם אתה רוצה לחסוך, אז יש גם את מנוע ה-2.2JTS עם גיר רובוטי.

 

אגב, אתה מתמקד יותר מידי בצריכת הדלק.

ברכבים שאתה מעוניין לרכוש ההבדלים בצריכת הדלק לא יהיו תהומיים, ק"מ אחד לפה או לשם זה לא מה שיעשה את ההבדל בהחזקת הרכב.

מצד שני אתה מתעלם מפרמטרים הרבה יותר חשובים כמו: מחיר ביטוח וירידת ערך אשר יהיו הרבה יותר משמעותיים בסה"כ.

אני מציע לך לעשות סימולציה של אחזקת הרכב לארבע שנים כאשר תנסה לכלול כמה שיותר נתונים ותראה בדיוק כמה משמעותי ההפרש בצריכת הדלק (שוב, בקטגוריה הזו ההבדלים יהיו +/- 10% בין רכב לרכב).

 

אני נגד ידני מ2 סיבות , אחת לעיתים רחוקות מאוד החברה תרצה לנהוג ברכב והיא לא נוהגת על ידני (גם ההורים במקרה שהם ירצו איזה סיבוב) , הנוחות שלי באוטומט גבוהה הרבה יותר, ברור שמידי פעם באלי להשתולל על ידני אבל בשביל זה יש לי את האוטו של אחי הגדול ואיתו באמת אפשר לקרוע את הכביש הוא יספק לי את החסך בידני אם יהיה לי מידי פעם.

 

מחירי הדלק מטורפים ועל פי צפי שלי (הרי אני קונה רכב ל4 שנים לפחות) לא יהיו פחות מטורפים לכן צריך לעשות שיקול נכון בעיניין הדלק , ברור שזה לא השיקול העיקרי וביטוחים לא פחות חשובים לי אבל כל רכב פוזה שאקח בינינו הביטוח ישחת אותי יחסית יפה אז מה אני צריך להיכנס לזה עכשיו אם קיבלתי החלטה כזאת והבנתי שאני יעמוד בזה צריך עכשיו לחסוך איפה שאפשר באמת וזה לא בביטוח או בירידת הערך.

 

האלפות למיניהם קורצות לי הרבה פחות מRCZ לא יודע למה... פשוט הדגם האוטומטי הרגיש לי קצת חלש בגלל זה אני בסרט שאני נמצא בו , חבל שלא עשו דגם אוטומטי עם 200 כ"ס. אבל שוב הג'ולייטה ממש קורצת לי .

 

ועשיתי חישוב ואמרת נכון ההבדלים יהיו 8 אחוז לפה או לשם. וגם בדלק ההבדלים יהיו כמה אלפים לפה בשנה או כמה לשם. בהנחה שאני יקח רכב שיאכל בין 1 ל-8-9 ל 1 ל12-13 (הלוואי שאמצא את רכב חלומתיי שיאכל 1 ל15 אבל זה לא יקרה חח)

 

אז יצאתי מנקודת הנחה שאלה הם גבולות האכילה שאני רוצה ואני מאוד חושש לקחת רכב שיאכל לי 1 ל6 כי פה ההבדל הוא כבר פי 2 בדלק לעומת רכב שיאכל 1 ל11-12 מבין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכוניות בתקציב שלך שהייתי רוצה שיהיו לי בחניה (אם מדובר על פוזה וצריכה לא יותר מדי מוגזמת של דלק) :

 

HONDA S2000 או MAZDA MX5 פחות או יותר אותו סגנון של רכב, החיבה שלי להונדה היא יותר חזקה.

 

האלפות ובמיוחד ג'ולייטה מצויינות, יצא לי לנהוג ב159 ובג'ולייטה.

הג'ולייטה 180 (או 170?) 1200 טורבו נוחה סקסית ולא פראיירית על הכביש, אופציה מצוינת בשבילך.

 

ולבסוף החלום הרטוב שלי SUBARU STI - שיא הפוזה, מצד שני צריכת דלק גבוה, טיפולים לא זולים ולא בטוח שיש אותה באוט'.

 

בהצלחה

 

תעקוב אחרי השירשור מההתחלה כולם ידניות, גם ההונדה גם המיאטה (ד"א שניהן מדהימות)

 

ג'ולייטה חזק באופציות שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה.

 

אין ארוחות חינם.

 

אתה מחפש רכב שהוא גם פוזה חזק גם מתנהג גם זול לאחזקה וגם חסכוני בדלק.

 

אין דבר כזה.

 

או ש או ש

 

או שאתה קונה רכב בתקציב 100K ומכין משכנתא לדלק ואחזקה (כן, גם גולף GTI כנראה שתאנוס לך את הארנק, אם אתה כבר מעכשיו מוטרד מצריכת דלק, שלא לדבר על אחזקה כלל לא זולה של דגמי VAG, שעולה בפרופורציה ישרה ביחס ליוקרתיות הדגם), או שאתה מוותר לחלוטין על הפוזה, וקונה באותם 100K משפחתית יפנית/קוריאנית יד ראשונה עם 0 ק"מ מחברת ליסינג, שתשרת אותך שנים ארוכות בלי לקרוע את הכיס.

 

מסכים אין ארוחות חינם (אלא אם כן אתה יודע לדפוק את המערכת אבל זה כבר דיון אחר לגמרי)

 

אני מחפש רכב פוזה שהוא לא זול לאחזקה אלא שהוא סביר לאחזקה ולא שיהיה חסכוני בדלק (1 ל20 ) אבל גם שלא ישחט אותי ב 1 ל6 ) אנשים צריכים להבין שאפשר למצוא כבר בעל אחזקה סבירה (לא להוציא על הרכב עשרות אלפי שקלים בשנה אני לא קונה פורשה לא בגלל שאני לא יכול לעמוד במחיר הקניה או אפילו צריכת הדלק אלא בגלל שהאחזקה תשחט אותי ,יש שיקולים גבר שהם כלכלים רציונאלים שאדם צריך לגבש ולקחת וזה בדיוק מה שעשיתי) אני מקווה שהבנת מה אני מחפש עכשיו ולא תקנטר בצורה כזאת אלא תבוא ממקום אחר כי אני מאמין שהידע שלך בתחום לא קטן ואשמח ואפילו אזדקק לעזרתך.

 

משכנתא מהצד לדלק וטיפולים לא הכנתי אבל אספתי חבילה יפה שגם תגדל עם הזמן לדלק אחזקה וביטוחים.

GTI לא תיתן לי את מה שאני מחפש מבחינת העיצוב גם לא שירוקו אפילו עם כל הכבוד לרכב הנ"ל. היחידות בפירמה שמתאימות הן איוס (פשוט קשה למצוא אותן אבל מתאימה בטירוף ב2 הגרסאות שלה) , פאסאט CC (תעשה את העבודה אבל אין לי מושג איך היא מבחינת אחזקה וצריכה ואפילו מחיר ) .

 

ובקשר לסוף שכתבת מקווה שעכשיו אחרי כל מה שכתבתי הבנת שהוא לא מתקשר לפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נדבר לרגע על "אחזקה שקורעת את הכיס".

ב30K לשנה, בעולמם של VW, אתה תטפל באוטו פעמיים.

בוא נניח לרגע שמנגד יש לך יונדאי שתטפל בה פעם אחת (נגיד 30K מרווח טיפולים כמו בPSA, למרות שאין לי באמת מושג לגבי זה).

 

נניח שהטיפול ביונדאי עולה בממוצע 500 ש"ח לטיפול.

נניח שהטיפול בVW עולה כפול, 1000 ש"ח.

כלומר בשנה יש לנו 500 ש"ח טיפולים ביונדאי, לעומת 2000 ש"ח בVW.

 

עכשיו בוא נחשב עלויות אחרות:

ירידת ערך - 12% לשנה עבור שני הרכבים (בהנחה של 140K מחיר בסיס), זה 17 אלף שקל לשנה.

דלק - נגיד 1:10 בשתיהן - 3000 ליטר, שהם בערך 23 אלף שקל.

ביטוח - נגיד 5K לשתיהן, למרות שלדעתי ביטוח לגולף GTI אתה סוגר באיזור 4K וזה פחות ממה שתשלם על כמה משפחומטיות.

 

אז הטיפולים בVAG עולים לך עוד 1500 ש"ח לשנה. נגיד.

זה בערך 3% מעלות האחזקה הכוללת.

גם אם תוסיף עוד חלק שיתקלקל ככה סתם בVAG בשווי של 5000 ש"ח לשנה (וזה לא קורה בGTI MK6, למיטב ידיעתי כמובן), ההבדל עדיין עומד על 10% מהעלות השנתית. מספיק שהגולף תשמור על ערכה קצת יותר טוב (והיא תשמור) וקיזזת את כל זה בחזרה.

 

רק שנכנס לפרופורציות, כן?

 

 

מסכים לגמרי זאת הסיבה שאיוס קורצת לי יותר מהוולסטר (שירדה מהפרק או מהקופה למשל)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין, אחזקה של גולף GTI זה לא לאנשים עם תקציב מוגבל (וגם איזו חברת ביטוח שפויה תסכים לבטח גולף GTI ב4K ש"ח?).

 

פותח השירשור רוצה לקבל אוטו עם פוזה וכח, ולתחזק אותו תחזוקת שבר - לפחות זה הרושם שנוצר אצלי, אם הוא כבר מעכשיו בוכה על צריכת דלק.

 

חלילה וחס . כניראה שלא עברת על הפוסט כמו שצריך היו פה הרבה הודעות ואני ממליץ שתקרא אותם, אני ממש לא מתכוון לתחזוקת שבר אני עומד להשקיע המון ורוצה ואפילו מוכן להשקיע המון על הבייבי שתעמוד אצלי בחניה רק לא רוצה להשקיע המון המון (יש הבדל , כן תתפלא)

 

ולא בכיתי פה לרגע רק אמרתי מה יעמוד אצלי כלכלית ומה לא וגם לעומת דברים מסויימים שיעמדו (כן אני יאכל להחזיק אפילו האמר מבחינת צריכה , פשוט לא ניראה לי רציונאלי ולא מעוניין לעשות את זה , יש הבדל חביבי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע במה מוסטאנג עדיפה-לטעמם של חלק היא נראת טוב יותר,אני לא חושב ככה.

מבפנים האינפיניטי איכותית הרבה יותר ומתקדמת יותר.

הפלסטיקה יותר נעימה ורכה,המושבים תומכים ומרווחים ויש מערכת שמע פשוט מעולה.

 

ונסעתי במוסטאנג,ההיגוי שלה פחות טוב.

אולי אוהבים אותה בגלל שהיא בעלת מראה מרשים ומאיים ובגלל שהיא נוסעת מהר בקו ישר ומוציאה צליל דיי חזק תוך כדי.

אני לא.

 

רק שתדע שלמה שאני כתבתי יש ביסוס וזה לא נאמר מתוך שנאה או רצון להגן על הקנייה שלי,היא עולה סביבות ה25אלף דולר והאינפיניטי 40.

 

חלילה דיברתי נטו עיצובית וביצועית המוסטאנג עולה לטעמי על האינפיניטי מבחינת אמינות ופינוק אני חושב שהאינפינטי לוקחת בגדול.

 

אני לגמרי לא אמרתי שאתה נשכב פה על בריקדות ומגן על הקניה שלך ללא ביסוס אתה צודק בגדול האינפיניטי רכב מדהים למי שדעתו הרציונאלית הוא שהוא שווה את העלויות שלו לעומת מה שהוא נותן אצלך זה עולה בקנה אחד ואצלי לא וזה לגיטימי (הרי אם כולם היו באותה דעה היה סוג רכב אחד בארץ ודגם אחד בלבד)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלח לי אבל אני לא ראיתי אף אחד בוכה.

מצד שני, ראיתי איזה מגיב ממורמר נובח..

 

אין צורך להעליב אף אחד אני מקווה שכולם פה באים ממניעים של לחלוק ידע ולעזור ות'אמת שזה כל מה שאני צריך ודרך אגב אחרי לא מעט הודעות שאנשים עזרו והעלו פה רוצה להודות לכולם על העזרה עד כה! באמת שאני לא מבין גדול ברכב ונעים ויפה לראות שיש פה חבר'ה שמבינים המון ועוזרים ותורמים לאחרים, זה לא מובן מאליו כלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלילה דיברתי נטו עיצובית וביצועית המוסטאנג עולה לטעמי על האינפיניטי מבחינת אמינות ופינוק אני חושב שהאינפינטי לוקחת בגדול.

 

אני לגמרי לא אמרתי שאתה נשכב פה על בריקדות ומגן על הקניה שלך ללא ביסוס אתה צודק בגדול האינפיניטי רכב מדהים למי שדעתו הרציונאלית הוא שהוא שווה את העלויות שלו לעומת מה שהוא נותן אצלך זה עולה בקנה אחד ואצלי לא וזה לגיטימי (הרי אם כולם היו באותה דעה היה סוג רכב אחד בארץ ודגם אחד בלבד)

 

ואיכשהו עדיין מאזדה 3 היא מלכת המכירות פה 6 שנים ברציפות,וזה רכב שלא מצטיין בכלום-אוסף של פשרות.

מישהו יקנה סדרה 3 בשביל לסוע בבימר ומישהו יקנה מיאטה בשביל הגג נפתח וההנאה מנהיגה.

כל אחד ומה שמתאים לו.

אני חושב שמתאימה לך הג'ולייטה.

היא הרבה יותר יפה מהאינפיניטי שנראת כמו טנק(אין בה שום הברקות עיצוביות),אין לה סמל מוכר(אלפא מתחברת פה ליוקרה) והיא הרבה יותר חסכונית.

זה בא על חשבון הביצועים והנוחות אבל בשקלול הכללי זו הקנייה בשבילך.

שיקול נוסף הוא שאלפות יחסית שומרות על הערך לעומת האינפיניטי שנופלת מאוד חזק במחירון.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיכשהו עדיין מאזדה 3 היא מלכת המכירות פה 6 שנים ברציפות,וזה רכב שלא מצטיין בכלום-אוסף של פשרות.

מישהו יקנה סדרה 3 בשביל לסוע בבימר ומישהו יקנה מיאטה בשביל הגג נפתח וההנאה מנהיגה.

כל אחד ומה שמתאים לו.

אני חושב שמתאימה לך הג'ולייטה.

היא הרבה יותר יפה מהאינפיניטי שנראת כמו טנק(אין בה שום הברקות עיצוביות),אין לה סמל מוכר(אלפא מתחברת פה ליוקרה) והיא הרבה יותר חסכונית.

זה בא על חשבון הביצועים והנוחות אבל בשקלול הכללי זו הקנייה בשבילך.

שיקול נוסף הוא שאלפות יחסית שומרות על הערך לעומת האינפיניטי שנופלת מאוד חזק במחירון.

 

בהחלט זאת הסיבה שג'ולייטה אצלי בטופ 3 כרגע, אחד הדברים שאוכלים אותי זה הRCZ הייתי בתחושה שאני הולך לקנות אחת היא נראיתה לי בול בשבילי והאכזבה מהדגם האוטומטי 156 כ"ס שלה לא עוזב אותי , לא יכלו להוציא אחת עם 200 כ"ס אוטו'?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3902 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...