Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משמשתי, וגם אני רוצה Columbia Omni Freeze Zero


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני עובד בחוץ. לשמחתי,אחרי כמה דקות של מאמץ אני חשוף לרוח . מכאן ש DRYFIT -מתבקש.

מצאתי חנות שמוכרת חולצות מנדפות במחירים מצחיקים חולצות שרוול קצר 16 שקל וחולצות שרוול ארוך (שבהן אני משתמש - פוחד משמש8) ) 20 שקל לחולצה.

מה אומר ומה אגיד ,החולצות עושות את העבודה מצויין.

אני מניח שחולצה ב 200-600 שקל תעשה עבודה טובה יותר אבל 20 שקל מול 600 שקל?...

אני מאד מרוצה.

 

אשמח לדעת מהיכן אתה קונה

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתם מחפשים משהו זול (יחסית) ואיכותי, ממליץ על זה :

http://www.ebay.com/itm/Nike-Mens-Dri-Fit-Athletic-running-workout-t-shirt-tops-2-0-S-M-L-XL-XXL-/321196480821?pt=UK_Men_s_T_Shirts&var=&hash=item4ac8cd5935

קניתי כזה לא מזמן, נראה שאכן המוצר מקורי למרות המחיר הנמוך. חולצה מצויינת לריצות ואימונים.

פורסם
טוב, רכבתי איתה הבוקר.

מקררת - לא.

אבל מאוד נעימה (בייחוד חשוב עם תיק על הגב), מאווררת מאוד ומנדפת מהר.

 

רק לזכור למי שקונה בארה"ב שהמידות L M S שלהן שונות משלנו. בארץ אני L, בארה"ב אני M, ואפילו S היה טוב, אם הייתי רוצה צמוד.

 

תודה. לדעתך שוות את המחיר, או שעדיף כבר לקנות DRYFIT בלי כל טכנלוגויות הקירור?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בשבילי שווה.

אני צריך שתי חולצות כאלה, ולא איכפת לי לשלם עוד קצת כדי שתהיינה נעימות יותר ותתייבשנה מהר יותר. זה בייחוד משמעותי בטיולים ארוכים, כשאני רוכב עם תרמיל של 4-5 ק"ג, אז אתה רוצה שהחולצה לא תשפשף את הכתפיים ולא תהיה רטובה על הגב.

 

תראה, זה לא כאילו אתה רוכב עם מזגן... אבל אתה מרגיש שזה בד שהאוויר עובר דרכו כשיש רוח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תודה רבה. אני חושב שארכוש אחת. הDRYFIT שיש לי היום לא מעבירות שום רוח דרכי. למעשה, הן נעימות למגע, אך לא מרגישות מאווררות מדי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בעקבות השרשור המקורי הרמתי את התחת ונסעתי לסעער עודפים בלוד כדי לרכוש שתי חולצות OMNIFREEZE ICE מקולקציה ישנה. 200 וצ'ופ'יק שקלים בעבור כל אחת. אחת לי ואחת לזוגתי שתזכה לימים טובים וארוכים כן יהיה רצון, אמן! לדעתי לא עולות בתכונות על חולצות טניס DRYFIT של נייקי או חולצות דומות באתו סדר גודל של מחיר אצל אדידס, אם כי הבד של אדידס גס יותר. לשלילה יצויין שכל נגיעה בשיח או עץ משאירה סימן בחולצה. אבל כך גם בנייקי ריצה חולצות טניס עמידות יותר.

אנחנו משתמשים בחולצות כאלה בטיולי טבע בסופי שבוע וזה קורה.

פורסם
בעקבות השרשור המקורי הרמתי את התחת ונסעתי לסעער עודפים בלוד כדי לרכוש שתי חולצות OMNIFREEZE ICE מקולקציה ישנה. 200 וצ'ופ'יק שקלים בעבור כל אחת. אחת לי ואחת לזוגתי שתזכה לימים טובים וארוכים כן יהיה רצון, אמן! לדעתי לא עולות בתכונות על חולצות טניס DRYFIT של נייקי או חולצות דומות באתו סדר גודל של מחיר אצל אדידס, אם כי הבד של אדידס גס יותר. לשלילה יצויין שכל נגיעה בשיח או עץ משאירה סימן בחולצה. אבל כך גם בנייקי ריצה חולצות טניס עמידות יותר.

אנחנו משתמשים בחולצות כאלה בטיולי טבע בסופי שבוע וזה קורה.

 

הופה. כאן התקלת אותי. טניס זו בדיוק הסיבה שאני מחפש חולצות כאלו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
חפש חולצה בעלת טכנולוגיה OmniShade של קולומביה

 

זה למיטב הבנתי להגנה מפני קרינה, אני שאלתי יותר בכיוון של נידוף בזמן עמידה.

לרוב בספורט ובכלל ברכיבה יש רוח שעוזרת לנידוף, בעמידה אין את הרוח הזאת.

 

האמת חשבתי על http://www.columbia.co.il/Products/AM6620/%D7%97%D7%95%D7%9C%D7%A6%D7%94_%D7%9E%D7%A7%D7%A8%D7%A8%D7%AA_%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D_Freeze_Degree_Short_Sleeve

 

בתקווה שזה יעיל מספיק לעמידה ממושכת בשמש.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אמליץ לכם שוב לבדוק חולצות של Mountain Hardware. את שלי רכשתי בסער בלוד. מאווררות מאוד, ויחסית עמידות. אני משתמש בהן המון בשטח, עם תיק/בלי תיק, שיחים קוצים ומה לא, עד כה מפגינות עמידות גבוהה ותפקוד מצויין.

 

חשוב מאוד עם כל הבדים המנדפים האלה לכבס בכביסה קרה ולא לשים במייבש, ממילא הן מתייבשות מהר מאוד.

בקיצור - למרות שאנחנו גברים שלא קוראים הוראות כביסה - כאן זה באמת חשוב.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוף.

 

רכבתי עם החולצות כבר כמה פעמים רכיבות ארוכות, והן אכן מצויינות. הבד מאוד נעים, וזה בייחוד חשוב כשיש תיק על הכתפיים.

מקרר?

שוב, מורגשת רוח צוננת אם החולצה קצת לחה ו... יש רוח. חוצמיזה, היא באמת מנדפת מהר, והרבה פחות מסריחה (סליחה) בסוף רכיבה. עם זאת, צריך לזכור, בהתאם לפילוסופיית כושר הגופני שלי, שדוגלת ב-No Pain=No Pain, אני לא נוטה להתאמץ מאוד ולהגיר הרבה זיעה...

 

ועכשיו למשימה הבאה: לשתות בקופיקס ולקנות אסיקס.

http://www.themarker.com/advertising/1.2162523

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...