Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיול ברכב בצפון איטליה


pasat04
שימו לב! השרשור הזה בן 3959 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חזרתי הבוקר מטיול בצפון איטליה.

נחתנו במילאנו (מלפנסה), טיילנו באיזור אגם גארדה, הרי הדולומיטים, וונציה וחזרה לכיוון מילאנו. בין השאר, ביקרנו גם ב-Bergamo, ב-Brescia, ב-Sirmione, ב-Salo, ב-Tremosine, ב-Limone Sul Garda, מפלי וורונה (Cascate di Varona), אגם Tenno, ב-Bolzano, ב-Pozza di Fassa, ב-Canazei, ב-Alph Di Siusi, ב-Ortizei, ב-Val Di Fassa באמצעות מעבר ההרים Passo Sella. הר המרמולה היה עדיין סגור בגלל כמויות השלג שירדו בו עד אפריל. המשכנו אל Cortina d'Amppezzo.

ירדנו לשבת לוונציה, וביום ראשון בבוקר נסענו לכיוון עיר בשם vicenza ומשם ל-Bassano Del Grappa. חזרנו ללון באיזור אגם גארדה, וביום האחרון, אתמול, הפתיע אותנו מזג אוויר סגרירי וגשום. לא וויתרנו על התוכנית המקורית, נסענו אל Malcesine שממנה עולים לתצפית ב-Monte Baldo. היה שם קררררר, רק 7 מעלות, אבל נוף מדהים. משם למפלי מולינה (Cascate Di Molina) ולשדה התעופה.

איזור מדהים ביופיו, שילוב של ערים ועיירות ציוריים, הרים המתנשאים לגובה של יותר מ-2000-3000 מטר חלקם עדיין מושלגים חלקית בעונה זו של השנה, והמון מים בכל מקום.

יש לציין שאת המסלולים היומיים תיכננתי מראש והזמנתי בתי מלון לפי המקום אליו נגיע בערב/לילה. בדיעבד, מסתבר שזה היה מאוד חכם, למי יש כח לחפש מלון אחרי יום עמוס, וגם כמעט ולא היו חדרים פנויים למרות שיש שם אין סוף בתי מלון.

עד כאן אופטופיק.

 

שכרתי רכב בדרגה F, הדרגה המינימלית שבה יכולתי להשיג רכב בעל תיבה אוטומטית, למקרה שאישתי (שיודעת לנהוג גם בידני), תוכל להחליף אותי במידת הצורך. הקבוצה מוגדרת כ"אאודי A3 או רכב דומה".

קיבלתי גולף VII, נפח 1.6 דיזל (TDI) עם פחות מ-6K ק"מ על השעון.

הרכב מאובזר ברמת High-Line, הכל, חוץ מגג שמש.

הטיול כלל איזורים מישוריים והרבה הרים תלולים.

סה"ג גמאתי עם הרכב 1,626 ק"מ, ובחישוב גס הוא צרך 14:1, בנסיעה לא עדינה בכלל ועם מזגן. באיזור הדולומיטים יש כבישים שמתבקש להנות בהם. כשאגמור לערוך, אעלה לכאן קישור לסרטון.

 

ניתן לתמונות לדבר:

- נוף טיפוסי בעיירה (Pozza Di fassa) במגרש החניה של המלון.

- מים ושלג, שילוב מדהים שבא לי בהפתעה באמצע הדרך.

- אדי, שהגיע עם מכוניתו לראלי של הדולומיטים. במבט לא מבין, נראה לי שיש שנעשו אילתורים רבים ברכב במהלך השנים.

- עוד רכב שהשתתף בראלי

- רכב שפגשתי במוסך ביתי.

- מצלמת מהירות איטלקית טיפוסית בנוף הררי.

- מגרש חניה במרכז קניות של עיירה נידחת.

IMG_0214cf.jpg

IMG_0069cf.jpg

IMG_0071cf.jpg

IMG_0222cf.jpg

IMG_0078cf.jpg

IMG_0207cf.jpg

IMG_0170cf.jpg

IMG_0231cf.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המראנו ביום שני בבוקר (7:30) וחזרנו בטיסה של יום שני בלילה (23:25).

ההחלטה על הנסיעה התקבלה כחודשיים מראש. הזמנתי טיסות, רכב שכור ולינה לשני הימים הראשונים ושבת, שבהם ידעתי בוודאות היכן נהיה. בשלב מאוחר יותר, כשהתחלתי לתכנן מסלול מפורט יותר, שמתי לב שאפשרויות הלינה מצטמצמות ככל שמתקרבים למועד הנסיעה. את שני הלילות שעדיין לא סגרתי מראש, סגרתי ערב הנסיעה, וגם זה במזל, האפשרויות היו מאוד מצומצמות, או להתרחק מאוד מהאיזור בו הייתי אמור להיות, או לקחת חדר לשלושה במקום לשניים, או חדר יקר ללא פרופורציה. סדר גודל של מחיר לינה באמצע השבוע כולל ארוחת בוקר במלון 2-3 כוכבים אמור לעלות בין 65-80 אירו. בתקופה הזו בהרים לא צריך מזגן.

את מקומות הלינה הזמנתי באמצעות האתר www.booking.com שמאפשר חיפוש נוח ותמונה כללית על מלונות באיזור המבוקש.

השתמשתי במכשיר gps יעודי שהבאתי איתי. זה המכשיר שקניתי לפני כשנתיים וחצי בהמלצת חברי הפורום ועושה עבודה מצויינת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...