Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא הסדרות הגדולות יותר כמו ה 7 וה 5 נמכרות במחירים נמוכים יחסית ל 3.

האמינות תלויה מאוד ברכב הספציפי אבל יש דעות לפה ולשם.

יצא לי לדבר עם בעלי סידרה 5 וגם 7 שהרכב עשה להם לא מעט צרות.

אם יד לך או יהיו לך קשרים עם מוסכים מתמחים ברכב שאתה רוכש ויש לך חברים בחול או ראש טוב לאיביי אז אתה תקצץ לא מעט בעלויות תחזוקה של הרכב.

 

בהצלחה

פורסם

עומר ב. - אתה צודק. אלה נכדיו החורגים, צאצאים של ילדיה של מגדה מנישואיה הראשונים.

 

רציתי להוסיף לך קישור לידיעה אתמול ב"כלכליסט" אבל אין לי עוד 20 הודעות ומנהלי האתר לא מאפשרים לי לצרף קישור.

פורסם

השאלה היא כל כמה ק"מ יש צורך בתחזוקה בסיסית?

ואני עובד עם איביי ויש לי חברים בארה"ב ואני מייבא משם דברים כל הזמן ככה שזאת לא הבעייה.

השאלה מה אני יכול להביא משם? במה יהיה לי צורך?

 

חשוב לי לציין שאני לא חושב שאני יעבור את ה300 ק"מ בשבוע, אני נוסע רק לפגישות יציאות וסידורים. המשרד שלי בבית ככה שאין לי צורך להלוך חזור כל יום.

ולמה זה רלוונטי? כי אני חושב שנניח ב3 שנים אני יעשה ק"מ יחסית נמוך מה שיקטין את העלויות של התחזוקה...

סך הכל הרכב עשה קצת פחות מ60 אלף ק"מ ואני חושב שהמצב המכני שלו צריך להיות תקין(כמובן שאני יבצע בדיקה).

 

ככה שמסכמים את הכל ביחד אז אני רואה את התמונה כרכב יחסית חדש עם ק"מ נמוך ואני נהג רגוע ומאוד פדנטי מה שמביא אותי למסקנה שיש מצב שאני לא אצטרך להוציא על טיפולים של תחזוקה יותר מידי ובתקווה שלא יתקלקל שום דבר.

 

לגבי הסדרה 3 - מאוד מרתיע אותי העניין שכל הסדרות 3 שראיתי עד היום(זה הרכב הראשון שחיפשתי) היו אצל צעירים או עברו הרבה ידיים שבוא נגיד... אנסו אותם. מנגד הסדרה 5(שבכלל לא חיפשתי) שהייתה אצל מבוגר וק"מ נמוך מאוד ב4 שנים(לא?).

 

ולגבי הכוח והמהירות, נהגתי על הרכב, במצב echo הוא דיי בסבבה שלו על מנת לחסוך בדלק. במצב ספורט הוא סבבה לגמרי, מגיע אל ה-150 בלי להרגיש בכלל... ככה שאני לא חושב שאני צריך מעבר.

 

הביטוח...כן הביטוח יוצא מקיף וחובה קצת פחות מ11 אלף אבל רק כי אני צעיר, אחרי 24 צריך לרדת ל7.

 

ותודה לכל מי שהגיב עד עכשיו, מעריך.

פורסם
במיוחד שבעלי השליטה הנוכחיים הם צאצאיו של נאצי בכיר.

 

לי לפחות חשוב שברכב שאני נוהג בו (אלפא רומיאו) אין בעברה ולא בהווה שלה לא נאצי ולא פשיסט (וגם יופי של רכב).

 

אם מבחינתך אלה "בלבולי שכל"- אתה מוזמן להתרחץ בהם.

 

אז בטח יאכזב אותך נורא לדעת שדווקא כן היה לחברה קשר עם נאצים :( מצטער לפוצץ לך את הבועה

http://en.wikipedia.org/wiki/Rudolf_Hruska

 

וזה עוד מבלי לספר לך שום דבר על הפשיסטים שעבדו בה בתקופתו של מוסליני...

קדימה - בתור צדקן על אני מצפה לראות אותך מפרסם את האלפא שלך למכירה. אה, לא?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

מצטער לאכזב אותך, אך לא פיצצת לי שום "בועה". אם זה הכי רחוק שהצלחת להביא אז זה רק חיזק את דעתי. האיש לא מופיע כנאצי בשום מקום (לא באתר של יד ושם ולא ברשימות של שמעון ויזנטל). גם בקישור שהבאת לא קשרו אותו עם שום גורם נאצי, אלא שמדובר במעצב ומהנדס אוסטרי שזכור בעיקר בגלל כמה עיצובים עבור אלפא רומיאו.

 

אם זה העבר הנאצי של אלפא רומיאו - אז אני יותר משמח ועוד יותר מחוזק על המותג.

 

בכול מקרה:

 

שאני רואה פרענק (כינוי גנאי למזרחי) ב BMW - לא אכפת לי

 

שאני רואה ווזווז (כינוי גנאי לאשכנזי) ב BMW - מיד נפלט לי 'איזה אידיוט!'

 

דר"א היא באמת למכירה אבל רק בכדי לעבור לדגם אחר של המותג.

פורסם

אה, אם הוא לא רשום כנאצי, אבל סה"כ סייע להם בתכנון טנקים, זה בסדר?

אם ככה אז פולקסווגן זה סבבה, הם סה"כ נתנו מנועים למחנות...

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

תראה, אני לא מתייפייף, ידוע שכמעט כול בעלי המפעלים הגדולים שיתפו פעולה עם הנאצים בדרך כזו או אחרת, איטלקים, יפנים וכמובן יצרנים גרמניים, אבל בין שיתוף פעולה מהסוג שהזכרת לבין זה שצאצאים של בכיר מאד מאד גבוה בהנהגה הנאצית מחזיקים בחברה כמו BMW אין ולא כלום. הדבר היחיד שמבאס אותי זה שהם לצערי עושים מוצרים מצוינים.

 

ועוד יותר מפתיע (בעצם לא, בהתחשב בטמטום של הכנסת היוצאת) זה איך ממשלת ישראל מפנקת את חבריה ברכבים תוצרתם.

פורסם

הדיון סטה לחלוטין מהייעוץ שביקש פותח השירשור (גם אם הנושא מעניין כשלעצמו) :roll:

בעניין גרמניה ותוצרתה אני יכול לומר שני דברים :

א. גרמניה היא הידידה הגדולה ביותר היום של ישראל מבין מדינות אירופה.

ב. רבים מאלה שמדברים כנגד הגרמנים הם הראשונים שיחפשו תווית Made In Germany כשהם יקנו לעצמם מכונת כביסה או טלוויזיה. אז ניקח דברים בפרופוציה.

ואין במה שכתבתי משום הפחתה מהאסון הגדול שעבר על העם היהודי בשואה ומעללי הגרמנים אותה תקופה (סביי וסבותיי עליהם השלום היו ניצולי שואה).

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

פורסם

לחילופין יש לי את האופציה לרכוש את ה316i החדשה... צריכת דלק יותר נמוכה, אחריות 3 שנים, טיפולים ותחזוקה יותר זולים מהסדרה 5... כשזה מסתכם ל3 שנים זה משתנה חשוב.

 

מה אתם אומרים?

פורסם
לחילופין יש לי את האופציה לרכוש את ה316i החדשה... צריכת דלק יותר נמוכה, אחריות 3 שנים, טיפולים ותחזוקה יותר זולים מהסדרה 5... כשזה מסתכם ל3 שנים זה משתנה חשוב.

 

מה אתם אומרים?

 

יש 316i חדשה ?

משום מה חשבתי שרק 318i אבל יכול מאד להיות שאני טועה.

הבנתי מהודעתך הראשונה שנוכחות הרכב חשובה לך. במקרה זה סדרה חמש כמובן עדיפה.

מעבר לכך סדרה 3 עם פחות ממנוע 2000 (ויש כאלו שיגידו 2500 :-P) חלשות למדי.

מצד שני ללא ספק מדובר ברכב חסכוני יותר מהסיבות שציינת.

באופן אישי אני לא מבין למה לקנות רכב כזה פרט למקרה בו הסמל בחזית האוטו קריטי (כל אחד והקיק שלו - זה לגיטימי).

ישנן מתחרות שלא נופלות ממנה באיכות וביצועים אך זולות משמעותית.

פורסם
מצטער לאכזב אותך, אך לא פיצצת לי שום "בועה". אם זה הכי רחוק שהצלחת להביא אז זה רק חיזק את דעתי. האיש לא מופיע כנאצי בשום מקום (לא באתר של יד ושם ולא ברשימות של שמעון ויזנטל). גם בקישור שהבאת לא קשרו אותו עם שום גורם נאצי, אלא שמדובר במעצב ומהנדס אוסטרי שזכור בעיקר בגלל כמה עיצובים עבור אלפא רומיאו.

 

אם זה העבר הנאצי של אלפא רומיאו - אז אני יותר משמח ועוד יותר מחוזק על המותג.

 

בכול מקרה:

 

שאני רואה פרענק (כינוי גנאי למזרחי) ב BMW - לא אכפת לי

 

שאני רואה ווזווז (כינוי גנאי לאשכנזי) ב BMW - מיד נפלט לי 'איזה אידיוט!'

 

דר"א היא באמת למכירה אבל רק בכדי לעבור לדגם אחר של המותג.

 

שמע - צא מהסרט הרע הזה.

 

אמא שלי ניצולת שואה וכך גם אחיה

 

אחיה נוהג כבר למעלה מ40 שנה על רכבים גרמניים, רק לאחרונה הוא עבר ליפניות וזה רק בגלל שהגרמניות האחרונות שהוא קנה היו לא אמינות.

 

על חיפושית, שכן, כן - זה רכב שהונדס והומצא לבקשתו של לא אחד ולא אחר מאשר אדולף היטלר בכבודו ובעצמו כ"עגלת העם" וכרכב צבאי כאחד - הוא נסע 23 שנים! עגלת העם דהיינו פולקס-וואגן שהפך לימים לקונצרן ואג.

 

הרכב הראשון שלי היה פורד פיאסטה וכשראיתי שהרכב תוצרת גרמניה פני החווירו ורציתי למכור אותה - חבר פורום אחר תפס אותי ואמר לי, גם במשפחה שלי נהרגו אנשים ע"י הנאצים אבל אין שום סיבה שאני אמנע מעצמי מכונית טובה!

 

אמא שלי ניצולת שואה שגדלה בבית יתומים וגידלה יתומים שההורים שלהם נהרגו ע"י הנאצים בדיוק כמו אביה.

 

יש לה מכונת כביסה גרמנית, טלוויזיה גרמנית ואין לה שום בעיה עם זה.

 

אני מציע שגם אתה תתגבר על זה ותהנה מרכב באמת טוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ראשית, אני לא אנטי גרמניה, שנית, אני גם לא אנטי מוצרים גרמניים, בעבר אפילו היתה לאבי אופל קדט GLS שהוא מאד נהנה ממנה, ולי עצמי היתה אופל אסטרה GSI (שנהנתי ממנה פחות) . רק מה, שהמקרה של BMW הוא מקרה שונה מהטעם שלא מדובר בשיתוף פעולה שהיה נהוג בזמנו, אלא שצאצאים של בכיר נאצי מאד גבוה בהנהגה מחזיקים בשליטה בחברה, ואני לא הייתי רוצה לנהוג ברכב שמחזיקים בו צאצאים של מי שאחראי באופן ישיר לרצח של כמה וכמה מבני משפחתי, זה הכול!

 

מקווה שהבהרתי את הנקודה.

 

אגב, אני נוהג על רכב באמת טוב (תמיד יש יותר אבל אני מסופק לחלוטין).

פורסם

ה316I אומנם במחיר לא רע,אבל אתה לא מקבל הרבה מעבר לסמל וקצת טכנולוגיה חדישה.

אכן רכב חדש,וירידת הערך בהתאם. מה כן אם אתה רוצה חווית ב.מ.וו אמיתית אתה צריך לרכוש לעצמך את אחד המנועים הגדולים.

לדעתי כמו שאושרי ועידן אמרו,סדרה 3 מאובזרת עם מנוע גדול |(325-330) תעשה את העבודה גם תרגש בניהוג וגם וביוקרה.

Porsche 944 turbo

פורסם

מה הקשר לשואה בכלל? אם המוצר איכותי ועונה על דרישותייך לא חושב שזה צריך להפריע. גם אם(באופן היפטותי) הבעלים של BMW יהיה ניאו נאצי, מה אכפת לך? היא עדיין תאיץ מהר, עדיין תהיה איכותית ועדיין תהיה מהנה לנהיגה. זה שבעל המניות נאצי לא אמור לעניין אותך.

בכל אופן - אם אתה לא הולך לנסוע ממש הרבה והפרוטה מצויה בכיסך, במקומך - הייתי הולך על זה. כן, זה רכב שאחזקתו עולה הרבה אבל מצד שני מקבלים תמורה מעולה. במידה ויש לך אפשרות לרכוש רכב כזה מאיש שאתה מכיר וידוע לך שהחזקתו נעשתה באופן ראוי זו יכולה להיות הזדמנות חד פעמית.

מה גם, שכן, הרכב ישדר מס' דברים חיוביים לאנשים שיעשו איתך עסקים.

בכל אופן - זה נותן לך הרגשה טובה שתתן PUSH להמשיך לעבוד ולהתפתח.

(ככה אני בכל אופן)

פורסם

אמממ שמעו, הייתי בנסיעת מבחן על ה316i ונכון זה לא הרכב עם המנוע הכי חזק של bmw אבל עדיין 1600 טורבו, בנסיעת מבחן הייתי בחלק מהזמן על מצב echo וחלק על sport ובשניהם האוטו נוסע כמו שצריך...

ואם כבר אז כשעלינו על כביש 1 אמרו לי תרגיש חופשי ללחוץ(מצב ספורט), תוך כמה שניות ספורות הייתי ב170 ופשוט עצרתי כי היה רכב לפניי, לא שאני מבין גדול אבל יש לא הרגשה שהטרובו אשם :)

 

ולגבי החזות של ה3 החדשות, הפרונט שלהם היום זהה ל5(אני ועוד כמה התבלבלנו בהתחלה)

 

ואני בשמחה יקווה שיום אחד אני באמת יוכל להרשות לעצמי את ה335 המאובזרת או ה5 החדשה :), שניהם מעל ה-400אלף ש"ח

×
×
  • תוכן חדש...