Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור נהיגה ספורטיבית דרך משחקי מחשב


שימו לב! השרשור הזה בן 4224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הדבר היחיד שיוצא מאימון בלי הדרכה זה תרגול טעויות. זה אולי יכול לעבוד בכלי פשוט כמו קארטינג (בלי מתלים, בלי הילוכים), עד רמה מסויימת.

זה נכון בעיקרון, אבל מי שמתאמן בסימולטור לא עושה את זה בוואקום - הוא משווה זמני הקפות עם חברים, מנסה סטאפים שנהגים אחרים מעלים לפורומים, קורא על טכניקת נהיגה וכו'. אין הדרכה קלאסית, מסודרת, אבל יש בהחלט העברה של ידע ואמצעים לשיפור, וכל נהג יכול לדעת לפי השעון אם הוא משתפר או תקוע ואיפה הוא עומד ביחס לזמנים שאפשר לעשות עם מכונית נתונה על מסלול נתון.

אגב, בימי הזוהר של Grand Prix Legends נפתח בית ספר לנהיגה שבו נהגים מנוסים ומהירים העבירו שיעורים פעם בשבוע לפי תכנית מסודרת לנהגים חדשים, ואומרים שזה עבד מעולה.

 

כי הם שוקלים חצי?!

איירייסינג = iRacing :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כלי פשוט כמו קארטינג

אתה לא יודע שום דבר על קארטינג.

בידידות, כן?

 

עכשיו תראה מה אתה עושה. פעם אחת כתבת על דברים שאתה לא יודע עליהם כלום בעניין סימולציה, פעם שניה כתבת על דברים שאתה לא יודע עליהם כלום בעניין קארטינג. יש מגמה.

אני לא יודע למה אתה מניח שאנשים שמשקיעים את מרצם וממונם בענף מסוים בארץ הם נחותים לאנשים שעושים את אותו הדבר בחו"ל. זה קל לשבת מאחורי מקלדת וללכלך מבלי שניסית, מבלי שחווית, מבלי שהתעניינת. אני לא יודע אם אתה יודע, אבל אנשים בורים נטולי הדרכה מהליגה המצ'וקמקת במדינה המצ'וקמקת נטולת המסלולים שלנו מייצגים אותנו יפה מאוד בחו"ל, למרות שהם מתחרים מול הטובים, המנוסים והעשירים ביותר.

 

לניקו רוזברג:

אתה אל תערבב לי תפוחים עם אגוזי פקאן מסוכרים. מה קשור נהיגה לטיסה?

בנהיגה, הקריטריון היחידי שמשנה בדיון שלנו הוא מהירות. אם אתה יותר מהיר, אתה יותר טוב ממי שפחות מהיר.

בטיסה...? מה הקריטריון לטייס טוב? בטיחות? מהירות? יעילות? יצירתיות? התנהגות בחירום? כל אחד יגיד אחרת. זה לא חד משמעי כמו נהיגה.

 

בקשר לשאלה שלך. אם תעלה על קארט בגיל 4 ותיסע כל הזמן עד שאתה בן 80, תהיה הנהג הכי טוב בעולם על קארט. הדרכה עוזרת לך לקפוץ מדרגות. לגלות דברים שבלעדיה היה לוקח לך יותר זמן לגלות. אבל עדיין, היית מגלה אותם בהנתן מספיק תרגול. הרי ככה גילו אותם מלכתחילה אותם אלו שמדריכים...

 

שימו הרבה ג'ל בפוני,

הדביבון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משחק שגיליתי לאחרונה ולא מוכר אבל טוב

 

SIM RACE WAY

 

הואגם משחק און ליין ובחינם.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע אם המליצו, אבל נהגתי לשחק ב Forza Motorsport 3 הרבה ב Xbox 360 ואני יכול לומר שזה שיפר פלאים את ההבנה שלי בנוגע לפיסיקה של הרכב (פיסיקה ראליסטית מאוד, לפחות למיטב זכרוני), לקיחת קווי פנייה נכונים, נהיגה ללא ABS/ESC/ESP וכו'. מה גם שזה היה כיף נורא. נכון, אתה לא יכול להרגיש את כוחות ה G הפועלים, אבל בהחלט אני יכול לומר שאני יודע הרבה יותר מרוב הנהגים האחרים בני גילי שלא התנסו בסימולטורים כאלה ואחרים.

 

ד"א מישהו אמר פה משהו על סימולטורי טיסה - ב F-16 זה סיפור קצת שונה וקצת יותר מסובך אבל אותו עקרון. בכל מקרה, הייתי מטיס ססנות בסימולטור שנקרא FSX, אבל בצורה מקצועית ולא חובבנית (יש לזה אשכרה בתי ספר). בכל מקרה, עכשיו אני מתלמד טייס, עומד להוציא רשיון (במציאות), ואני יכול לומר שזה עזר מאוד. ברמה התאורתית, אני יודע להטיס את המטוס נקודה. ליישם את זה במציאות זה קצת יותר מאתגר בגלל שלל כוחות שפועלים על המטוס שפשוט קשה לדמות בסימולטור, אבל עדיין מדומים בצורה לא רעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא יודע שום דבר על קארטינג.

בידידות, כן?

 

עכשיו תראה מה אתה עושה. פעם אחת כתבת על דברים שאתה לא יודע עליהם כלום בעניין סימולציה, פעם שניה כתבת על דברים שאתה לא יודע עליהם כלום בעניין קארטינג. יש מגמה.

 

מרב יידע מתפרץ, לא כתבת עובדה אחת. תגובה אחת לטענה. התייחסות אחת עניינית.

אחת.

אחרי שתפגין יידע, תוכל להתגאות בו.

 

אני מבין שאתה נהנה לחשוב שהשעות שאתה משקיע מול המחשב זה זמן איכות, אבל זה בסה"כ ילד שיושב בבית ומשחק במשחקי מחשב (אפילו אם יקרים מאוד).

 

נ.ב. ידידות אתה יכול לקנות בסימולטור הידידות, הידוע בשם פייסבוק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית אני ממש שמח שמתפתח דיון סביב הנושא,

שנית אני חושב שאלפי משתמשים באיירייסנג העונים לשם בוב וממתינים לחגיגת בר המצווה שלהם מוכיח מעל כל צל של ספק שסימולטור ביתי יכול בהחלט ללמד אותך לנהוג וזו עובדה, מעטים מכל אותם משתמשים נהג ברכב אמיתי אם בכלל, עוד פחות מהם זכו להדרכת נהיגה ובניגוד לגראן טוריסמו וחבריו בו כל אחד יכול להתחרות בכל אחד בכל זמן באיירייסינג אם אתה לא נוהג מספיק מהר, נקי ויודע לשמור על הרכב אתה פשוט לא זוכה במוניטין גבוה מספיק להתחרות מול נהגים ברמה הגבוהה, לא ייתכן שכל אותם נהגים צעירים ללא שום נסיון נהיגה מגיעים לרמת נהיגה כל כך גבוהה בסימולטור מבלי שהם באמת לומדים דרך הסימולטור איך לנהוג.

 

הויכוח בשירשור כנראה ימשך אם טענות לשני הצדדים אך אני מציע נסיון מוכח של עבודה עם ילדים ללא רשיון וללא נסיון קודם בקארטינג שלומדים לנהוג דרך סימולטורים אז כנראה שיהיה קשה לשכנע אותי להפך, התשוקה שלי לנושא עוד נתמכת מהאהבה שלי לסימולטורים ובתור נהג שהתחיל את דרכו בנהיגה תחרותית בגיל מאוחר יחסית (26) אני יודע להעיד על עצמי שללא הנסיון שצברתי בסימולטורים לנהיגה לפני שהתחלתי לנהוג בקארטינג לא הייתי מגיע לתוצאות שהגעתי.

בעונה הראשונה שלי בקארטינג החזקתי בשיא מסלול בכל מסלול בארץ זה לא קורה בלי אימון כל שהוא, ואכן השעות שהשקעתי בסימולטורים לנהיגה השונים לפני שהתחלתי לנהוג בקארטינג הוכיחו את עצמם בבחירת קווים נכונים, בלימה ועבודת הגה.

 

חגי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

fhagay, יש לך קישור למדריך טוב לכוון נכון את ההגה בLFS?

ההגה הוא Logitech Driving Force Pro, שמשום מה הוא קצת כבד, וממש לא מתנהג כמו

למשל.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

fhagay, יש לך קישור למדריך טוב לכוון נכון את ההגה בLFS?

ההגה הוא Logitech Driving Force Pro, שמשום מה הוא קצת כבד, וממש לא מתנהג כמו

למשל.

 

האמת שאני באופן אישי תמיד אהבתי קצת פחות את LFS אז לא השקעתי בו, אבל אני מכיר המון מכורים, אני אבדוק לך מחר ואתן לך תשובה.

תאר את הבעייה קצת יותר שאדע מה לחפש.

האם אתה מתכוון שיש השהייה בין הזמן שבו אתה מסובב את ההגה שלך ועד שההגה בLFS פונה? במידה וכן יכול להיות שלא מדובר בבעיית כיוון ההגה אלא במערכת המחשב שלך, תוכל לתת לי מפרט מחשב: מעבד, זכרון, כרטיס מסך בבקשה.

שנית באיזה מסך אתה משתמש? מחשב או טלויזיה? אנא ציין איזה סוג אם אתה יודע.

 

חגי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שנית אני חושב שאלפי משתמשים באיירייסנג העונים לשם בוב וממתינים לחגיגת בר המצווה שלהם מוכיח מעל כל צל של ספק שסימולטור ביתי יכול בהחלט ללמד אותך לנהוג וזו עובדה

 

זו עובדה שהם יכולים לנהוג בסימולטור.

 

אני יודע להעיד על עצמי שללא הנסיון שצברתי בסימולטורים לנהיגה לפני שהתחלתי לנהוג בקארטינג לא הייתי מגיע לתוצאות שהגעתי.

 

זו טענה אחרת לגמרי ממה שמצוטט בפסקה הראשונה שלך, ואני לא מצליח להסביר לך את ההבדל בין שימוש בסימולטור לשיפור אלמנטים מסויימים, לבין לימוד שמבוסס על סימולטור.

 

בעונה הראשונה שלי בקארטינג החזקתי בשיא מסלול בכל מסלול בארץ זה לא קורה בלי אימון כל שהוא, ואכן השעות שהשקעתי בסימולטורים לנהיגה השונים לפני שהתחלתי לנהוג בקארטינג הוכיחו את עצמם בבחירת קווים נכונים, בלימה ועבודת הגה.

 

חגי

 

הקשר פה בין התוצאה לסיבה לא מוכח לחלוטין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו עובדה שהם יכולים לנהוג בסימולטור.

זו טענה אחרת לגמרי ממה שמצוטט בפסקה הראשונה שלך, ואני לא מצליח להסביר לך את ההבדל בין שימוש בסימולטור לשיפור אלמנטים מסויימים, לבין לימוד שמבוסס על סימולטור.

הקשר פה בין התוצאה לסיבה לא מוכח לחלוטין.

 

לא תשתכנע וזה בסדר גמור, אני למדתי לנהוג נהיגה ספורטיבית בסימולטור ומשם המשכתי לנהיגה בפועל, לא ראיתי שסתרתי את עצמי איפשהו במה שכתבתי למעלה אבל אני מכבד את דעתך.

 

יש לי ילד בן שנתיים שעוד כמה שעות ירצה את מלוא תשומת הלב אז אני פורש בשיא, מי יודע אולי בקרוב הוא יתחיל לנהוג :)

 

חג שמח,

חגי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרב יידע מתפרץ, לא כתבת עובדה אחת. תגובה אחת לטענה. התייחסות אחת עניינית.

אחת.

אחרי שתפגין יידע, תוכל להתגאות בו.

עיוני, כל עוד אתה מפגין בורות אני לא צריך להפגין ידע. זה עובד נפלא :)

עכשיו שלא תבין לא נכון, אתה לא בור כי אתה חושב שסימולציה לא משפרת נהיגה במכונית. זו עמדה לגיטימית (שבמקרה שלך לא מגובה בכלום, אבל משום מה אתה דורש מאחרים לגבות את טענותיהם...).

אתה בור כי אתה לא יודע שום דבר על סימולציה, קארטינג, וכנראה גם נהיגה באופן כללי. אני אתן לך דוגמא. כל השיט הזה על להסתכל דרך חלון הצד על הפניה בטרם נכנסים אליה...

את זה, תעשה ב-MDC, ABC, זי-בי-סי שאתה עושה במגרשי חניה נטושים. בעולם האמיתי מסתכלים דרך השמשה הקדמית, משום שהפניות אינן חדות דיין. מסלול מירוצים זה לא המיקי מאוס שאתם עושים בראש העין. וכך, אנשים שנוהגים בסימולטור באמצעות מסך אחד בלבד יכולים לעשות זאת ולהשאר רגועים.

ראה בכך הפגנת ידע שאני מאוד גאה בה :)

 

זה משהו מטורף העסק הזה. כל ליצן שעושה חצי שעה עם גידי קרונין חושב שנחשף לסודות כמוסים שידועים רק לו, לגידי ולחואן מנואל פנג'יו. אנחנו, בני האדם הפשוטים לעולם לא נדע להעביר משקל וקווי מירוץ.

 

הדביבון. שהדריך נהיגת מירוץ 6 שנים מחייו.

הרבהההה ג'ל בפוני רבותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou

אני מאוד מצטער, אבל עם כל הכבוד אתה ממשיך בשלך למרות שאני בטוח מכל מה שאתה רושם שאין לך מספיק נסיון עם סילמולטורים אמיתיים לעומת המציאות.

אני אקח את עצמי בתור דוגמא אישית, אני נוהג בLFS כבר בערך 6 שנים אולי יותר...קצת לפני שהיה לי רשיון.

בזכות הסימולטור הזה הגעתי לרמה מאוד גבוהה בדריפטינג ללא שום אימון והדרכה(אני יכול להגיד בלב שלם שאני אפילו יכול להדריך אנשים.)

וזאת חד משמעית בזכות אימון אינטנסיבי בסימולטור במיוחד על הדברים הקטנים שלא הייתי מצליח. אימון שהיה עולה לי לפחות אלפי שקלים במציאות.

זה מוכח אצל עוד הרבה אנשים ואתה סתם הולך עם הראש בקיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את זה, תעשה ב-MDC, ABC, זי-בי-סי שאתה עושה במגרשי חניה נטושים. בעולם האמיתי מסתכלים דרך השמשה הקדמית,

 

הדביבון. שהדריך נהיגת מירוץ 6 שנים מחייו.

הרבהההה ג'ל בפוני רבותי.

 

בוודאי.

רק דרך השמשה הקדמית.

בעצם הדרכת נהיגה ע"י השחרת חלונות הצד ל-100%.

אתה מדריך נהיגה כמו שאני מדריך שחייה...

 

הארמדילו שנהג 6 שנים בגרנד טוריסמו 1.

הרבה קצף גילוח על הביצים, גבירותי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou

אני מאוד מצטער, אבל עם כל הכבוד אתה ממשיך בשלך למרות שאני בטוח מכל מה שאתה רושם שאין לך מספיק נסיון עם סילמולטורים אמיתיים לעומת המציאות.

אני אקח את עצמי בתור דוגמא אישית, אני נוהג בLFS כבר בערך 6 שנים אולי יותר...קצת לפני שהיה לי רשיון.

בזכות הסימולטור הזה הגעתי לרמה מאוד גבוהה בדריפטינג ללא שום אימון והדרכה(אני יכול להגיד בלב שלם שאני אפילו יכול להדריך אנשים.)

וזאת חד משמעית בזכות אימון אינטנסיבי בסימולטור במיוחד על הדברים הקטנים שלא הייתי מצליח. אימון שהיה עולה לי לפחות אלפי שקלים במציאות.

זה מוכח אצל עוד הרבה אנשים ואתה סתם הולך עם הראש בקיר.

 

ברור. אתה מדריך מוכח. בלי אימון והדרכה.

אפילו אתה אומר את זה...:roll:

 

וואלה, כוללללם פה מדריכי נהיגה.

 

הדבר היחיד שמוכח פה זה שעודף משחקי מחשב מביא לשיגעון גדלות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...