Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

 

קניתי את האוטו שבכותרת, ויש לי 2 תיקונים קלים לעשות בו:

 

1. המראה הימנית שבורה, וקניתי היום מראה ימנית במחסן חלפים לפי המלצת אחד מהחברים בפורום ב-365 ש"ח. עכשיו אני רק צריך פחח שירכיב לי אותה.

 

2. המגן הקדמי שבור, וקיבלתי היום במוסך מזדה הצעת מחיר: מגן קדמי ב-310 ש"ח, צביעת המגן 300 ש"ח, פירוק הישן והרכבת החדש - 180 ש"ח (כל המחירים לא כוללים מע"מ).

 

3. המוסכניק הציע לי לעשות טיפול לאוטו ב-1400 ש"ח + מע"מ, הוא אומר שכדאי לעשות טיפול לאוטו כשקונים (אין ספר טיפולים במוסך הקודם - אין שם מחשב בכלל).

 

מה דעתכם לגבי הצעת המחיר בסעיף 2? אפשר להשיג בפחות? ומה דעתכם לגבי סעיף 3?

פורסם

(1)הח' מראה חיצונית הנל יכול לבצע לבד, זאת במידה ואין לך שתי ידיים שמאליות.

 

(2)נשמע מחיר סביר לחלוטין.

 

(3)רצוי מאד לבצע טיפול גדול ברכב שאין ידוע היסטורית הטיפולים בו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
(1)הח' מראה חיצונית הנל יכול לבצע לבד, זאת במידה ואין לך שתי ידיים שמאליות.

 

(2)נשמע מחיר סביר לחלוטין.

 

(3)רצוי מאד לבצע טיפול גדול ברכב שאין ידוע היסטורית הטיפולים בו.

 

עמית

אין מה להגיד הוא ענה לך על הכל, אבל לפי דעתי המחיר על המגן יקר קצת, תיקח גם מפירוקיה מגן בצבע הרכב שלך... ועוד 200 שקל הרכבה + יעבור עליו צבע חפיף תיקונים זה מה שיקחו לך בערך....

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

תודה לכם.

 

1. אני לא יודע איך לפרק את המראה הישנה ולהרכיב את החדשה, וגם החבר'ה במחסן החלפים ניסו ולא הצליחו, אז נראה לי שאני אשאיר את זה למוסכניק.

 

2. מחר אני אתקשר לבקש הצעת מחיר מעוד מקום או שניים, ואם זה יהיה זול ביותר מ-100 שקל אני אלך אליהם (אם לא - אני אשאר במוסך שלי, כי אני מכיר אותו והוא עושה עבודה מצוינת).

 

3. לגבי הטיפול הגדול: מה כולל טיפול כזה? אלו דברים צריך להחליף כשקונים רכב שלא ידועה הסטורית הטיפולים שלו? בספר היצרן כתוב שצריך להחליף רצועת תזמון כל 100K ק"מ, בלי קשר למס' השנים שהרכב נוסע. הרכב ב-90K ק"מ, אולי כדאי להחליף רצועת תיזמון כבר עכשיו?

פורסם

 

3. לגבי הטיפול הגדול: מה כולל טיפול כזה? אלו דברים צריך להחליף כשקונים רכב שלא ידועה הסטורית הטיפולים שלו? בספר היצרן כתוב שצריך להחליף רצועת תזמון כל 100K ק"מ, בלי קשר למס' השנים שהרכב נוסע. הרכב ב-90K ק"מ, אולי כדאי להחליף רצועת תיזמון כבר עכשיו?

צריך להחליף דברים כמו : פילטרים, שמנים, לבדוק שהאיזון טוב שההיגוי טוב... פלאגים ואולי ברקסים...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...