Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא ניסגור את זה ככה

 

אלפיין זה לאנשים שיש להם כסף!

 

 

קליפורניה בום מביא תמורה יפה למחיר הנמוך!

 

אייל תינעל את זה בגלל שזה יהפוך לתרד של "זבל סיני" נגד "חברות גדולות" :wink:

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני באמת לא מבין מה הטיעון לסגור את התרד

ואני באמת לא מאמין למה תמיר מתחמק כשאני שואל באיזה מחיר הוא מעוניין למכור מגבר כזה

מה קרה תמיר, הוספת לו פלטת זהב שאינך מוכן לוותר עליה ?

אתה יכול להתנהג כמו ילד גדול ולהגיד שאתה רוצה לשמור את זה לעצמך

אתה לא צריך להתעלם .....

בכל אופן אם זה אכן עומד במה שאתה טוען.

אני מעוניין, תפנה אלי, ואם לא.. אני כבר אגיע למסקנות לבד.

 

יום טוב.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אני באמת לא מבין מה הטיעון לסגור את התרד

ואני באמת לא מאמין למה תמיר מתחמק כשאני שואל באיזה מחיר הוא מעוניין למכור מגבר כזה

מה קרה תמיר, הוספת לו פלטת זהב שאינך מוכן לוותר עליה ?

אתה יכול להתנהג כמו ילד גדול ולהגיד שאתה רוצה לשמור את זה לעצמך

אתה לא צריך להתעלם .....

בכל אופן אם זה אכן עומד במה שאתה טוען.

אני מעוניין, תפנה אלי, ואם לא.. אני כבר אגיע למסקנות לבד.

 

יום טוב.

 

לא... פשוט מימך הבנתי שאתה מסטלבט.

 

אם לא. אמרתי אתה רוצה מגבר תפנה לחברה שמוכרת את המגברים האילו.

בשם אוטו אם. ותתקשר אולי יעשו לך מחיר טוב.

 

והיה לי מגבר כזה ומכרתי אותו לפני כ3 שבועות לחבר.

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

אני מסתלבט ?

אתה אולי מתבלבל

אתה טוען שאתה יכול לסדר לי מגבר שעומד בעומס של 2 אוהם מונו

ואני מסתלבט !?

בכל אופן, אני רציני לכל דבר.

תיתן מחיר הגיוני, ותיתן לי לראות את המוצר בפעולה.

סגרנו?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני חושב שהבנתי אותך יותר טוב מכל אחד אחר פה,

וואלה, אתה ממש מדען גדול אם הצלחת לגרום למגבר שלא עומד בעומס של 4 אוהם להיות יציב ב1 אוהם סטראו

אתה פשוט כישרון מבוזבז

בכל אופן, בפעם הבאה אל תקשקש על דברים שאתה לא יכול לעמוד מאחוריהם

ציטוטים מובחרים מהתדר הזה בלבד:

 

מתן המגבר שמכרתי לבני זה המגבר בלי השינויים.

ומי שרוצה לדעת. הוא עובד על 2 אום בברודג'.

.

 

חיברתי על אחד כזה דאבל סאב עם זוג רמקולים. הוא נכבה אחרי חצי שעה ככה בעוצמה מקסימלים. זה אומר שהמגבר תקין כי ההגנה שלו נגד התחממות יתר עובדת.

.

פשש, מה אתה אומר, אז האלפיין שלי עובד ב1 אוהם, במשך שעתיים,

והוא פשוט לא נכבה לי , אז אתה יכול בבקשה לתקן לי אותו?

כניראה ההגנה שלו פשוט לא טובה!

 

בכל אופן , אני לא מאמין ברמאים. ולמרות שאתה רמאי תמים

כי בסך הכל מדובר בבורות

אבל לפי דעתי אם אחרי כל הפעמים שהסבירו לך שאתה טועה, ואתה פשוט מסרב ללמוד

ובכל זאת מוצא לנכון להטעות אחרים

לדוגמא החבר הנאמן שלך

 

MATAN

רכש מגבר במחיר מאוד יקר לפי מה שאני מבין

וקיבל בראש זאת המילה הכי עדינה שמצאתי לנכון להשתמש בה.

בכל אופן, כשאנשים מקשיבים לך, ולקאליפורניה בום שלך

ולאיכות המגברים שלהם, וכמובן הסאבים המפלצתיים שלהם

אני מציע להם לחשוב פעמיים, כי יש פה עסק עם רמאי מהסוג הכי שפל

רמאי שלא לומד.

 

 

ורק בשביל שאנשים לא יטעו, לי ולך אין שום קשר אישי וגם לא היה

ההודעה הזאתי זה לא בשביל סיפוק עצמי אישי.

זה בשביל לחסוך מאנשים כמו מתן, את הסבל והיגון כש"עבדו" עליהם בצורה הכי מגעילה שיש.

יום טוב אחי, קצת חומר למחשבה. ואל תקח את זה אישית

ואני מאוד מאוד מקווה שהפעם לא תשים עלי עין.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אני חושב שהבנתי אותך יותר טוב מכל אחד אחר פה,

וואלה, אתה ממש מדען גדול אם הצלחת לגרום למגבר שלא עומד בעומס של 4 אוהם להיות יציב ב1 אוהם סטראו

אתה פשוט כישרון מבוזבז

בכל אופן, בפעם הבאה אל תקשקש על דברים שאתה לא יכול לעמוד מאחוריהם

ציטוטים מובחרים מהתדר הזה בלבד:

 

מתן המגבר שמכרתי לבני זה המגבר בלי השינויים.

ומי שרוצה לדעת. הוא עובד על 2 אום בברודג'.

.

כן זה מה שהוא מפעיל. זה משהו לא מין העולם הזה אה?! ששום מגבר לא יעמוד בזה.

כן.......בטח

 

חיברתי על אחד כזה דאבל סאב עם זוג רמקולים. הוא נכבה אחרי חצי שעה ככה בעוצמה מקסימלים. זה אומר שהמגבר תקין כי ההגנה שלו נגד התחממות יתר עובדת.

.

כי הוא לא בנויי לעומס כזה אז הטמפרטורה עולה והוא נכבה.

 

פשש, מה אתה אומר, אז האלפיין שלי עובד ב1 אוהם, במשך שעתיים,

והוא פשוט לא נכבה לי , אז אתה יכול בבקשה לתקן לי אותו?

כניראה ההגנה שלו פשוט לא טובה!

 

משעמם.....

 

המגבר שלך בנוי להתנגדות נמוכה אז הוא לא מתחמם. זה שהקליפורניה לא בנוי להתנגדות

נמוכה זה לא אומר שהוא לא יכול להפעיל בהתנגדות כזו

 

בכל אופן , אני לא מאמין ברמאים. ולמרות שאתה רמאי תמים

 

רמאי? ....מממ.....מעניין.

 

תראה לי משהו בטרד הזה שהוא לא נכון?! ואם יש לך בעיה עם משהו.

בוא אליי אני יראה לך מה שאתה רוצה

אני עובד בזה. אני עובד במעבדה של תיקונים ולא יעזור לך כלום כי לי יש ניסיון עם מגברים

ומה אתה לא מאמין שהקליפורניה עובד ב2 אום ברידג' בוא אני יוכיח לך. מה יש פה לא

להאמין. אני חושב ... תשאל פה איזה 20 איש שהיו בתחרות של המערכות

אני הלכתי לתחרות עם מגבר קליפורניה בום 1200 העלוב הזה.

עם 4 סאבים במקביל מחוברים בברידג'... ובוא נראה כמה זה יוצא...

מממ....1 אום בברידג'....0.5 אום ליציאה.... ותשאל את אייל ועוד הרבה.הוא ראה את הקומבינה. וזה כי עשיתי לו שרדוג רציני במעגל. והראתי פה בפורום איך עשיתי את זה.

עם תמונות גם !.

עכשיו אם לא היה לי את הידע לעשות את זה המגבר היה מתפוצץ תוך 5 דקות עם עומס כזה .... מה אתה אומר על זה??!.

 

שמע אין לי כסף כמו שלך ואני לא משקיע כמוך אז זה מה שאני קונה..

 

כי בסך הכל מדובר בבורות

 

מיקמאק.... אני חושב שאתה פה הבור.

 

אבל לפי דעתי אם אחרי כל הפעמים שהסבירו לך שאתה טועה, ואתה פשוט מסרב ללמוד

ובכל זאת מוצא לנכון להטעות אחרים

לדוגמא החבר הנאמן שלך

 

MATAN

רכש מגבר במחיר מאוד יקר לפי מה שאני מבין

וקיבל בראש זאת המילה הכי עדינה שמצאתי לנכון להשתמש בה.

בכל אופן, כשאנשים מקשיבים לך, ולקאליפורניה בום שלך

ולאיכות המגברים שלהם, וכמובן הסאבים המפלצתיים שלהם

אני מציע להם לחשוב פעמיים, כי יש פה עסק עם רמאי מהסוג הכי שפל

רמאי שלא לומד.

 

אני לא מושך אנשים לקנות את המוצרים האילו. הם באים שהם רוצים אותם יותר זול מהאנטרנט. יש לי קשרים עם אנשים טובים שמשיגים לי במחירים ממש נמוכים.

אז אני המתווך אפשר להגיד למחירים הנמוכים. וזה מוצרים עם אחריות קבלות והכול כשר.

לא כולם כמוך קונים אלפליין.

 

רמאי? למה אני מוכר את המוצרים האילו? אתה קנאי. בגלל זה אתה מתנהג ככה.

אין לך את מה שיש לי. ויש לי ידע יותר מימך. כול מה שאני עושה פה זה לעזור לאנשים.

שאין להם כסף כמו שלך ורוצים דברים סבירים באוטו.

 

ואם אתה לא יודע כול פעם אני פותח את האיסיקיו או את האתר הזה יש לי פול הודעות פרטיות שאנשים שואלים אותי שאלות וסומכים עליי ואני לא מאכז אותם בכלל.

זה שאתה קנאי וחייב לריב על כול דבר זה בעיה שלך חמוד.

 

חנויות של התקנות של מערכות לרכב שולחות לי מגברים שאני יתקן להם אותם.

אז יש לי ניסיון דיי רב אם אפשר להגיד. ואני כבר בניתי הרבה מגברים בהזמנה

לאנשים.

וגם את אדי ידידי היקר הצלתי אותו מימכה של איזה 400שקל תיקון של מגבר

JBL 600W מונו בלוק CLASS D שהוא קיבל. שחצי מהמגבר היה שרוף. הוא בא אליי ביקש עזרה.

ותוך יומיים החזרתי לו את המגבר לחיים.

 

ורק בשביל שאנשים לא יטעו, לי ולך אין שום קשר אישי וגם לא היה

ההודעה הזאתי זה לא בשביל סיפוק עצמי אישי.

 

הינה הוא מתחיל לפחד...

 

זה בשביל לחסוך מאנשים כמו מתן, את הסבל והיגון כש"עבדו" עליהם בצורה הכי מגעילה שיש.

 

סבל? מתן.......אחי? אתה סובל מישהו?? מי שאין לו כסף כמו שלך וקונה מוצרים פשוטים

הוא סובל מישהו? מה שאתה עושה בינתיים בפורום זה להציק לריב ולהתווכח.

עוד לא ראיתי ידע נשפך מימך. אני עוזר מנסה לעזור ואם אני לא יודע משהו

וקשה לי להודות בזה. לפעמים אני מודה. ויש דברים שאני טועה בהם אבל לא בזה.

 

יום טוב ידידי היקר, קצת חומר למחשבה. ואל תקח את זה אישית

ואני מאוד מאוד מקווה שהפעם לא תשים עלי עין.

 

ותקפוץ לבקר תכיר אותי אולי הדעה שלך תשתנה.

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

אכן ראיתי את ה4 סאבים, אני לא יודע איך הם היו מחוברים אבל אם תמיר אומר שב1אוהם אני תכלס מאמין לו. אני לא יודע כמה הספק המגבר מוציא, אני לא יודע מה הTHD, S/N, הענות תדרים, נצילות וכו'. יכול להיות שטוב ויכול להיות שלא. אי אפשר לדעת מה האמינות של דבר שכזה (בנה רק אחד) ועוד מיליון דברים אחרים אבל לגרום לו לעבוד ב1 אוהם וגם להוציא הספק יפה, זה אפשרי ולא צריך להיות כשרון גדול (עדיין מגבר זה לא מוצר כל כך מסובך).

אם יש לך טענות נגד מה שתמיר אומר אתה יכול רק לטעון לדעתי שהוא לא מספק את הנתונים האלה, לא שהעניין בלתי אפשרי ושהוא מרמה.

 

לצורך העניין אפשר להוריד גם מגברים שמתוכננים לעבוד ב2 אוהם ל1 אוהם למשל (במידה ואין להם הגנה נגד זה), המגבר יכול לעבוד, השאלה כמה זמן ובאיזה הספק. אפשר להגביל לו את ההספק שיוציא למשל (סתם בהקצנה) 10W ולכן לא צריכה להיות בעיה להריץ אותו על 1 אוהם. כמו שתמיר אמר, הוא הראה שדרוגים שהוא עשה בעבר למגבר הזה, לי זה לא אומר הרבה (רק קצת :) ) אבל כמו שאמרתי כבר ראיתי רבים שעשו שינויים במגברים ללא בעיה גדולה. יש הרבה מגברים ביתיים שפשוט מוכרים להם קיטים שבכמה הלחמות פשוטות אתה יכול לשפר את ההספק שלהם ככה שגם במגבר ביתי זה אפשרי.

 

כמו שאני רואה את זה המגבלה הגדולה ביותר היא אולי הPRINT שלא מסוגל לעמוד בהספקים גבוהים כי את רוב הדברים אפשר לשדרג.

 

 

תמיר אני חייב לציין שהגבת בצורה יפה ולעניין. אני חששתי שתפתח פה מלחמה של ירידות אישיות ושישר הנושא ינעל אבל אני שמח לראות שטעיתי.

 

אני מבקש ששאר המשתמשים שחושבים להתחיל לכתוב פה כל מיני שטויות כאלה או אחרות, לחשוב פעמיים כדי שהנושא לא ינעל (או יותר נכון, ינעל רק לאחר ששני הצדדים גמרו להביע את דעתם).

פורסם

התחלתי לקרוא את התשובות שלך, ואמרתי לעצמי אני יענה על זה ?

כו בטח שאני יענה על זה !

אני אמרתי ששום מגבר לא יעמוד ב2 אוהם בגישור ?

אמרתי בפירוש, שמגבר שלא עומד ב4 אוהם סטראו, מן הסתם לא יעמוד ב 2 אוהם מונו.

(לא צריך להיות לי כישרון מבוזבז כמו שלך בשביל לדעת את זה)

הוא לא בנוי לעומס כזה ? אז הוא נכבה ?

גם אצל מתן הוא לא בנוי לעומס הזה, והוא נכבה, אז מה טוב בו אם הוא לא בנוי ל4 אוהם מונו !?!? ועוד לטעון שהוא יציב ב1 אוהם סטראו ? , אם זאת לא רמאות לשמה, אז מה כן ?

 

הלאה, אתה תראה לי מה שאני רוצה ?

אם היה לי שקל, כל פעם שהצעתי לך להוכיח לי את מה שיש לך, כבר היתי קונה 4 קאליפורניה בום כאלה, אתה כל הזמן מתחמק עם תירוצים מטומטמים,

כמו למשל בתרד הזה ! אני שוב ושוב ביקשתי ממך לתת לי לראות את יצירת האומנות שלך

ושוב ושוב טענת שאתה לא חנות ונתת תשובות של ילד בן 18.

(מן הסתם אתה יכול להבין עד כה שאני לא מכיר אותך מהיום.)

 

ולא, אין לי שום ספק שהצלחת לגרום למגבר להגיע להתנגדות 1 אוהם, אחרי הכל היית איתו בתחרות של אממה, אך מה קרה ל1200 אר אמ אס שדיברת עליהם שוב ושוב

שכחת מהם לגמרי אה ?

(בזמנו שאלתי אותך כמה כל סאב מקבל, בלי חוצפה ענית: 300.)

אם זאת לא רמאות ובורות, אז מה כן?

 

ועכשיו אתה מדבר על כסף ?

אתה פשוט לא לומד ?! , לא מדובר פה בכסף, אני אף פעם לא אמרתי לאף אחד להשקיע יותר ממה שהוא מקציב לתקציב שלו. פשוט הסברתי לו במילים פשוטות, מה שאתה מקבל זה מה שאתה משלם עליו, יש כאלה שזה עובד אצלהם מצויין, יש כאלה שמחליפים אלטרנטור.

אז לבוא ולהגיד שמה שאני יודע מסתכם במוצרים יקרים שלא עושים בעיות .. זה בולשיט.

 

אני הבור פה ?

תשמע, לא רציתי לחשוף את השד שיצא מהארון, אבל אם אנחנו כבר ב FIST FIGHT

אז יאללה,

תמיר אתה זוכר שבזמנו שאלתי אותך איזה סאב עדיף? ואתה אמרת לי שעשית השוואה עם המורל 15" והוא נשרף לך?

אתה מוכן לספר לכולם באיזה תיבה דימיונית שמת את הסאב המהולל, שלא הפסקת לקטול אותו ?

(כן כן , חשבת שסאב לא צריך תיבת תהודה וערכת מבחנים על סאבים ללא תיבות תהודה)

בורות אה?

וכשהסברתי לך שהסאב חייב תיבה, אתה שללת את זה כאילו באתי מהחלל החיצון וטענתי טענה נכזבת בצורה בלתי יאמנת.

 

לגבי ידע? אף פעם לא פקפקתי בידע שלך כתור טכנאי,

כמובן, עד שעשיתי לך את המבחן העיוור, ואתה נפלת כמו ילד

חח, אתה זוכר את המגבר שנתתי לך לראות ? :) זוכר את הביקורת שנתת לו ?

"מקסימום 30 אר אמ אס יציאה, מגבר חלש ביותר, לא היתי משלם עליו אפילו 200 שקל"

"המגברים של קאליפורניה בום מאוד מאסיבים לידו"

אז כניראה שמאז גם הידע שלך כתור טכנאי הוכח כמופרך עם תשובה עיניינית שכזו.

 

מתחיל לפחד ? פשוט הסברתי את הרקע, שלא יחשבו חס וחלילה שיש לי אינטרס אישי נגדך.

כי ממש אין לי.

 

אני אמרתי שמתן היה צריך לבזבז יותר כסף בשביל לקבל מוצר אחר?

כמובן שלא, אך לא היתי משקר לו בהקשר למוצר שהוא שילם עברו כל כך הרבה, לפי מה שזכור לי הסכום כימעט נשק ל1000 ?, יש לך מושג איזה מגברים אפשר להביא היום בסכום הזה ?!?!

לא לדבר על יד שניה... אז לבוא ולהגיד שהוא צריך לשקיע יותר, בשביל לקבל יותר, זאת בורות.

 

ושוב, לגבי השורות האחרונות שלך, אין לי באמת שום בעיה להכיר אותך

אבל כמובן שאני רוצה שתעמוד בנתונים שנתת לי פעם, ואני מצטט.

"כל סאב מקבל 300 וואט אר אמ אס"

כשהמגבר נמצא על 1 אוהם...

אז מה אתה אומר ? אתה מוכן לאתגר ?

(כן כן אני יודע שלא, וסתם תחרטט כמו פעם)

 

ושוב אני לא רוצה שיטעו, זה בשביל הציבור הפומבי, ולא בשביל FIST FIGHT

כמו שזה נראה.

אז תמיר, קצת חומר למחשבה, באמת שלא יזיק לך

ואם אתה מתכוון לענות על ביקורת בונה, המצב שלך בקנטים וזה רק מוכיח שוב ושוב שאתה פשוט לא לומד.

את ההזדמנות להוכיח שאני טועה, נתתי לך יותר מ20 פעמים אם זכור לך.

אני לא ראיתי אותך נענה בחיוב לפגישה אפילו פעם אחת, וככה הסקתי את המסקנות לגביך.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

רשמתי את הנתונים פעם אני לא זוכר חיפשתי בחיפוש.

 

אבל אני זוכר בוודאות ! שרשמתי לכול סאב 180W RMS !

 

אחוז עיוות אני לא בטוח כי זה תדרים נמוכים זה יכול להיות גם בשמיים.

 

אבל לא שמעו את העיוות.

 

בקיצור המגבר הקליפורניה הוציא בסוף 720W.

 

עכשיו יש לי את הפיירמיד שהוא הרבה יותר חזק טבעי (בלי שינויים דרסטיים) 1000W

 

הבאתי אותו למפגש פעם שיראו. וראו.

 

 

אמרתי לך. אתה רוצה לראות בוא אליי.

 

אני גר בבנימינה. אני בן 18.

 

1200W RMS בחיים שלא לא אמרתי כי אין מצב בעולם.

 

אולי אמרתי שטויות בעבר זה כי לא היה לי ידע של היום. ומחר אני יהיה יותר חכם מהיום.

 

ככה זה עם הגיל לומדים.

 

תראה הודעות שלי מההתחלה שהייתי רשום באתר כול הזמן שאלתי את אייל ואנשים פה

 

שאלות לא ידעתי כלום אייל ועוד הרבה חברה טובים עזרו לי. ולמדתי.

 

 

-סאב מוראל חיברתי אותו למגבר 400-450 W RMS של דייגיי.

 

הסאב היה בתיבה 450 ליטר. אבל זה לא קשור. חיברתי שני סאבים במקביל

 

על אותה עוצמה. אחרי זמן מה המוראל הלך. זה אומר שהוא קיבל יותר מידיי עוצמה.

 

זה לא קשה להבין..

 

 

בקשר לאלפליין אני לא זוכר על מה אתה מדבר הרבה אנשים כמוך שואלים אותי שאלות

 

באיסיקיו כול הזמן.

 

מתן שילם על המגבר עם זוג 6X9 וסט חווטים ב1000 שקל.

 

היום שירד המכס המגבר עולה פחות מ600 שקל חדש.

 

ובמקום להתלונן למה אתה לא עוזר לאנשים במקום לקטר כול הזמן?

 

אם אני ימצא את הדף של מה שרשמתי על השיפור של המגבר תראה שרשמתי 180W RMS

לכול סאב כשכול ה4 מחוברים במקביל.

 

שאין עומס ורק סאב אחד מחובר המגבר היה מוציא 300W RMS ורשמתי את זה בדיוק שמה.

 

למפגשים באתי פעם אחת לצפון. שמחתי לראות את החברים בפורום. ועזרתי גם.

 

אני לא יכול לבוא לתל אביב או לצפון כול הזמן עם האוטו של ההורים במיוחד שהוא שותה 1:4

 

איו מה לעשות לא יכול להגיע כול הזמן. ולפעמים אני עסוק. אני עובד. המגברי האלפליין לא גדלים אצלי על העץ כמוך.

 

ואני עובד כול דקה שאני יכול כדי לקנות אוטו מישלי כדי למשיך לילמוד כמו שצריך.

 

יש לי הרבה על הראש.

 

אז אל תחפור לי גם אתה.

 

ואתה רוצה גם סאב כמו בתמונה? למשחק ? הוא לא יקר... 250 שקלים

קטן עלייך.

 

 

צאו צאו מיק מאק

תמיר

פסדר אל תדאג יבוא יום ויהיה לי אלפליין כמו שלך ואוטו כמו שלך ואלי אני יהיה חכם ויצליח כמוך בעזרת השם.

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

תאכלס היתי מעדיף שלא תגיב, בשביל שאני יחשוב שאתה אותו ילד של פעם, אני מבין שקצת התבגרת וזה חיובי לכל הדעות

בכל אופן, אם אכן התבגרת, ואכן מתן נתן לנו פה חוות דעת שלילית ביותר לגבי מגבר מסוג קאליפורניה בום,

ולמרות שאתה עכשיו טוען שלא מדובר ב300 וואט אר אמ אס לכל סאב ב 1 אוהם

אז אני מבין שבאמת פיתחת את האופקים שלך, באמת כל הכבוד בשביל זה.

 

עכשיו השאלה העיקרית, האם אתה תמשיך לטעון שהמגבר הזה מומלץ לכל הדעות למרות מחירו שלא מי יודע מה זול ?

ולמרות שכרגע מתן היחיד מרבים שנתן חוות דעת שלילית לגביו ?

(אני לא מדבר על החוות דעת של: עד היום לא עשה בעיות)

מדבר על החוות דעת של, היום הפסיק לעבוד.

 

אז מה התשובה המכרעת ?

(זה פחות או יותר מסכם את הנושא לגביך ויכולת הלמידה, ו\או הטעיה.)

 

ושוב, התשובה לתקציב זול הוא לא בהכרח הגדלת תקציב כמו שהסברתי,

יש אחלה מגברים שלא עולים יותר מהסטנדרט, לא חסרים, הם הרוב בשוק היום

ולגבי יד שניה, באמת שלא חסר ולא יצא לי לשמוע על אכזבות בתחום.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני חושב שב600 שקל זה מגבר סביר. למגבר עם קרס בסיס של צלילים ושל באס.

ושמע לא אני קובע מחירים זה החברה שקובעת.

והמגבר ה1000 שהוא כמעט כמו הפלטיניום אהדיו הוא עולה 400 שקל.

ואני חושב שזה מחיר מאוד יפה למגבר עם אחריות והכול.

 

לי זה לא ממש משנה אם יהיה לי מגבר של רוקפורד או של קליפורניה בום.

לאחרים כן. הכי חשוב לי זה הרדיו דיסק שהיה מתקדם. זהו.

בעזרת השם שיגמר הבאלגן של הצבא והלימודים אז אני יחשוב על מותגים.

 

היום כבר מכרתי הכול בגלל שאני רוצה להביא אוטו פרטי.

יש לי סהך הכול זוג רמקולים קדמיים חצי שרופים ממגבר שהיה מורכב פעם.

 

 

על רדיו דיסק פיוניר 550. (שקניתי בזמנו ב1800 שקל ! :puppydog: )

 

שהייתה עם "חיתולים" הסתובבת על CASTRO או TNT ?

אז אני בינתיים עם "חיתולים"

 

לילה טוב

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...