Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה צוחק ?

מגבר של קאליפורניה בום יורד ל1 אוהם סטראו ?

אז למה אנשים קונים לאנזר בכלל ?

מאיפה קנית את המגבר ובכמה?

 

 

דרך אגב מתן, אם המגבר יציב ב1 אוהם אז מהפתאום אצלך הוא נחנק בגישור ?

ואם עד היום לא היו לך בעיות אז לא הייתי דואג לנסוע בלילה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב שוב ד היום לא היה בעיות

 

עכשיו חזרתי מבילוי בפאב...

נסעתי עם האוטו 3 נסיעות משהו כמו 25 דקות כול אחת..

ווליום גבוה

ולא היו בעיות מקווה שזה ישאר ככה

בכול קרה המגבר הזה הרבה יותר חזק ממה שאתם חושבים..

הוא עלה לע קצת פחות מ 1000

זה המחיר זה המגבר...

http://www.autoam.com/info.asp?id=258

 

פה עם משלוח הוא עולה 1000

אני קיבלת אותו עם טויטרים ועם רמקוליםפ אחוריים ואם כבלים ב 1000

קומבינות של תמיר איתם...

פורסם

אההה רשום שם שזה המגבר בעל העוצמה הגבוהה ביותר, יפה יפה לא ידעתי....

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

מתן המגבר שמכרתי לבני זה המגבר בלי השינויים.

ומי שרוצה לדעת. הוא עובד על 2 אום בברודג'.

 

כול מי שחושב שקליפורניה בום סתם יקרים ולא מועילים.

אז הם לא יקרים. ומועילים תלוי ב-מה........

 

זה מחירים שאני משיג. אז אל תתפלאו אם יגידו לכם יותר.

 

מגבר 1200 600שח

1000 500 שח

סאב 900 300 שח

סאב 700 250 שח

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

תשמע, יש לי כרגע אלפיין שדוחף שני סאבים בברידג. הכל טוב ויפה

אבל הוא מבוזבז ובשל בעיות תקציב אני מעדיף לעשות בו שימושים יותר הגיוניים

 

במילים אחרות,אם הקאליפורניה גם כן יכול לעמוד בזה,

אז אתה מוכר לי קאליפורניה בום שיעשה את אותה העבודה ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני מוכר לך מסטיק את מעוניין ?

 

מה זה השטויות האלה...

איזה דגם הוא מה מו מי...

ובלי קשר אני ממש ממש לא מנסה להשוות בין קליפורניה בום לבין אלפין...

אבל עדין תמשכו לזלזל בקלי כמו בהרבה דברים שלא שמעתם...

פורסם

אהה עכשיו יש לזה גם שם חיבה "קלי", בדוגרי מה אתה רוצה זה סתם חברה מעפנה...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

מתן ?

אתה לא משווה ?

אלפיין, יורד ל1 אוהם סטראו

קאליפורניה , יורד ל1 אוהם סטראו

 

מבחינתי הם כימעט שווים

בכל אופן זה לא היה מופנה אליך, זה היה מופנה לתמיר,

אז תמיר, אם זה אכן המצב, אתה מעוניין למכור ? ועל איזה תקציב מדובר פה?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
מתן ?

אתה לא משווה ?

אלפיין, יורד ל1 אוהם סטראו

קאליפורניה , יורד ל1 אוהם סטראו

 

מבחינתי הם כימעט שווים

בכל אופן זה לא היה מופנה אליך, זה היה מופנה לתמיר,

אז תמיר, אם זה אכן המצב, אתה מעוניין למכור ? ועל איזה תקציב מדובר פה?

 

אני לא מוכר. תפנה אל החברה שמוכרת.

 

ואם תחבר לו 2 אום בכול ברידג'. הוא יתפוצץ לך. 2 אום בברידג' אחד מאילה.

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

תמיר, מן הסתם אם אני ארכוש אותו מהחברה ללא השידרוגים שלך

אז הוא יתפוצץ ואני אוכל לעשות ממנו אולי למחבת למלוואחים בשבת,

אם אני ארכוש ממך, אני אוכל להיות עם ראש שקט.

 

אז מה אתה אומר ?

(אני גם מאוד מעוניין קודם לראות את העבודה, ואת הביצועים)

יש מצב?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ציטוט:

זה שטויות מה שאתה אומר...זה אחד המגברים כי קרים שפגשתי !

ושוב אני מדגיש זה פעם ראשונה שזה קרה לי ! אחרי נסיעה לאילת ! המגבר עוד היה בסדר גמור ולא חם !

 

אז שתדע לך שזה ממש לא שטויות. המגבר הזה פשוט לאחר זמן מה מפסיק לעמוד בעומס...

ככה זה אצלי, בכל אופן אני מחליף אותו עוד מעט.

 

ג'ניה

:king:

פורסם

לא חבל על הכסף ?

תיתן לתמיר שיתקן לך אותו

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
לא חבל על הכסף ?

תיתן לתמיר שיתקן לך אותו

 

דווקא בכלל לא...

אני צריך מונו כדי לספק את רצוני, ולא מגבר רגיל.

אני לא בדיוק זורק אותו אלא מעכשיו הוא יגביר לי רק רמקולים(עומס נמוך) ולא סאבים.

 

ג'ניה :wink:

:king:

פורסם

למה אתה קורא לזה מגבר רגיל ?

אני לא מכיר הרבה מגברים שעומדים ב1 אוהם סטראו..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...