Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היו לי פיוניר 150W. לצערי פרצו לי לרכב וגנבו את הרמקולים! :cry::cry::cry:

מחפש רמקולים באותה רמה פחות או יותר.

איך PEERLESS???? אני מנסה למצוא במכרזים באינטרנט....מה המחירים פחות או יותר ומאיזה פירמה כדאי???

דייהטסו שרייד 1300 מודל 93 , ידני

פורסם

בשביל לקבל מושג על חברות עליך ללמוד להשתמש בחיפוש בפורום

כי על כל חברה כימעט דובר פה בעבר

 

ומה בנוגע לתקציב שהינך מוכן להשקיע?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ערב טוב.

 

דבר ראשון:

peerles זה זבל. :?

שומר נפשו ירחק.

 

דבר שני:

מה התקציב שלך?

 

דבר שלישי:

אתה מתכנן לחבר גם מגבר?

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

התקציב שלי הוא בערך כ-400 ש"ח (פחות או יותר...)

ללא מגבר!

:cry:

אגב, אין טעם להגיש תלונה במשטרה, נכון? נראה לי בזבוז זמן אמיתי....

דייהטסו שרייד 1300 מודל 93 , ידני

פורסם

זה לא עולה כסף(רק דלק) להגיש תלונה

שמעתי על כמה וכמה מקרים שמצאו את הציוד וכו(אין לי כוח להרחיב בזה)

 

אני הייתי הולך על הפיונייר הסדרה הלבנה בלבד או בצבע פנינה כול השאר

אין לי ממש ביקורות טובות עליהם

פורסם

קודם כל משתתף בצערך אחי אבל אם זה מנחם אותך יש פה אנשים שגנבו להם מגברים וסאבים, אז אתה יצאת בזול.

אני חושב גם לכיוון הפנינה, ויש עוד הרבה רמקולים איכותיים רק תבחר:

http://www.netactive.co.il/product.php?item=2109&cat=172&ref=zap

 

יש את אלה שהם קצת מעל התקציב שלך אבל הם מאד איכותיים:

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^1163,normal_sales

 

הנה הפנינה:

http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=28&products_id=192&osCsid=7ee81f6b78f4c7b9c488776c5ec98a14

 

ויש את אלו:

http://www.sakal.co.il/jsp/pg/Product.jsp?sec=3&prod=64983&saleNo=243715&comp=1

 

דעתי כל הרמקולים האלה דומים בכלליות כל עוד אין לך מגבר אבל כל הקטע הוא הצליל שלהם וזה כבר תלוי בטעם שלך מה שאתה יכול לעשות זה לעשות סיבוב בחנויות ומפגשים ופשוט לשמוע..

 

בהצלחה אחי!

פורסם

אחי אני גם חיפשתי רמקולים שבוע שעבר והיתה לי התלבטות והתקציב שלי גם היה בסביבות ה400 שקל ובאחת החנויות השמיעו לי את הjbl דגם cs396 ואחרי ששמעתי אותם הבנתי באמת מה זה רמה של סאונד אז העלתי את התקציב שלי ל600 שקל וקניתי אותם ואני לא מצטער על זה לשניה! אחי אני ממליץ לך מאוד עליהם... שווה כל שקל!

פורסם

רוב מכשירי הרדיו דיסק מוציאים היום 50X4 כך שגם רמקול של 50 וואט יספיק בשביל ההגברה של הרדיו דיסק...

הפיוניר הכחולים 240 וואט הם הרמקולים האחוריים הכי זולים של פיוניר... ולא סתם!

אני אישית לא אהבתי אותם...צליל לא מדויק ובאס יחסית חלש...

×
×
  • תוכן חדש...