Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים

אנחנו עומדים להחליף רכב ומחפשים מיניבוס בתקציב שלא יעלה על 30,000, יהיה אמין, כמה שניתן חסכוני ולא יקר בטיפולים.

חשוב שיהיה מרווח ומנוע חזק מספיק לסחוב בעליות - אנחנו עוסקים בעיצוב נוף וגינון ומעבירים שתילים, אבנים וכו'

אין צורך במקומות ישיבה מעבר ל-3-5 כולל נהג.

בדקנו ניסאן סרנה, טויוטה הייאס, יונדאי H1. טרנספורטר נראה כבחירה מעולה, אך יקר בטיפולים ולא בתקציב.

מה הייתם ממליצים, חברים?

תודה!

פורסם

סיטרואן ג'מפי הכי חדש שיכנס לכם בתקציב, רצוי מנוע 1.9 טורבו דיזל.

הוא מורשה לסחוב מטען גבוה יחסית, וגם די נוח לנסיעה ולתפעול, אמין ולא יקר לאחזקה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

מעניין

לימדו אותי שצרפתיוית יקרות באחזקה. המודל הזה יוצא דופן? מה שאתה מתאר, זה בדיוק מה שחיפשנו :)

תודה!

פורסם

מניסיון של שנתיים וחצי, אני בהחלט חושב שג'מפי זה רכב מעולה.

רק צריך למצוא שמור ולעזוב את הסטיגמות.

 

סרנה זאת עגלה רועשת שלא סוחבת.

H1 או הייאס צורכות יותר סולר (משמעותית) וטויוטה יותר יקרה.

 

אני ממליץ להגדיל את התקציב ולחפש ג'מפי HDI מנוע 2000 סמ"ק.

על העלויות אפשר לקרוא כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=400283&highlight=%D7%92%27%D7%9E%D7%A4%D7%99

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מניסיון של שנתיים וחצי, אני בהחלט חושב שג'מפי זה רכב מעולה.

רק צריך למצוא שמור ולעזוב את הסטיגמות.

 

סרנה זאת עגלה רועשת שלא סוחבת.

H1 או הייאס צורכות יותר סולר (משמעותית) וטויוטה יותר יקרה.

 

אני ממליץ להגדיל את התקציב ולחפש ג'מפי HDI מנוע 2000 סמ"ק.

על העלויות אפשר לקרוא כאן:

 

 

תודה!

 

מה הבדל בין מנוע 1.9 ו-2000?

מקודם המליצו דווקא על טורבו דיזל 1.9

פורסם

אם רכב עד 3500 ק"ג אז ג'אמפי אבל כעצמאים שווה לבדוק אופציה לרכבים בעלי משקל כולל של בין 3500 ל 4000 ק"ג שבהם יכולים בעלי רשיונות ותיקים לנהוג עם רשיון ב' אבל עדיין נהנים מכל הטבות המס של משאיות (החזר בלו, קיזוז מע"מ, אין שווי שימוש וכל ההוצ' מוכרות מהק"מ הראשון). שם ניתן למצוא דוקאטו, אמריקאיות למיניהן, איווקו ואפילו משאיות ניסאן קאבסטאר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מה הבדל בין מנוע 1.9 ו-2000?

מקודם המליצו דווקא על טורבו דיזל 1.9

 

מנוע 1.9 טורבו דיזל קיים בג'אמפי עד מודל 1999 או 2000, זה מנוע מה"דור הישן", ללא ניהול אלקטרוני, ושאר חידושים.

 

מכוניות עם מנוע זה כבר ישנות, לרוב בלויות מאוד ולא רלוונטיות לתקציב שלך.

 

משנת 2000 ומעלה יש רק מנוע טורבו דיזל 2.0, שהוא מודרני יותר עם ניהול ממוחשב וטכנולוגיית הזרקה חדשה.

 

 

פורסם
אם רכב עד 3500 ק"ג אז ג'אמפי אבל כעצמאים שווה לבדוק אופציה לרכבים בעלי משקל כולל של בין 3500 ל 4000 ק"ג שבהם יכולים בעלי רשיונות ותיקים לנהוג עם רשיון ב' אבל עדיין נהנים מכל הטבות המס של משאיות (החזר בלו, קיזוז מע"מ, אין שווי שימוש וכל ההוצ' מוכרות מהק"מ הראשון). שם ניתן למצוא דוקאטו, אמריקאיות למיניהן, איווקו ואפילו משאיות ניסאן קאבסטאר.

 

מסובך בישבילנו, אחד מאיתנו נהג חדש :)

אמנם משתלם לעסק כנראה.

תודה!

פורסם
מנוע 1.9 טורבו דיזל קיים בג'אמפי עד מודל 1999 או 2000, זה מנוע מה"דור הישן", ללא ניהול אלקטרוני, ושאר חידושים.

 

מכוניות עם מנוע זה כבר ישנות, לרוב בלויות מאוד ולא רלוונטיות לתקציב שלך.

 

משנת 2000 ומעלה יש רק מנוע טורבו דיזל 2.0, שהוא מודרני יותר עם ניהול ממוחשב וטכנולוגיית הזרקה חדשה.

 

הבנתי, תודה.

אגב, אין לי נסיון עם מנוע דיזל - מה הקילומטראז' לשנה שנחשב סביר?

פורסם

אל תגזים,

אפשר למצוא ג'מפי שנסע 30 אלף בשנה, שזה לפי דעתי נקרא מעט.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

גאמפי רכב נהדר, גם לא כמסחרית, גם פריווט.

בחברה שאני עובד בה הסיירים מפזרים את המאבטחים עם גאמפי, וואוו הרכב הזה גם מלאה מושך לא רע בכלל בהתחשב בנתונים.

בנהיגה שפויה הצליחו להוציאה 970 ק"מ על מיכל מלא, בהתחשב בזה שהיה רכב מלא, עם ציוד ומזגן שלא הפסיק לעבוד זה נתון מצויין והרכב לא כבה אפילו שנייה בזמן הנסיעה הזאת.

פורסם

אבל משאית עם החזרי מס והחזר בלו לא חייב שיהיה מעל4000ק"ג?

 

אני חושב שרכב עד 4000 ק"ג וזה כולל 4000 לא מגיע לו החזרים והוא לא נחשב משאית,

רק אם הוא משקל כולל 4001 ומעלה אז כן מגיע לו החזרים ונחשב משאית,

 

זה נכון או אני טועה קצת?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

×
×
  • תוכן חדש...