Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל משאית עם החזרי מס והחזר בלו לא חייב שיהיה מעל4000ק"ג?

 

אני חושב שרכב עד 4000 ק"ג וזה כולל 4000 לא מגיע לו החזרים והוא לא נחשב משאית,

רק אם הוא משקל כולל 4001 ומעלה אז כן מגיע לו החזרים ונחשב משאית,

 

זה נכון או אני טועה קצת?

 

הגבול הוא 3500 קילוגרם משקל כולל שזה גבול הרשיונות החדשים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

עוד שאלה לכל מי שיודע, לגבי תקלות נפוצות בג'אמפי והכוונה לאלה שידרשו הוצאה כבדה - מה יכול להיות? למה לשים לב בקנייה? נעשה בדיקה במכון, בכל מקרה. נתרכס, כנראה, סביב מודל 2004-2005.

פורסם

שיפוץ משאבת סולר, החלפת מזרקים, טורבו, החלפת קלאצ' - אלה דברים יקרים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

במוסך שלי החברה' אמרו לא להתקרב לסיטרואן :shock:

 

ללכת על טויוטה האייס... או איסוזו/טויוטה/מיצובישי טנדר.

 

טרנספורטר, אכן, מצויין, אך יקר לתחזוקה.

פורסם

סופיה, אלו דעות שניזונות מסטיגמות ישנות.

 

על ההייאס אני יכול להגיד לך מנסיון אישי שגם אם הוא היה הרכב הכי אמין בעולם שלא צריך אפילו טיפולים, לא הייתי רוצה לנסוע בו. הוא כל כך גס,קשה ורועש שאפילו להובלת בהמות היה חבל לי על הבהמות....

 

הטנדרים היפניים צורכים קרוב לכפול סולר מג׳מפי, שלא לדבר על ביטוח ועלויות חלפים.

 

לטרנספורטר בכלל אין שום יתרון יחסי, לא האמינות ולא אחזקה שוטפת.

 

רק תמצאי ג׳מפי שמור ורצוי לא hdi.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
במוסך שלי החברה' אמרו לא להתקרב לסיטרואן :shock:

 

לא חייבים להתחתן עם אותו המוסך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הסיטרואן רכב מצויין מכיר אותו אישית.

הוא נוח מאוד בנסיעה (רך ושקט), מתפקד גם כרכב עבודה וגם פרטי.

אין לו ממש בעיות נפוצות,רוב התקלות שאני ראיתי הם דברים קטנים שלא דורשים המון כסף לתיקון.

ההתרון הכי גדול הוא הדלק יחסית שאר הרכבים הוא אינו מזללה של סולר.

לי אישית יש אופל ויוארו במשפחה שמתפקדת כרכב עבודה, אנחנו ממש מרוצים ממנו ,אבל כמו לכל רכב גם בו יש מסרונות (החלקים יקרים באופן פשוט כואב!).

אני ממליץ להתרחק מהרכבים הבאים: קיא קרניבל, יודאי H-1 , פולצווגן טרנספורטר הישן (גניב מאוד ויקר בטיפולים),מרצדס ויטו (בעיות רבות אם הגיר).

כך בחשבון יונדאי טרגט שמעתי שהוא רכב מוצלך.

אם אתה לוקח את הגמפי חפש HDI רק תהנה ממנו.

Hu: Alpine 9887R, Amp1:Earthqake extream,Amp2:RF 1001 BD,comp:Morel Dotec 6 ,Comp:Sony Xplode ,Sub:Earthquke DBXI 12

×
×
  • תוכן חדש...