Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר שלי יש היום משפט על נהיגה במהירות שעולה ב41 קמ"ש על המהירות המותרת,

נהג ותיק ללא עבירות תנועה,

אם יש אנשים שהיו במצב הזה אשמח לשמוע מה העונש שמקבלים בדר"כ

קנס, שלילה, והבנתי שיש קומבינות שמונעים ממך להיכנס למשפט בכלל ולסיים הכול מחוץ לבית המשפט לא יודע אם זה נכון.

פורסם

לא הולך בשיטה שארז מציע , ולא מצליח לסגור עיסקה טובה עם התביעה לפני הדיון נכנס בראש מורם לאולם

 

השופט מקריא לך את האשמה שואל אותך מודה או לא, אתה אומר לא מודה כוד השופט , אם תפס אותו ממל"ז מבקש דחיה של ישיבת ההוכחות עד למתן פסק הדין על ידי בית המשפט העליון בנושא כיול המכשיר במעבדה מוסמכת , חצי שנה נגיד.

 

או דחיה בגלל שאני רוצה לשכור שירותי עורך דין .

 

ואז הכל פתוח לתת ייעוץ

 

באיזה מקום בארץ בית משפט המדובר יושב?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אדון ישה החכם: רק שתדע ואל תטעה כאן אף אחד מכשיר הממלז כבר ניבדק ע"י בית משפט ונימצא אמין לחלוטין כולל הכיולים הנילווים לו ע"י השוטר שמוסמך להפעילו. כמו כן אותו שואל לגבי במהירות 41 יותר מהמותר אז ככה יש חובת פסילה על פי חוק של 3 חודשים על ידי בית משפט אבל מסתדרים עם התביעה והם מורידים את המהירות והופך לקנס שנע בין 800 ל-1000 ש"ח עם תנאי של בית משפט.

פורסם
אדון ישה החכם: רק שתדע ואל תטעה כאן אף אחד מכשיר הממלז כבר ניבדק ע"י בית משפט ונימצא אמין לחלוטין כולל הכיולים הנילווים לו ע"י השוטר שמוסמך להפעילו. כמו כן אותו שואל לגבי במהירות 41 יותר מהמותר אז ככה יש חובת פסילה על פי חוק של 3 חודשים על ידי בית משפט אבל מסתדרים עם התביעה והם מורידים את המהירות והופך לקנס שנע בין 800 ל-1000 ש"ח עם תנאי של בית משפט.

 

ישה הוא לא אדון והוא לא חכם. הוא בעל ידע זה הכל.

 

ייכנס האדון החכם לכאן ויראה לבד http://elyon2.court.gov.il/

 

הכיול שהשוטר עושה לפני משמרת ואחריה כבודו במקומו מונח אבל...

 

זה לא הכיול שנדרש לעשותו פעם בתקופה במעבדה מוסמכת.

 

אם לא הבנת רק תכתוב ואבהיר ביתר אריכות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אדון ישה החכם: רק שתדע ואל תטעה כאן אף אחד מכשיר הממלז כבר ניבדק ע"י בית משפט ונימצא אמין לחלוטין כולל הכיולים הנילווים לו ע"י השוטר שמוסמך להפעילו. כמו כן אותו שואל לגבי במהירות 41 יותר מהמותר אז ככה יש חובת פסילה על פי חוק של 3 חודשים על ידי בית משפט אבל מסתדרים עם התביעה והם מורידים את המהירות והופך לקנס שנע בין 800 ל-1000 ש"ח עם תנאי של בית משפט.

 

bigsrool

האם אפשר לקבל מידע יותר מפורט, למשפטים באדום ?

1. החלטת בית משפט העליון בנוגע למכשיר ממל"ז.

2. סעיף או תקנה לגבי חובת פסילה לשלושה חודשים, בעבירת מהירות.

3. לאיזה מהירות "הם" מורידים ?

פורסם
טוב כל ההצעות כבר לא רלוונטית

פסק הדין:

1000 ש"ח קנס

שנתיים על תנאי

מה אורך השלילה , על איזה עבירות ובאיזה בית משפט היה המשפט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

elili

 

פסק הדין עליו מדובר הוא 4682/01 תקרא כאן http://elyon2.court.gov.il/files/01/820/046/O09/01046820.O09.htm

 

פסקי הדין של השופטת ברקאי של השופטת נגה אהד ושל השופטת בן עמי שעליהם מתקיים כעת הדיון בעליון בתיק שהבאתי בהודעה הקודמת דנים בדבר נוסף שנדרש מעבר לדרישות שנמנו בפסק דין לוי ועטיה לעיל. שתי השופטות הראשונות חושבות שיש לערוך בדיקה כזאת ובהיעדרה אין להרשיע אדם בפלילים ואילו השופטת בן עמי סברה שאין צורך.

 

והוא חובת הכיול של מכשירי המדידה האלקטרוניים שבשירות המשטרה פעם בתקופה במעבדה מוסמכת.

 

וקיימת הגדרה בחוק מהי מעבדה מוסמכת. מעבדות המשטרה לא הוסמכו לכך על ידי הרשות להסמכת מעבדות.

 

[email protected]

 

טועה האיש. אין חובת פסילה מינימום על מהירות מופרזת סתם.

 

רק אם בגלל המהירות המופרזת נגרמה תאונת דרכים שבה נחבל אדם או נגרם נזק לרכוש אז יש פסילת מינימום חובה

 

למה לדקדק בקטנות

ברקאי כיול ממלז.doc

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

- בזמן שבבתי משפט דנו/דנים על סוגיית כיול הממל"ז marksman, משטרת התנועה רכשה דגם יותר חדש-ultralyte

(שכנראה אין צורך לכיילו במעבדה מוסמכת, בינתיים) וממשיכה בפס ייצור האינטנסיבי של דוחות מהירות.

 

- אכן אין חובת פסילה, לכן שאלתי את האדון הנכבד.

פורסם

כל מכשיר מדידה חייב בכיול בוודאי כזה שעל פיו בלבד מרשיעים אדם בפלילים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...