Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שני מגברים של פיוניר GM-X252, סאב בסיסי של MacAudio ומביאים לי HU של פיוניר (4650) מהדיוטי-פרי.

אני צריך סט קומפוננט להשלמת המערכת, ואני מתלבט בין המילניום לדוטק. עד כמה יהיה הבדל ביניהם עם החלקים האחרים שיש לי ?

אשמח לקבלת תגובות וסדר גודל של מחירים.

 

תודה,

יואב.

פורסם

לגבי המילניום המלצה אישית, לא היתי הולך עליו..

אבל זה עיניין של תקציב. כמה אתה מוכן להשקיע?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מה יש להתלבט בין המילניום לבין הדוטק?

 

המילניום זה הסט הנחות יותר והדוטק הוא הבא אחריו (וגם היקר יותר).

אם יש לך מספיק כסף- לך על הדוטק מן הסתם.

פורסם

ראיתי ב thread-ים קודמים שהמילניום מומלצים בעיקר עם מגבר חזק. איך הם יעבדו עם הפיוניר שלי ? האם אותו דבר נכון גם לגבי הדוטק ?

 

לפי מה שאני רואה הבדל המחירים הוא בסביבות ה-500 ש"ח (את המילניום אפשר להשיג ב-450), והשאלה אם אני ארגיש הבדל גדול עם המגבר שיש לי.

 

יואב.

פורסם

המילניום כבר ישן. יצא דגם שמחליף אותו - Morel Pulse, אז עדיף לך לחפש את הסט הזה במקום המילניום.

 

הדוטק הוא רמה מעל המילניום או הפולס כפי שאמרתי כבר.

 

המגבר שלך יספיק לפולס אבל לדעתי צריך יותר מזה בשביל הדוטק.

 

הפולס יכול לקבל 100 וואט RMS בערך, והדוטק (תלוי בגודל) יכול לקבל 120-140 וואט RMS.

פורסם
המילניום כבר ישן. יצא דגם שמחליף אותו - Morel Pulse, אז עדיף לך לחפש את הסט הזה במקום המילניום.

 

הדוטק הוא רמה מעל המילניום או הפולס כפי שאמרתי כבר.

 

המגבר שלך יספיק לפולס אבל לדעתי צריך יותר מזה בשביל הדוטק.

 

הפולס יכול לקבל 100 וואט RMS בערך, והדוטק (תלוי בגודל) יכול לקבל 120-140 וואט RMS.

שמעתי שהמילניום יותר מוצלחים מהפולס הדוטק יכולים לקבל הגברה חזקה יותר מהמילניום.

פורסם

soundwave אתה מדבר מניסיון ? או שזה המפרט ?

(לגבי ה100 אר אמ אס של המילניום)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

איל - אני נתתי להם 50 אר אמ אס ולא נשמעו ממש טוב(בלשון המעטה), לאחר מכן ניסיתי אותם עם הרבה כוח.. כימעט 200 אר אמ אס (כדי לשמוע אם יש הבדל באיכות השמיעה - כדי לדעת אם יש טעם בשידרוג הגברה)

ועדיין לא היה שינוי מהותי..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...