Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנפקת ויזה לארה"ב - המלצות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

שאלתי היא בנוגע להוצאת ויזה לארה"ב.

 

כרגע אני חייל ונותרה לי כשנה לשירות. הבנתי כי הסיכויים שאקבל ויזה לתקופה שאחרי השחרור די נמוכים, עקב הרושם הכללי של חיילם משוחררים שהולכים לעבוד ולנסות אולי אפילו להשתקע בארה"ב.

 

כוונתי היא לטייל בארה"ב אחרי הצבא לחודש-חודשיים וזה הכל.

 

האם מישהו מכם נעזר באחת ממליון החברות שמציעות את השירות של שליחת הטפסים וכו'? האם כדאי להיעזר בהן?

 

מה בנוגע לטפסים, מה הייתם מביאים איתכם אם הייתם במצבי (מן הסתם ללא כל רכוש כמו בית או רכב, ללא הלוואות וללא עבודה רצינית, בטח שלא לומד באוניבסיטה). ?

 

תודה מראש ואשמח לכל כל המלצהץ

 

שבוע טוב לכולם.

פורסם

אתה יכול להעזר בשירותי חברות או סוכנויות נסיעות שיימלאו את כל הטופסיאדה לויזה שלך.

 

שום גורם בארץ חוץ מהמראיינים בקונסולה בת"א לא קובע ומספיק להם כמה שניות מלהסתכל עליך בשביל לקבוע אם ייתנו לך או לא.

 

קח בחשבון שאת האגרה (143$) אתה לא מקבל חזרה בין אם קיבלת ויזה או לא.

 

קח בחשבון #2 שאם נכשלת בלקבל ויזה,אתה חייב להמתין בין חצי שנה ל-שנה עד קביעת הראיון הבא.

 

מצער אבל זה מה שיש.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אין לי מה להוסיף, אלא רק לחדד את המשפט הבא:

 

שום גורם בארץ חוץ מהמראיינים בקונסולה בת"א לא קובע ומספיק להם כמה שניות מלהסתכל עליך בשביל לקבוע אם ייתנו לך או לא.

 

מניסיון.

Peugeot 206XS

פורסם

ועוד פרט חשוב, ב90% מהמקרים, כל עוד אתה לא מראה סיבה חשובה שבשבילה תצטרך את הויזה לאחר השיחרור(ואני לא מדבר על טיול), חיילים מקבלים ויזה זמנית עד לתום השירות שלהם, ולא ל10 שנים.

פורסם

תעשה את הכל לבד. אל תסמוך על אחרים.

בראיון עצמו - אל תחייך, אל תצחקק, אל תדבר עם אף אחד, וכשהמראיין שואל אותך איזה שפה אתה מעדיף, דבר איתו עברית ותתנהג כמו טמבל מוחלט. תענה רק על מה ששואלים אותך ואל תפרט כלום.

הם אוהבים להסתכל בעיניים המון אז אל תשפיל מבט ותרגיש מובך.

בסיום הראיון הם קובעים אם תקבל או לא.

אם קיבלת, אל תצא בצרחות של "יש!!!"

אם סורבת, אל תעשה בלאגן של בכי.

תצא בשקט וזהו.

 

בהצלחה!

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

אני במקומך הייתי מקריב קורבן.

בלי עבודה , בלי לימודים , חייל , מגיע ישירות אחרי השחרור , הייתי אומר שחבל על האגרה.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

בלי מסמכים שיחזקו את הטענה שיש לך סיבות לחזור לארץ, או טיול מתוכנן עם מסמכים שמאשרים הזמנת מלונות, כרטיסים להופעות וכדומה, אני אהמר שתתקשה לקבל ויזה.

 

אם אתה מוכן לוותר על גמישות הטיול ולהזמין מקומות לינה מראש או בכלל להרשם לטיול מאורגן (יש חברות שמקיימות טיולים לקבוצות צעירים באוריה מתאימה), תגדיל את הסיכוי לשכנע אותם במטרת הנסיעה.

פורסם

ישנה עוד דרך והיא לנסות ולהשיג דרכון אירופאי, החיים הרבה יותר קלים לאחר מכן.

 

או שתגיד להם שאתה נוסע לטיול משפחתי עם אחד ההורים, למרות שבמקרה הזה אחד ההורים חייב לטוס איתך, אבל כמעט בוודאות תקבל.

פורסם
ישנה עוד דרך והיא לנסות ולהשיג דרכון אירופאי, החיים הרבה יותר קלים לאחר מכן.

 

או שתגיד להם שאתה נוסע לטיול משפחתי עם אחד ההורים, למרות שבמקרה הזה אחד ההורים חייב לטוס איתך, אבל כמעט בוודאות תקבל.

 

להוציא דרכון אירופאי זה תהליך של שנים.

ולהגיד להם אפשר הרבה דברים, להוכיח זה דבר אחר, ואתה יכול להיות שטוח שהם מכירים את הנסיונות האלה, והדבר הכי גרוע שאפשר לעשות זה לשקר להם, כי זה אומר שהסיכוי שלך לקבל ויזה בעתיד שואף לאפס.

פורסם
אתה יכול להעזר בשירותי חברות או סוכנויות נסיעות שיימלאו את כל הטופסיאדה לויזה שלך.

 

שום גורם בארץ חוץ מהמראיינים בקונסולה בת"א לא קובע ומספיק להם כמה שניות מלהסתכל עליך בשביל לקבוע אם ייתנו לך או לא.

 

קח בחשבון שאת האגרה (143$) אתה לא מקבל חזרה בין אם קיבלת ויזה או לא.

 

קח בחשבון #2 שאם נכשלת בלקבל ויזה,אתה חייב להמתין בין חצי שנה ל-שנה עד קביעת הראיון הבא.

 

מצער אבל זה מה שיש.

 

אני מתקן, ההמלצה היא להמתין לפחות חצי שנה, אבל היא בגדר המלצה בלבד.

אני אתן דוגמא אישית, הלכתי כחודשיים בערך אחרי הצבא לראיון בשגרירות, וקיבלתי ויזה ל10 שנים, עם אישור שאני מועסק בעסק של ההורים, ואת רישיון הרכב שרשום על שמי.

לעומתי, 2 חברים שלי כבר קיבלו 3 פעמים סירוב, והם באו עם אישורים מפה עד להודעה חדשה.

אישור לימודים, אישור מהעבודה שמאשרת להם לצאת לחופשה ושהם עובדים מוערכים וצפוי להם עתיד עם קידומים בחברה,חוזה שכירות דירה,תלושי משכורת עם סכומים מכובדים, הם כבר התייאשו לגמרי, 3 פעמים קיבלו סירוב, הם לא ניגשו לשגרירות באותם הימים, הפעם האחרונה הייתה מלווה אצל אחד מהם עם דמעות והתחננות לנציג שבסך הכל החלום שלו זה לטייל בארצות הברית, כמובן שזה לא עזר, התשובה תמיד קרה ומתסכלת-"מצטער, אין לך מספיק קשרים בארץ".

ובקשר לדרכון האירופאי- לחברה שלי יש דרכון סלובקי, לפני שנתיים נסענו במיוחד לסלובקיה כדי להוציא את הדרכון הביומטרי החדש שרק איתו אפשר להכנס לארצות הברית ללא ויזה.

יש כל מיני הגבלות על האופציה, ואחת מהם היא אפילו אם יש למישהו דרכון ארופאי אבל הוא אי פעם סורב ויזה, הוא מאבד את היכולת להכנס עם הדרכון האירופאי ללא ויזה לעולם, זה היה אחד מהשיקולים המרכזיים שלנו ובגלל זה העדפנו לטוס לסלובקיה ל5 ימים, לשלם על הטיסות והמלון, ןלשלם 130 יורו על הדרכון, לדעתי המתנה הזאת של אי תלות בויזה שווה יותר.

כמובן שהיתה אופציה לעשות את זה מהארץ, אבל זה לוקח בערך חצי שנה,העדפנו לא לחכות.

פורסם

הסיפור של דרכון אירופי (בעצם - דרכון המתאים ל-Visa Waiver Program, אבל אני מניח שבפורום אין זכאים לדרכון יפני או קוריאני) מסובך מאוד. לאבא שלי, יליד גרמניה, לקח שנים להציג את ההוכחות על מנת לקבל את האזרחות, ולאחר שהוא קיבל את האזרחות התהליךל לגבי (ולגבי הבנים שלי) ארך עוד כשנה.

גם אם יש לך דרכון אירופי הסיפור אינו פשוט - פקיד ההגירה יכול למנוע את כניסתך בלי לתת הסברים ובלי יכולת לערער על החלטתו, ואם הויזה מתקבלת הוא ל-90 יום בלבד, אם רוצים לתקופה יותר ארוכה צריך לבקש ויזה בדיוק כמו עם דרכון ישראלי. כדאי להתעמק כאן וכאן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בגדול אפשר להגיד שהסיכויים הם 50-50

 

אני בזמנו הלכתי להוציא ויזה כאשר הייתי חייל. שום דבר לא היה רשום על שמי (רכב\בית\הלוואה וכו')

לא נעזרתי באף חברה חיצונית

לאחר ראיון של 5 שניות קיבלתי אישור לויזה.

 

מצד שני חבר שהלך להוציא ויזה והביא אישורי לימודים, אישור מהמעביד, דפי בנק ומה לא - נדחתה הבקשה שלו.

הוא הלך עם אח שלו ושני ההורים שלו. כולם קיבלו אישור ורק הוא לא.

הם השתמשו בשירותי חברה.

פורסם

או שתגיד להם שאתה נוסע לטיול משפחתי עם אחד ההורים, למרות שבמקרה הזה אחד ההורים חייב לטוס איתך, אבל כמעט בוודאות תקבל.

 

אני חושב שזה הכיוון שאתה צריך ללכת עליו, זה נראה אחרת לגמרי שטסים עם ההורים. גם אם בסוף ההורים לא יוכלו לטוס עדיין תוכל לטוס לבד כי את הויזה כבר יש לך.

 

ובקשר לדרכון האירופאי- לחברה שלי יש דרכון סלובקי, לפני שנתיים נסענו במיוחד לסלובקיה כדי להוציא את הדרכון הביומטרי החדש שרק איתו אפשר להכנס לארצות הברית ללא ויזה.

יש כל מיני הגבלות על האופציה, ואחת מהם היא אפילו אם יש למישהו דרכון ארופאי אבל הוא אי פעם סורב ויזה, הוא מאבד את היכולת להכנס עם הדרכון האירופאי ללא ויזה לעולם, זה היה אחד מהשיקולים המרכזיים שלנו ובגלל זה העדפנו לטוס לסלובקיה ל5 ימים, לשלם על הטיסות והמלון, ןלשלם 130 יורו על הדרכון, לדעתי המתנה הזאת של אי תלות בויזה שווה יותר.

כמובן שהיתה אופציה לעשות את זה מהארץ, אבל זה לוקח בערך חצי שנה,העדפנו לא לחכות.

 

אני והבת שלי מחזיקים שנינו דרכונים גרמניים ביומטרים ותאמין לי שמעולם לא היינו בגרמניה, הכל נעשה דרך השגרירות בישראל. מוזר מאוד שצריך לטוס לסלובקיה בשביל להוציא דרכון.

 

גם אם יש לך דרכון אירופי הסיפור אינו פשוט - פקיד ההגירה יכול למנוע את כניסתך בלי לתת הסברים ובלי יכולת לערער על החלטתו, ואם הויזה מתקבלת הוא ל-90 יום בלבד, אם רוצים לתקופה יותר ארוכה צריך לבקש ויזה בדיוק כמו עם דרכון ישראלי. כדאי להתעמק כאן וכאן.

 

אם יש לך דרכון אירופאי מאחת המדינות הרלבנטיות (שמחזיקם לא צריכים ויזה) וקיבלת אישור לפני הטיסה דרך ESTA, פקיד ההגירה לא ימנע את כניסתך לארה"ב סתם בלי סיבה. בשביל רוב האנשים 90 יום זה מספיק וגם בויזה של ארה"ב יש הגבלה על זמן השהייה בארה"ב. מי שצריך יותר כנראה מתכוון לחיות שם ואת זה בדיוק שלטונות ארה"ב רוצים למנוע.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
יש לך דרכון אירופאי מאחת המדינות הרלבנטיות (שמחזיקם לא צריכים ויזה) וקיבלת אישור לפני הטיסה דרך ESTA, פקיד ההגירה לא ימנע את כניסתך לארה"ב סתם בלי סיבה. בשביל רוב האנשים 90 יום זה מספיק וגם בויזה של ארה"ב יש הגבלה על זמן השהייה בארה"ב. מי שצריך יותר כנראה מתכוון לחיות שם ואת זה בדיוק שלטונות ארה"ב רוצים למנוע.

 

אני נסעתי פעמיים עם הדרכון הגרמני שלי - בפעם ראשונה טסתי עם קונקשן ב-FRA נכנסתי ב-SFO ולא היתה שום בעיה (זה היה עם דרכון לא ביומטרי ולפני ימי ה-ESTA), בפעם השניה הגעתי מת"א ל-EWR ופקיד ההגירה התנהג בצורה חשדנית ביותר, למרות שאת גיל העגלות עברתי לפני 30 שנה, יש לי בארץ מחויבויות (משפחה, עבודה, רכוש) ובאתי לצורך כנס מקצועי גדול וחשוב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...