Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא הבנתי,למה מפטרים ממקום עבודה,ועדיין מגייסים.למה לגייס?הרי מפטרים!!!


eladns
שימו לב! השרשור הזה בן 4778 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב,

זה באמת לא מובן לי.

חברת אורנג' הולכת לפטר 800 עובדים.

אבל הם עדיין מגייסים אנשים חדשים.

ואני שואל למה?

מי יכול להחכים אותי,אין לי תואר ראשון בכלכלה ולא במשאבי אנוש ואני לא מבין.

אותו דבר קרה באוויס, חודש לפני הפיטורים שלי ושל 2 עובדים ותיקים נוספים,הביאו 2 בנות חדשות.

התקן הוא 3 דיילים ומנהל.הפכנו לחמש+מנהל,ואז אמרו,יש יותר מדיי, אנחנו בהתייעלות, נפטר.

ועוד נפטר את הוותיקים.

מה ההסבר?

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כל מיני סיבות.

לפעמים מפטרים אנשי שירות לקוחות ומגייסים אנשי תפעול או אנשי גביה.

לפעמים מפטרים עובדים ותיקים, עם משכורות גבוהות והסכמי שכר מיטיבים. במקומם מגייסים עובדים חדשים שעובדים דרך קבלן משנה ואין להם זכויות סוציאליות.

לפעמים מפטרים, מבינים שעושים טעות ומגייסים מחדש.

ולפעמים קיצוצים הם רק תירוץ להיפטר מעובד שלא סובלים (לא שאני רומז שזה המקרה שלך, אבל גם בזה נתקלתי).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה"לפעמים" השני של צביקה הוא הנפוץ ביותר.

רק בעבודות ציבוריות\ממשלתיות מפחדים מוותק.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בדיוק זה, כדי שלעובדים לא תהייה קביעות וותק.

אני עבדתי בחברת שמירה שהיו מפטרים את העובדים כל 9 חודשים ולאחר מכן שוכרים אותם שוב, כדי לחסוך את הכסף בלגייס ולהכשיר עובדים חדשים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברות התקשורת דורשות שנציג שירות ימשוך 9 שיחות בשעה ובמקביל שימכור כמה שיותר דברים ללקוח. הנציג יכול להיות הכי שירותי שיש, אבל אם הוא לא עומד ביעד הוא עף ובמקומו מגייסים מישהו אחר. בד"כ הנציגים לא עומדים ביעד כי יש לקוחות שצועקים בטלפון וממררים את החיים של הנציגים.

 

לגבי חברת אורנג' השירות שלהם פשוט זוועה בכל היבט אפשרי, אולי הם יעיפו את כל הזבל האנושי שיש שם ויביאו נציגים נורמלים. אני בדיוק עובד על ניסוח לתלונה שלי עליהם למשרד התקשורת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברות התקשורת דורשות שנציג שירות ימשוך 9 שיחות בשעה ובמקביל שימכור כמה שיותר דברים ללקוח. הנציג יכול להיות הכי שירותי שיש, אבל אם הוא לא עומד ביעד הוא עף ובמקומו מגייסים מישהו אחר. בד"כ הנציגים לא עומדים ביעד כי יש לקוחות שצועקים בטלפון וממררים את החיים של הנציגים.

 

לגבי חברת אורנג' השירות שלהם פשוט זוועה בכל היבט אפשרי, אולי הם יעיפו את כל הזבל האנושי שיש שם ויביאו נציגים נורמלים. אני בדיוק עובד על ניסוח לתלונה שלי עליהם למשרד התקשורת.

 

זאת תגובה שאמורה להיתווסף לשירשור הבדיחות שמעודכן כאן לאחרונה.:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לא מעט סיבות לפטר ולגייס עובדים חדשים:

 

1.מניעת וותק.

2.החלפת עובדים ללא כישורים מתאימים.

3.רענון השורות בתפקידים שוחקים (נציגי שירות, נציגי מכירות וכו׳).

4.סברה רווחת ש״מטאטא חדש מטאטא טוב״.

5.הוזלת עלויות כח אדם.

6.יצירת לחץ על העובדים על ידי כך שהחברה תמיד בחיפוש אחר עובדים חדשים ויעילים יותר.

7.בניית צוות עבודה חדש (בעיקר לאחר החלפת מנהל).

 

 

מספיק סיבות..

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

STIO איזה נציג אתה מצפה שאורנג' יגייסו כאשר השכר השעתי שם קצת מעל המינימום?

 

כשאני עבדתי בהוט כל הלקוחות אהבו לדבר איתי. יום אחד נציג שירות של אורנג' אמר לי: "אני חייב לציין שאתה הנציג הנורמלי הראשון שאני מדבר איתו מזה תקופה". קיבלתי מכתבי תודה והיו גם לקוחות שרצו לדבר עם המנהל שלי כדי להודות לי. חודש לפני שהתפטרתי קיבלתי תעודת הצטיינות על (ואני מצטט): "על השקעה, עמידה ביעדים ומצויינות". כל לקוח שביקש משהו עשיתי ואפילו התקשרתי לחלק מהלקוחות אחרי כמה ימים כדי לוודא סיום טיפול (אלו שהיו מטורטרים יותר מידי).

 

מה קורה באורנג'? כבר חצי שנה שאני מבקש שיורידו את המספר טלפון שלי מ- 144. דיברתי כבר עם 5 נציגים בכל התקופה, כולם מבטיחים ולא עושים את מה שמבקשים מהם. לפני חודש שלחתי מכתב תלונה בפקס והם לא הגיבו עד היום. אין לי כוח כבר לשירות שלהם, אני בחיים לא הייתי עושה דבר כזה ללקוח. עכשיו נפנה למשרד התקשורת בבקשה פשוטה: "תשכנעו את אורנג להסיר אותי מ144". רק ככה אפשר לקבל שם שירות.

 

לאיפה אני חותר? שייגייסו אנשים שרוצים לעבוד כמוני. נורא פשוט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב המקרים הקטע של פיטורים וגיוס בו זמנית נובע מהרעיון שאם עובד X עם הסכם מסוים וותק מסוים מרוויח משכורת מסויימת, במקום לעשות סיעור מוחות ולהתייעץ כלכלית, אפשר לחסוך יותר כסף ע"י החלפת העובד בעוזר זוטר יותר שיכנס לעבודה בחוזה מעפן יותר עם פחות כסף.

כמובן שיש פה חושבים של מה מפסידים עם הותק של העובד, אבל ממה ששמעתי - במקרים של שירות לקוחות וכו' - לא יותר מדי.

אבל יכול להיות שאני טועה, אל תסקלו אותי.

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורנג' - אין חשבונית אחת שאני עובר עליה ואין בה ניסיון לגנוב (טוב, טעות מגמתית לטובתם).

שוקלים כעת מעבר לפלאפון, לא בטוח ששם יותר טוב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
ה"לפעמים" השני של צביקה הוא הנפוץ ביותר.

רק בעבודות ציבוריות\ממשלתיות מפחדים מוותק.

 

גם בהייטק - קוראים לזה "ניקוי אורוות", ר"ע קומברס.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בעיה בהרעת תנאים לעובדים קיימים.

לפעמים "שיטת התייעלות" היא פיטורם, וגיוס חדשים בתנאים פחות טובים. (בד"כ בתפקידים זוטרים יותר, שאינם דורשים הכשרה ארוכה / נסיון / השכלה מיוחדים).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...