Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות לגבי ראשים של מנוע ראלי 1.6 ו1.3 של פגיו (תוסת כוח)


שימו לב! השרשור הזה בן 4646 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יודע מה ,באמת אני אומר מהלב

חפש לך 205gti גם ה1.6 יהיה לך חזק יותר, טוב יותר.

שילדה מותאמת יותר!!!

ברקסים נכונים!!

אין ברקסים רגילים לאוטו שלך?? זה לא הגיוני( והייתי7 שנים בתחום חלקי הרכב)

מה שיש לי עוד להגיד לך מהלב:

שלא משנה מה יש לך עכשיו על הרכב או מה יהיה אן כמה אתה חושב שיש.

תעשה קורסים אישיים של נהיגה, זה השידרוג הכי טוב לאוטו שלך בתקופה חשוכה זאת.

ובבקשה אל תגיד שאתה יודע לנהוג. 

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יודע מה ,באמת אני אומר מהלב

חפש לך 205gti גם ה1.6 יהיה לך חזק יותר, טוב יותר.

שילדה מותאמת יותר!!!

ברקסים נכונים!!

אין ברקסים רגילים לאוטו שלך?? זה לא הגיוני( והייתי7 שנים בתחום חלקי הרכב)

מה שיש לי עוד להגיד לך מהלב:

שלא משנה מה יש לך עכשיו על הרכב או מה יהיה אן כמה אתה חושב שיש.

תעשה קורסים אישיים של נהיגה, זה השידרוג הכי טוב לאוטו שלך בתקופה חשוכה זאת.

ובבקשה אל תגיד שאתה יודע לנהוג.

זה משהו שלא אמרתי .

אבל אני כמו הרבה על ברקסים של ברלינגו 2004!!

על תכעס אני פשוט מופתע שכל פעם שאדם באמת מתעסק עם משהו התגובות אומרות לשגת לאחור!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יגיד לך למה ואני מווה שלא תכעס עלי,

כי כל מי שלאחרונה עשה איזשהוא״פרוייקט מיוחד״

זה היה על 1.4 או 1.3

וזה פשוט חבל על הזמן ועל החלקים ועל הכסף- נקודה!

בגלל זה אומרים לך שתשים 16v ותתקדם.

אם הכרת פרוייקטים של פעם תשים לב שהם היו על 1.9 או 1.6 וה 2.0

למשל יש אצלנו מישהוא שמחייה 405 mi16 נראה לך שמישהו אומר לו לא לעשות משהו?!

אנחנו מריירים!!

ברקסים של ברלינגו זה טוב אבל לא הכי,

אני למשל מחכה לסט של ספארקו( תודה ירון) במידות של האוטו שלי(צלחות+רפידות+צ.בלם)

ומהתייעצות אם חברות שיפורים מחול וגם עם 106owners

זה עדיף על הברלינגו.לפי מה שהם אומרים גם בגלל המשקל הבילתי מוקפץ

שעולה וגם שהם ננעלים מהר.

זה שכולם שמים יופי, וכן נהגתי על ובלמתי עם 106 ברלינגו

דרך אגב בחול שמים של 306xsi ומחליפים גם משאבה מה שלרוב לא עושים פה.

קיצר חפרתי שבת שלום;)

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה אוצה אני מכיר מישהו אם מנוע MI בבית

ומת להפתר ממנו, אם אתה רציני דבר איתי בפרטי אני ידבר אם הבחור

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים של 106 ראלי דור ראשון תרשו לי להגיב ולומר שלמרות דעות כלללללללללל המבינים (שים 1.6,שים טורבו.שים,שים שים .....) אפקט העדר הזה דיי נהיה גועלי במיוחד שכאשר חופרים לעומק של דברים (מה ניתן להוציא ממנועים ברמת אמינות) מגלים כי גם מנוע 1.3 (שהוא קל יותר כידוע לכוווולללםםםם...) יכול להוציא הספק חביב (140 כ"ס לערך) לרכב/צעצוע שכזה ואף להישאר חוקי (בערך) ומחוייך ...(מנועים מסדנאות בחו"ל,חלקים ייעודיים למנוע הנ"ל ).

 

 

פותח השרשור,

 

שחק עם הרכב ותהנה מכל רגע אך שים לב לא לאבד את הראש ושהז**ן ישאר למטה ואז הכל בסדר-לא תשרוף יותר מדיי כסף שהרי לא יחזור .(ותזכור כי מסלולי הנהיגה בארץ סגורים -פגרה כך שהכביש הציבורי מסכן לא רק אותך ).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים של 106 ראלי דור ראשון תרשו לי להגיב ולומר שלמרות דעות כלללללללללל המבינים (שים 1.6,שים טורבו.שים,שים שים .....) אפקט העדר הזה דיי נהיה גועלי במיוחד שכאשר חופרים לעומק של דברים (מה ניתן להוציא ממנועים ברמת אמינות) מגלים כי גם מנוע 1.3 (שהוא קל יותר כידוע לכוווולללםםםם...) יכול להוציא הספק חביב (140 כ"ס לערך) לרכב/צעצוע שכזה ואף להישאר חוקי (בערך) ומחוייך ...(מנועים מסדנאות בחו"ל,חלקים ייעודיים למנוע הנ"ל ).

 

 

פותח השרשור,

 

שחק עם הרכב ותהנה מכל רגע אך שים לב לא לאבד את הראש ושהז**ן ישאר למטה ואז הכל בסדר-לא תשרוף יותר מדיי כסף שהרי לא יחזור .(ותזכור כי מסלולי הנהיגה בארץ סגורים -פגרה כך שהכביש הציבורי מסכן לא רק אותך ).

 

אהבתי, ואני לא באמת מקשיב להערות או תגובות אשר סוטות לקו הרעיון שלמענו נפתח השרשור!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

החלטתי ללכת על קאמשאפט CATCAMS 4900646

אבל אני מבין מה ההבדל בין זה ל 4900645 כיוון שכמעט ואין הבדל בינהם אבל LIFT AT TDC שונה

ב646

2.30 / 2.30mm



ב645

2.65 / 2.65mm

 

מה ההבדל מה זה אמור להגיד לי!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרווח גדול יותר בין השסתומים לבוכנות בנקודה מתה עליונה.

אז מה זה אמור להגיד לי צה עדיף אם אני רוצה יותר רכב ליום יום 645 או 646?

לפי הנתונים של נקודה מתה עליונה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4646 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...