Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות לגבי ראשים של מנוע ראלי 1.6 ו1.3 של פגיו (תוסת כוח)


שימו לב! השרשור הזה בן 4646 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן שוב,

לעזור לך בפרטים מה אתה תצתרך ומה לא אני לא יכול והסברתי לך שיש לי ידע בשיפור מנועים אטמוספרים בכללי, ולא בפרט פג'ו

לכן אני לא יענה לך מה אתה צריך בישביל הפרוייקט הנ"ל

אבל מה שאני יכול לתת לך דוגמא זה שאני ירכיב כנראה קאמפשאפט 272 יניקה פליטה, אבל יש עוד נתון שאתה חייב לדעת , קוראים לזה ליפט,

במיוחד עכשיו שציינת שהשסטומים מתאימים בידיוק לבוכנה , תבדוק כמה ליפט אתה יכול לשים , וכמה הקיט שאתה רוצה להביא ,

עכשיו בראש שיש שם פורטינג, שוב אני ממליץ לך ללכת לכיוון סעפת יניקה משופרת שתכניס לך יותר אוויר, אפילו קרבורטורים יהיה לך טוב, אני מבין שהתקציב לא יאפשר לך, אבל זה משו ששווה לך לשקול.

בכל מקרה ניהול מנוע אתה תצתרף , אתה מודע לזה ?

דבר שני , הקאמפשאפט שאמרת נשמע לי הגיוני לגמרי, אך הייתי בודק על איזה רמה של מנועים מרכיבים אותם . ואיזה יחס דחיסה מעלים .

בלי שתשנה יחס דחיסה יהיה לך הבדל פחות משמעותי . לכן כדי לך לבדוק את זה. יש והיה המון פרוייקטים בארץ ובחול שעושים על המנוע שאתה מדבר עליו . וכל אלה שראיתי זכור לי שאת הסעפת יניקה החליפו, אם זה מצערות או סעפת כזאת או אחרת . אבל המקורי לא נשאר, אפילו אולי להחליף למצערת יותר גדולה אולי תתן לך את המומנט בסל"ד נמוך ומספיק אוויר שתשמש את המעברים הפתוחים והקאמפשאפט.

 

מה שכן אני מחייב אותך לבדוק לגבי גבול הסל"ד של המנוע שלך ,זה מאוד חשוב ואני לא רואה שאתה לא מייחס לזה חשיבות , וזה הכי חשוב .

עכשיו עוד משהו קטן , על המנוע שאצלי גם הולכים להיות מורכבים קאמפשאפטים "חמים" שהם 272 , וגם אז אני צריך לעלות את הגבול סל"ד לעוד 1000 שזה ל8 וחצי .

כל המנוע התחתון מחזיק את זה יפה ולא תיהיה בעיה לפי המחקר שעשיתי , מה שאני כן יהיה חייב להחליף זה הקפיצי שסטומים כי בסל"ד גבוה יותר מהמקורי הקפיצים המקוריים לפעמים לא מספיק חזקים להחזיר את השסתום למקום , לכן שמים קפיצים יותר חזקים, ואולי זה מה שאתה תצתרך .

לגבי ניהול , אתה יודע מה אתה מתכוון לעשות ?

 

עכשיו לתשובה שזה יותר החלטה אישית , אני לא הייתי הולך על כל הסטאפ הזה מהסיבה שאתה לא תוציא את מירב הפוטנציאל מהמנוע שתבנה , אבל אם אני ידלג על זה ולא יתייחס לזה , אז אני יגיד לך שהקאמפשאט שבחרת לדעתי יותר מדי "חם"

כי לפי מה שהספקתי ללמוד ממה שציינת שאתה רוצה , אתה מחפש רכב יותר יום יומי שיסע טוב , בסלד נורמלי , לכן הייתי ממליץ לך לעלות יחס דחיסה להלביש את הראש שלך , ולשים קאמפשאפט פחות חם , לאזור כמו שאני שם , 272 .

תחשוב שאני שם כזה עם מצערות ויחס דחיסה פורטינגים והכל , אז הייתי אומר שאצלך צריך עוד פחות , אבל כבר זה לא יצא לך משתווה . אולי 278 אצלך כדי שיהיה לך שווה להביא את הקאמפשאפט .

A.R.T Performance

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בלוק 1.6, סעפת פליטה + צנרת, קאמשפט, פורטינג, יחס דחיסה, סעפת יניקה + מצערת ראלי S1, תוכנה.

 

כל אלו יתנו 130-135 כ"ס אם הכיוונים טובים.

 

בשביל יותר מזה צריך מצערות/קרבורטורים כפולים.

 

 

בנוגע לקאמשפט ספציפי, לדעתי Catcams 646 יתאים לך מצוין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשמתי שיש לי קפיצי שסתומים מחוזקים ואכן רשמתי שהראש יבדק ואם יש אפשרות להוריד עוד שטח הוא יורד כי הבנתי שהראש עבר כבר פעם אחת שטח עכשיו הוא חייב לעבור עוד הפעם שטח לפני שהוא יורכב ולכן אולי יש אפשרות לקפוץ מידה או 2 מידות!!

לגבי מחשב ניהול רשמתי אני מתכוון להביא !!

אבל קודם עוד כשבועיים יש אדם שבונה לי צמא מחדש!!

לגבי הסל"ד אני אישית משתדל לא לעבור את ה4000 סל"ד אבל בעיקרון נאמר לי על ידי הבעלים הקודם של הרכב וגם זה שעשה עליו את העבודה כי לא מומלץ לעבוד 5800 סל"ד במצבו הנוכחי (בגלל שאין קפיצי שסתומים מחוזקים,בגלל שהמנוע כבר לא יעיל ביותר סל"ד מזה במצבו הנוחכי וחבל סתם להתגרזן עליו כי הוא לא יעיל פשוט )

סעפת היניקה שלי דומה לסעפת של S1 אבל גדולה יותר ואף המצערת שלי גדולה מS2 המקורית בנוסף הסעפת עברה ליטוש מעברים!!

סעפת יניקה הינה 4-2-1!!

משאבת הדלק תוכלף ויש ווסת דלק!!

# שיקול הכלכלי הוא שולי בהחלט בעניין זה עד גבול מסויים אבל כיוון שרוב העבודה נעשת עלידי או מקרים שלי ופולי וקפיצי שסתומים כבר יש מה שנשאר זה קאמשאפט (מבחינת הראש ואז לעשות עליו את העבודה).

מבחינה כללית צריך משאבת דלק שנותנת יותר לחץ, צנרת (אין לי בעיה להשיג) ומחשב ניהול!!

צמא תיבנה עוד כשבועיים!!

עכשיו העניין הכלכלי נכנס פה כי אתה כנראה אני משאר שיודע כמה כסף צריך על מנת לבנות מנוע איכותי וזה לא בא בחשבון!!

כי אני סטודנט שמתפרנס מ3000 ש"ח חי לבד ומחזיק בית!!

אני מאמין שכל מה שציינתי יגיע לכ10000 ש"ח!!

אגב הנתונים של הקאמשאפט המדובר

 

PIPER CAMS VTRBP270RAL

תווח יעילות בין 2000 - 7000 סל"ד

תוספת כוח משוארת 12BHP

יניקה 284 מעלות פליטה 284 מעלות!!

עכשיו ליפט השסתום הוא 0.395″10.03mm הן פליטה והן יניקה

Valve Clearance

0.011″ / 0.28mm0.013″ / 0.33mm

 

אלה הם נתונים מאתר PIPER CAMS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן שוב,

לעזור לך בפרטים מה אתה תצתרך ומה לא אני לא יכול והסברתי לך שיש לי ידע בשיפור מנועים אטמוספרים בכללי, ולא בפרט פג'ו

לכן אני לא יענה לך מה אתה צריך בישביל הפרוייקט הנ"ל

אבל מה שאני יכול לתת לך דוגמא זה שאני ירכיב כנראה קאמפשאפט 272 יניקה פליטה, אבל יש עוד נתון שאתה חייב לדעת , קוראים לזה ליפט,

במיוחד עכשיו שציינת שהשסטומים מתאימים בידיוק לבוכנה , תבדוק כמה ליפט אתה יכול לשים , וכמה הקיט שאתה רוצה להביא ,

עכשיו בראש שיש שם פורטינג, שוב אני ממליץ לך ללכת לכיוון סעפת יניקה משופרת שתכניס לך יותר אוויר, אפילו קרבורטורים יהיה לך טוב, אני מבין שהתקציב לא יאפשר לך, אבל זה משו ששווה לך לשקול.

בכל מקרה ניהול מנוע אתה תצתרף , אתה מודע לזה ?

דבר שני , הקאמפשאפט שאמרת נשמע לי הגיוני לגמרי, אך הייתי בודק על איזה רמה של מנועים מרכיבים אותם . ואיזה יחס דחיסה מעלים .

בלי שתשנה יחס דחיסה יהיה לך הבדל פחות משמעותי . לכן כדי לך לבדוק את זה. יש והיה המון פרוייקטים בארץ ובחול שעושים על המנוע שאתה מדבר עליו . וכל אלה שראיתי זכור לי שאת הסעפת יניקה החליפו, אם זה מצערות או סעפת כזאת או אחרת . אבל המקורי לא נשאר, אפילו אולי להחליף למצערת יותר גדולה אולי תתן לך את המומנט בסל"ד נמוך ומספיק אוויר שתשמש את המעברים הפתוחים והקאמפשאפט.

 

מה שכן אני מחייב אותך לבדוק לגבי גבול הסל"ד של המנוע שלך ,זה מאוד חשוב ואני לא רואה שאתה לא מייחס לזה חשיבות , וזה הכי חשוב .

עכשיו עוד משהו קטן , על המנוע שאצלי גם הולכים להיות מורכבים קאמפשאפטים "חמים" שהם 272 , וגם אז אני צריך לעלות את הגבול סל"ד לעוד 1000 שזה ל8 וחצי .

כל המנוע התחתון מחזיק את זה יפה ולא תיהיה בעיה לפי המחקר שעשיתי , מה שאני כן יהיה חייב להחליף זה הקפיצי שסטומים כי בסל"ד גבוה יותר מהמקורי הקפיצים המקוריים לפעמים לא מספיק חזקים להחזיר את השסתום למקום , לכן שמים קפיצים יותר חזקים, ואולי זה מה שאתה תצתרך .

לגבי ניהול , אתה יודע מה אתה מתכוון לעשות ?

 

עכשיו לתשובה שזה יותר החלטה אישית , אני לא הייתי הולך על כל הסטאפ הזה מהסיבה שאתה לא תוציא את מירב הפוטנציאל מהמנוע שתבנה , אבל אם אני ידלג על זה ולא יתייחס לזה , אז אני יגיד לך שהקאמפשאט שבחרת לדעתי יותר מדי "חם"

כי לפי מה שהספקתי ללמוד ממה שציינת שאתה רוצה , אתה מחפש רכב יותר יום יומי שיסע טוב , בסלד נורמלי , לכן הייתי ממליץ לך לעלות יחס דחיסה להלביש את הראש שלך , ולשים קאמפשאפט פחות חם , לאזור כמו שאני שם , 272 .

תחשוב שאני שם כזה עם מצערות ויחס דחיסה פורטינגים והכל , אז הייתי אומר שאצלך צריך עוד פחות , אבל כבר זה לא יצא לך משתווה . אולי 278 אצלך כדי שיהיה לך שווה להביא את הקאמפשאפט .

 

עניין נוסף הוא מדוע דווקא אני כן הולך על ה284 מעלות כי אכן כבר יש בראש קאמשאפט 258 מעלות מקורי של הראלי אז אם כן אין הגיון להרכיב מידה אחת יותר כיוון שזה לא משתלם כללית ביחס לביצועים!!

וכן כמעט צדקתה הרכב הוא לא בדיוק "יום יומי" כיוון שאני קצת בסרט א.

אני מאד אוהב את הפג"ו 205 בכל דגמיה לדעתי זה רכב עם שלדה מעולה ולכן אני מוכן גם לזה שאין לי לא פינוקים ולא מזגן ולא נעלים!!

מבחינת המנוע הנ"ל אנ י רוצה איזון מסויים ואני אכן חושב שרכב כזה עם המנוע הזה וכ140 כ"ס יהיה מהנה מאד ובגלל שזה מנוע קל יותר מXU אפשרי גם שהאיזונים מבחינת היתנהגות טובים יותר מבGTI (אסור לשכוח כי אצלי המרכב הוא 5 דלתות)!!

וזהו אין תאם ללחוץ עם הרכב בישורת מול רכבים אחרים כיוון שרוב המכוניות שמוגדרות כספורט הן בהרבה יותר חזקות מהרכב!!

חבל על האוטו חבל על הדלק!! (למרות שזכור לי מלפני כמה שנים 205 GTI סטנדרטית במצב פדנטי עד 170 קמ"שהיתה עם האף בחוץ בלחיצה מול קרוספייר דנדשה במגשימים היתי בשוק!!)

הסט אפ של המיתלים קפיצים בולמים מסודר היום בול לנס הרים או כל מסלול!!

ולכן כמו כל יהודי טוב אני רוצה לרקוד על 2 חתונות או יותר נכון על 3!

1. אני אוהב סל"ד גבוה מהירות גבוה והכל אבל כשזה מתאפשר הן מבחינה מכאנית והן מבחינת תנאי הסביבה!

2. כן אני אוהב כאשר יש לי את האופציה לנסוע בכייף ברגוע (את האמת כ%40 - 50% מהנסעיות הן יחסית רגועות)

3. אני רוצה בכל זאת לשמור על סוג של אמינות (האוטו מטופל כל 7500 ק"מ שמן איכותי פילטר שמן מקורי, פעם בשנה כחודש לפני הטסט הרכב עולה על הליפט על מנת לבדוק הכל ואם יש סיבה מיוחשדת אז לפני, כל שנה לפני הטסט כל הפילטרים +ניקוי פילטר אוויר, טיימינג כל שנה ופלאגים אירידיום כל שנה גם, כאשר אני לוחץ ומשתולל תמיד אבל תמיד רק דלק 98) אתה מבין

זה כעיקרון יגרום לי להיות מבסוט מן הרכב שלי שוב כמעט הכל כבר הסתדר בראש!!

הסט אפ שרשמתי רק הקאמשאפט כבר לא 292 אלה 284 מעלות וזהו כל השאר אני חושב שכבר אמרנו מספיק!!

תודה על העזרה YOHAN!

שוב אני יסופק מהתוצאות הנ"ל אם אכן הסיפור הוא באיזור ה140 כ"ס מון המנוע!!

זה אמור להיות כ 118 בגלגלים בערך ב 6800 סל"ד לא!? על משקל שלכ 870 קלוגרם (כולל נהג ושמנים)!!

אני בטוח יהי מבסוט!!

מה אתה אומר!!

עוד שאלה הסברתה על הרכב שלך אתה יכול להגיד לי איזה רכב יש לך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

140 כ"ס על 8V ? בהצלחה באמת ... אולי אפשרי בסל"ד מטורף לגמרי על חשבון כוח אפסי בסל"ד נמוך ובעיות בסל"ד סרק ... אבל רצועת הכוח תהיה כל כך צרה וחוסר המומנט יהיה בעייתי בעליות או במהירויות גבוהות ... לא שווה את ההשקעה .

 

10 אלף ? תמכור תביא 16V ונגמר הסיפור , יש כמה חוקיות למכירה אפילו . פלטפורמת 8V בלי טורבו לא שווה השקעה.

 

עריכה : לא חוקי להכניס מנועי 1600 סמ"ק 16V דוגמת NFX NFU ב 205 נכון ? כי שלל מנועי ה 205 בגרסאות הספורטיביות ( XU 1900 ) לא שווים שקל.

לא לקח את התרופות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

140 כ"ס על 8V ? בהצלחה באמת ... אולי אפשרי בסל"ד מטורף לגמרי על חשבון כוח אפסי בסל"ד נמוך ובעיות בסל"ד סרק ... אבל רצועת הכוח תהיה כל כך צרה וחוסר המומנט יהיה בעייתי בעליות או במהירויות גבוהות ... לא שווה את ההשקעה .

 

10 אלף ? תמכור תביא 16V ונגמר הסיפור , יש כמה חוקיות למכירה אפילו . פלטפורמת 8V בלי טורבו לא שווה השקעה.

 

עריכה : לא חוקי להכניס מנועי 1600 סמ"ק 16V דוגמת NFX NFU ב 205 נכון ? כי שלל מנועי ה 205 בגרסאות הספורטיביות ( XU 1900 ) לא שווים שקל.

 

טוב פה אתה טועה בהחלט MI16 הוא גם מנוע XU 1900 מה תגיד על זה וגם היו כמה XU 1900 8V עם 170 כ"ס כמו כלום!!

ואני דווקא אוןהב את המנוע אבל זה לא העניין פה!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מאיפה הבתה את כל הסלט הזה מדובר במה שיש וזהו יש מנוע NFW ווחלקים אליו יש ראש 1.3 בנפרד וחלקים לראש הזה בנפרד!

 

מדוע לבלבל סתם!! ומדוע להגיד כי אני יאבד כל מומנט !? תווח הנצילות של הקאמשאפט הזה הוא 2000 - 7000 סל"ד כך שאני בטוח לא יעבור את ה7000 כי אין תאם!!

והאם אכן התוצאה תהיה כל כך גרוע!!

אני עדיין הולך עם הדעה של YOHAN!!

כי לפחות הוא מסביר הכל באופן מפורט ומקצועי!!

אי אפשר להגיד לכל אחד תמכור תקנה כאילו זה נעשה בכמה דקות!!

חוץ מזה מה לזרוק את כל החלקים שיש כבר!!

ואם אתה כזה חכם אתה יכול לנמק את תשובתך בכדי שאני יבין את המהות ולא לזרוק דברים באוויר!

חוץ מזה תקרה את כל השרשור מהתחלה ואז תגיד מה שיש לך להגיד אני בטוח שלא יהיה תאם לרשום את מה שרשמתה בהודעתך לאחר הקריא!!

כי אני בכל זאת בודק מה לעשות ואז עושה והדעות הן של לפחות כבר 7 אנשים שחלק מהם הם בעלי מקצוע וחלקם בעלי נסיון!!

ואם תשים לב כשאני מבין את המהות הסט אפ זז מעט לכאן או לשם, כי אם יש משהו שאני לא צריך או אין בו תועלת אני מוותר אליו אבל רק מתוך הבנת השורש ולא כי כך אמרו לי!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

MIT5 (אני עדיין לא יודע את שמך , חח)

מהסיבה הזאת אני לא מתכוון להגיד על גבי הפורום איזה רכב אני נוהג, כי ברגע שאני אספר שעל רכב שעולה 4 אלף שקל הושקעה כבר מעל מחיר של סובארו B3 חדשה מהחברה . אנשים פשוט חושבים שהם יודעים הכל ושרכב חדש יותר תמיד יותר טוב. לכן אל תקשיב למישהו אלה אם כן יש לו באמת סיבה אמיתית למה למכור רכב ולקנות רכב אחר . (רק בישראל זה מה שיציעו למישהו)

 

הנתונים שרשמת :

PIPER CAMS VTRBP270RAL

תווח יעילות בין 2000 - 7000 סל"ד

תוספת כוח משוארת 12BHP - זה התוספת הספק שהקאמפשאפט יתן לך במידה ואתה מרכיב אותו בלי שום דבר אחר במנוע מקורי. זה לא המקרה אצלך.

יניקה 284 מעלות פליטה 284 מעלות!! - זה המעלות כלומר זה כמה הקאמפשאפט הוא "פיקי" או יותר חם , זאת אומרת כמה מתוך 360 מעלות הוא סגור(או פתוח אני מבולבל) , בגלל זה כל כך קשה להחזיק סרק במנוע עם קאמפשאפטים כאלה . שים לב שזה כמעט כל הסיבוב .

עכשיו ליפט השסתום הוא 0.395?10.03mm הן פליטה והן יניקה - פה זה חשוב שתבדוק אם אתה יכול להרכיב את זה על המנוע שלך , למשל אצלי אסור לי לעבור מעל 8.5 ליפט מהסיבה שהשסטום יפגע בבוכנה . לכן תעשה בדיקה לפי שאתה קונה (במיוחד שציינת שהבוכנות שלך מותאמות עם "עיניים" לשסטומים.

Valve Clearance

0.011? / 0.28mm0.013? / 0.33mm - זה לא ממש מעניין אותך ,זה יותר לכיוון של הקאמשאפט .

 

בכל מקרה .

תשובה למה ששאלת.

1.אתה הולך על הקאמפשאפט הזה כי אתה מחפש עדיין רכב ליום יום עם סרק "נורמלי" ושלא תיהיה חייב להביא מצערות בישביל להרכיב אותו, ולהביא מידה אחת יותר גדולה מאשר המקורי זה לא מהלך שהייתי עושה עם המחיר שמשלמים בארץ על קאמפשאפטים.

 

2. פגו 205 זה רכב לדעתי קרוב למושלם מבחינת שלדה בצרפתיות , לפחות מהשנתונים שלה, אחריה הגיע ה106 , וכן הלאה, כמובן שיש גם T16 שזה משהו שכל חובב רכב חולם לנהוג באחד מן הימים.

 

3. לאנשים כמונו שלא מחפשים כ"ס והספקים לא מחפשים לחיצות בישורת , אבל זה היה נתון להמחשה בלבד, ולפעמים בא לך לנסוע במהירות קצת יותר מ100 . אם זה בנס הרים וכאלה.

 

4.תסביר לי בידיוק מזה סטאפ לנס הרים ???? אני שומע כל כך הרבה אנשים אומרים את זה, וכל פעם האיש איכזב אותי כי הרכב פשוט לא היתנהג כמו שצריך . אז תסביר לי איך הרכב שלך הגיע לסטאפ "מושלם" לנס הרים ומסלול , במיוחד כאשר אני יודע בבטחון שלא היית במסלול עם האוטו , ובטח שלא הגעת למגבלות שלך בנס הרים , שלא נדבר על המגבלות של האוטו. (אני לא בא לזלזל, חלילה באמת , אבל יש לי יותר מדי נסיון עם אנשים שאמרו לי את זה , ולבסוף יצא שהם חנטרישים (מצטער על השפה) ..)

 

5.מנוע שאוהב סל"ד זה מנוע מאוזן , זה אומר שאם תעשה האת הסטאפ הפשוט , המנוע לא יצנח לסל"ד גבוה בכזאת קלות \אמינות. לכן אם זה מה שאתה אוהב, שבלחיצה אתה לא שומע שקט, אלה צרחות של שמחה מהמנוע . ( :) ) אז זה רק מנוע אטמוספרי , יותר מזה אני יגיד זאת שוב , אתה תרוויח הרבה מאוד אם תרכיב מצערות (זה כבר לא עניין כזה יקר כמו פעם )

 

6.אם לא תחייה על המנתק , ותשמור על בדיקה קבועה על ההשמן והמים , ותסע רגוע ולא תלחץ כמו נהג מתחיל , זאת אומרת אם אתה רוצה ללחוץ זה לא בהילוך 5 במאה קמ"ש , במנוע אטמוספרי חזקים , אם אני מחדש לך אז אתה לוחץ במהירות מאה קמ"ש בהילוך 3. ועוד משהו, אם תלך לכוון את הניהול מנוע אצל מישהו "בחצר האחורית שלו" אז אל תצפה לאמינות , תחפש מישהו שידוע עליו שהוא מכוון איכותי (דבר איתי בפרטי אם תיהיה מעוניין. מי שכוון אצלי)

 

7. אני רוצה שתבין משהו , לא הכל בחיים זה הספק, זה גם הצורה שהוא בא , אם תצליח להגיע למצב שאתה מבסוט מאיך שהאוטו נוסע, ולבסוף תגלה זשיהיה לך 100 כ"ס זה לא יהיה טוב ??

הכוונה שלי שתבין שהאוטו שלך קל מאוד, וההספק פחות חשוב מאשר איך הכ"ס מועבר לכביש .

 

8. והכי חשוב, אני לא אומר לך ללכת לקנות משהו אחר , אך אם יש לך אפשרות למכור אולי את החלקים שלך , לפני שאתה מביא את הקאמשפאפט , ולהביא מנוע 16V , אולי זה מחשבה שכדאי שתבדוק , גם אצלי יש לי אפשרות להביא מנוע כמו שלי רק 20V אטמוספרי, שהוא מגיע אותו הספק כמו המנוע הקיים שלי עם קאמפשאפטים , זאת אומרת שההשקעה של ההרכבה זה כמו להביא את אותו המנוע , רק בהספק שאחרי ההרכבה על המנוע הקיים , רק שרצועת כח מגיעה בצורה ליניארית ולא פיקית כמו במנוע אטמוספרי חזק . לכן כדאי שתעשה בדיקה .

 

 

והרכב שלי הוא סוד (דבר איתי בפרטי אנחנו נפגשים כל שבוע ותראה AX עם מנוע מקורי ושיפורים כמו שאתה רוצה לשים .)

A.R.T Performance

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

MIT5 (אני עדיין לא יודע את שמך , חח)

מהסיבה הזאת אני לא מתכוון להגיד על גבי הפורום איזה רכב אני נוהג, כי ברגע שאני אספר שעל רכב שעולה 4 אלף שקל הושקעה כבר מעל מחיר של סובארו B3 חדשה מהחברה . אנשים פשוט חושבים שהם יודעים הכל ושרכב חדש יותר תמיד יותר טוב. לכן אל תקשיב למישהו אלה אם כן יש לו באמת סיבה אמיתית למה למכור רכב ולקנות רכב אחר . (רק בישראל זה מה שיציעו למישהו)

 

הנתונים שרשמת :

PIPER CAMS VTRBP270RAL

תווח יעילות בין 2000 - 7000 סל"ד

תוספת כוח משוארת 12BHP - זה התוספת הספק שהקאמפשאפט יתן לך במידה ואתה מרכיב אותו בלי שום דבר אחר במנוע מקורי. זה לא המקרה אצלך.

יניקה 284 מעלות פליטה 284 מעלות!! - זה המעלות כלומר זה כמה הקאמפשאפט הוא "פיקי" או יותר חם , זאת אומרת כמה מתוך 360 מעלות הוא סגור(או פתוח אני מבולבל) , בגלל זה כל כך קשה להחזיק סרק במנוע עם קאמפשאפטים כאלה . שים לב שזה כמעט כל הסיבוב .

עכשיו ליפט השסתום הוא 0.395?10.03mm הן פליטה והן יניקה - פה זה חשוב שתבדוק אם אתה יכול להרכיב את זה על המנוע שלך , למשל אצלי אסור לי לעבור מעל 8.5 ליפט מהסיבה שהשסטום יפגע בבוכנה . לכן תעשה בדיקה לפי שאתה קונה (במיוחד שציינת שהבוכנות שלך מותאמות עם "עיניים" לשסטומים.

Valve Clearance

0.011? / 0.28mm0.013? / 0.33mm - זה לא ממש מעניין אותך ,זה יותר לכיוון של הקאמשאפט .

 

בכל מקרה .

תשובה למה ששאלת.

1.אתה הולך על הקאמפשאפט הזה כי אתה מחפש עדיין רכב ליום יום עם סרק "נורמלי" ושלא תיהיה חייב להביא מצערות בישביל להרכיב אותו, ולהביא מידה אחת יותר גדולה מאשר המקורי זה לא מהלך שהייתי עושה עם המחיר שמשלמים בארץ על קאמפשאפטים.

 

2. פגו 205 זה רכב לדעתי קרוב למושלם מבחינת שלדה בצרפתיות , לפחות מהשנתונים שלה, אחריה הגיע ה106 , וכן הלאה, כמובן שיש גם T16 שזה משהו שכל חובב רכב חולם לנהוג באחד מן הימים.

 

3. לאנשים כמונו שלא מחפשים כ"ס והספקים לא מחפשים לחיצות בישורת , אבל זה היה נתון להמחשה בלבד, ולפעמים בא לך לנסוע במהירות קצת יותר מ100 . אם זה בנס הרים וכאלה.

 

4.תסביר לי בידיוק מזה סטאפ לנס הרים ???? אני שומע כל כך הרבה אנשים אומרים את זה, וכל פעם האיש איכזב אותי כי הרכב פשוט לא היתנהג כמו שצריך . אז תסביר לי איך הרכב שלך הגיע לסטאפ "מושלם" לנס הרים ומסלול , במיוחד כאשר אני יודע בבטחון שלא היית במסלול עם האוטו , ובטח שלא הגעת למגבלות שלך בנס הרים , שלא נדבר על המגבלות של האוטו. (אני לא בא לזלזל, חלילה באמת , אבל יש לי יותר מדי נסיון עם אנשים שאמרו לי את זה , ולבסוף יצא שהם חנטרישים (מצטער על השפה) ..)

 

5.מנוע שאוהב סל"ד זה מנוע מאוזן , זה אומר שאם תעשה האת הסטאפ הפשוט , המנוע לא יצנח לסל"ד גבוה בכזאת קלות \אמינות. לכן אם זה מה שאתה אוהב, שבלחיצה אתה לא שומע שקט, אלה צרחות של שמחה מהמנוע . ( :) ) אז זה רק מנוע אטמוספרי , יותר מזה אני יגיד זאת שוב , אתה תרוויח הרבה מאוד אם תרכיב מצערות (זה כבר לא עניין כזה יקר כמו פעם )

 

6.אם לא תחייה על המנתק , ותשמור על בדיקה קבועה על ההשמן והמים , ותסע רגוע ולא תלחץ כמו נהג מתחיל , זאת אומרת אם אתה רוצה ללחוץ זה לא בהילוך 5 במאה קמ"ש , במנוע אטמוספרי חזקים , אם אני מחדש לך אז אתה לוחץ במהירות מאה קמ"ש בהילוך 3. ועוד משהו, אם תלך לכוון את הניהול מנוע אצל מישהו "בחצר האחורית שלו" אז אל תצפה לאמינות , תחפש מישהו שידוע עליו שהוא מכוון איכותי (דבר איתי בפרטי אם תיהיה מעוניין. מי שכוון אצלי)

 

7. אני רוצה שתבין משהו , לא הכל בחיים זה הספק, זה גם הצורה שהוא בא , אם תצליח להגיע למצב שאתה מבסוט מאיך שהאוטו נוסע, ולבסוף תגלה זשיהיה לך 100 כ"ס זה לא יהיה טוב ??

הכוונה שלי שתבין שהאוטו שלך קל מאוד, וההספק פחות חשוב מאשר איך הכ"ס מועבר לכביש .

 

8. והכי חשוב, אני לא אומר לך ללכת לקנות משהו אחר , אך אם יש לך אפשרות למכור אולי את החלקים שלך , לפני שאתה מביא את הקאמשפאפט , ולהביא מנוע 16V , אולי זה מחשבה שכדאי שתבדוק , גם אצלי יש לי אפשרות להביא מנוע כמו שלי רק 20V אטמוספרי, שהוא מגיע אותו הספק כמו המנוע הקיים שלי עם קאמפשאפטים , זאת אומרת שההשקעה של ההרכבה זה כמו להביא את אותו המנוע , רק בהספק שאחרי ההרכבה על המנוע הקיים , רק שרצועת כח מגיעה בצורה ליניארית ולא פיקית כמו במנוע אטמוספרי חזק . לכן כדאי שתעשה בדיקה .

 

 

והרכב שלי הוא סוד (דבר איתי בפרטי אנחנו נפגשים כל שבוע ותראה AX עם מנוע מקורי ושיפורים כמו שאתה רוצה לשים .)

סעיף 7 הכוונה שלי היתה לגבי מה שDIFORS רשם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שרשמתי לך שם

עדיף לך במקום כל השיפורים האלה להביא 16V אם סעפות של C2 ו4-2-1

יהיה לך מנוע, אמין, חזק, קל לטיפולים ונעים יותר ליומיום.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סעפת יניקה של C2 הזאת מאלומיניום מאיפה משיגים דבר כזה :) בלתי אפשרי ויקר להחריד

הכל אפשר לייבא אם רוצים

יקר? זה עניין פרספקטיבה.

ואם הוא רוצה לשפר נכון זה כבר משהו יותר נכון.

אני הייתי שם מנוע של 206XS ומשיג את הסעפות הנל ועוד כל מיני דברים

ואז חגיגה, כמובן הכל באישורים מהמחלקה הטכנית של פיגו

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

MAD ,

דווקא אתה טועה, סתם לדוגמא, אני צריך ברקסים לרכב שלי , מקורי או לא מקורי לא ממש משנה לי ,

הבעיה שבגלל שהרכב ישן , אין בכלל בארץ(ואני מתכוון בכלל!!) ולהביא מחול לבד, עדיין לא קיבלתי תשובה חיובית אם זה יעבור במכס. אולי יש לך מה לספר לי שיעזור לי ..

 

MIT,

אני כבר אמרתי ואומר את זה שוב , ההצעה של MAD יותר טובה גם אם תשאיר את המנוע מקורי לחלוטין , זה מנוע יותר איכותי ויותר קל לטפל בו , שלא נדבר על אמין .

A.R.T Performance

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רוצה להפריע לאופוריה שנוצרה כאן אבל זה מה יש וגם יש איזה פימפום בבטן לקראת הטסט ועוד לעשות כל מני קומבינות על מנת מה ההבדל הוא לא כזה בשמים.

צריך לזכור שאני סטודנט ומתחזק רכב ובית ולומד במרחק נסיעה של 85 קלומטר לכל כיוון,

כך שאני לא מתכוון להתריד את המחלקה הטכנית של פג"ו בשאלה מפגרת מה עלי לעשות כדי שה205 שלי (1400 GR) תהפוך ל205XS

כיוון שזה לא הגיוני שיאשרו לי!!

וגם יוחאן חשבתי שהבנתה שאני גם רציני בעניין שאנו דניים אליו כבר כמה ימים וגם שהושקע גם כך כסף רב עד עכשיו!!

 

# מה אני לא מבין מה כל העניין הזה? כאילו מי שרוצה לשפר AX אומרים לו לשים מנוע כמו אצלי כמעט בכל פעם!!

ב106 מצעים לשים מנוע של GTI ובכלל כשמישהו שואל על מנוע זה או אחר תמיד נאמר תמכור תביא מה העניין, אני יודע מה אני צריך לעשות, פשוט אני שואל מידע רלוונטי שנחוץ לי בכדי שזה יצא הכי טוב שאפשר וזהו!!

כנראה שאם לא היתי רושם על שיפורי ההתנהגות אז אולי גם היתי מקבל תגובה של "205 הוא רכב להתנהגות תעשה ישור קו, תשקיע בצמיגים-בולמים- קפיצים"

מצטער חברים אני מנסה להסביר שזה מה שאני צריך (הנושא שבגללו נפתח השרשור) ברור שגם יכולתי לדחוף פה MI16 או RGX

אבל זה לא לעניין, (מי שיודע יש לי עוד אחת כזאת עם מנוע D6A אבל היא פחות מושקעת).

יוחאן עד עכשיו היה מעניין לשמוע את ההסברים שלך, פשוט הכל כבר הוחלט איך ולמה וידוע כי מנוע זה או אחר יותר טוב אבל יש סיבה שבגללה יש לי את המנוע הזה ואני לא צריך להסביר מדוע!!

כך שהשיקול הזה עבר מזמן לעולם הבא. זה מה שיש היום וזהו.

תודה כל המגיבים!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4646 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...