Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מותג רכב סיני חדש בארץ: Great Wall - למישהו יש פרטים?


vadim6385
שימו לב! השרשור הזה בן 4670 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב לכל הפרובינציאלים - אם הסינים רוצים למכור משהו הם ימכרו אותו. עוד שבוע ארה"ב הופכת להיות חדלת פרעון וסין הופכת להיות המעצמה הכלכלית מספר 1 בעולם. הסינים עברו ממצב של "לבקש" למצב של "להודיע". משמע - "אנחנו מודיעים לכם שהרכב עבר את התקינה שלכם " ולא - "אנו מבקשים שתבדקו אם הרכב עומד בתקן שלכם". מי שרוצה לשרוד כלכלית כיום, מדינות או חברות חייב את הקשרים עם סין. הגיע הזמן להפנים את זה.

חובב רכב שמסתובב בסין חושב שהוא על סמים - כל כך הרבה דגמים מוכרים עוברים לו מול העיניים ולכל אחד יש שם מוזר אחר. הסינים לא עושים חשבון לאף אחד ועושים חיקויים לכל מכונית ומוצר שבא להם. ראיתי שם דוקאטו עם גריל של ב.מ.וו תחת לוגו סיני. דברים הזויים. תתחילו להתרגל.

הדרך היחידה היא לא להתפתות למחירים הזולים. אולי לא לכל אחד יש כסף לפולקסווגן טוארג אבל זה לא אומר שצריך לקנות חיקוי זול ומסוכן שלו. הבעיה עם ישראלים שתמיד יהיו את אלה שיקנו בדיוק כמו שקרה פה עם רכבי השטח של טאטא ובעיקר דגם הסהרה העלוב.

 

אם ארה"ב חדלת פרעון סין בבעיה גדולה מאוד , אפילו ענקית , אבל למה להיטפל לקטנות...

 

הסינים לא יודיעו דבר , האירגונים אשר מבצעים את מבדקי הריסוק רוכשים את הרכב בכסף מלא על מנת למנוע מצב של השפעה על הבדיקות ואו התוצאות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה ברור, אין לא יכול יש לא רוצה, נכון לעכשיו "איכות" היא מילה גסה בסין, אך אני בטוח שמתישהו יפול האסימון לאיזה משווק סיני שיבין את הפוטנציאל שיש באיכות והם יתחילו לייצר מכוניות שעלולות לשמור על חיי הנוסעים :lol:

5 א"ג שלי.

 

תעשיית הרכב הסינית מכוונת היום לשוק הסיני הפנימי ולמדינות עולם שני ושלישי, איפה ששם המשחק הוא "זול". הדגמים שמציגים בתערוכות רכב עולמיות שונות, ומנסים למכור כאן ובאירופה, הם רק ניסוי כלים עבור הסינים, אבל הסינים עדיין לא פונים לשווקים של מדינות מערב ברצינות, בינתיים הם מספקים את הביקוש במדינות מתפתחות, איפה שהצרכן פחות תובעני, ואין לו כסף לתוצרת אירופה/יפן/קוריאה/ארה"ב, והתוצרת המקומית או שמייצרת דגמים שמקומם במגרש גרוטאות, או שלא קיימת כלל.

לכן, בטיחות היא משהו שפחות רלוונטי עבור היצרנים הסיניים, כי את הקונים בשווקים שהתוצרת הסינית מכוונת אליהם, זה פשוט לא מעניין.

 

ותהיו בטוחים, שברגע שהסינים יציפו את השווקים של מדינות מתפתחות, ויפנו את מבטיהם לכיוון מערב, יהיו מכוניות סיניות נוחות, בטוחות, ואמינות, ואם תרצו, גם יקרות (הכל עניין של כמה הצרכן מוכן לשלם, ומה לעשות, הרגילו אותנו לכך שמוצר איכותי חייב להיות יקר).

 

והמכוניות האלה גם לא בהכרח יגיעו תחת מותגים סיניים. לדוגמא, ניסן נמצאת בתהליכים להחיות שת השם "סאני", ולהצמיד אותו למכונית עולמית חדשה שתיוצר בסין.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רובכם כנראה חיים בסרט.. מנותקים מהמציאות.

כמי שקצת מכיר את השוק הסיני ובילה שם קצת מזמנו בשנים האחרונות, בסין מייצרים הכל!! בית החרושת של העולם, כמעט וכלום לא מיוצר יותר במערב ( למעט רכבים שגם זה כנראה ישתנה בשנים הקרובות).

לומר שאיכות היא מילה גסה בסין פשוט אינו נכון, זה נכון שיש זבל שמיוצר שם כיוון שהשוק דורש את אותו זבל זול, אך מי שמשלם יקבל איכות שיכולים לחלום עליה באירופה ובמערב. לדוגמא - אייפון, מישהו יוכל לומר משהו רע על איכותו?

 

לגבי כלי הרכב, שהרי זה מה שמעניין אותנו כאן, אותם חיקויים כביכול שראיתם בסין, למי שביקר שם, הם אינם חיקויים, אלו רכבים ממיטב היצרנים המערבים המיוצרים שנים רבות בסין, פז'ו - סיטרואן, VW, אאודי, מרצדס, קרייזלר, טויוטה ועוד כמה יצרנים מחזיקים שם פסי ייצור לשוק המקומי הענק הזה, מה שמבדיל אותם אלו הסמלים בשפה הסינית הדבוקים למכוניות, ופה ושם שינו קצת מהעיצוב.

 

לגבי SAIC יצרנית ה MG, למי שלא יודע, היא המפעל הסיני של VAG, הם בהחלט מבינים קצת במכוניות.

ולמי שעדיין אינו יודע, MG כבר מייצרים במפעל המקורי באנגליה את ה 550 בשם אחר MG6, המחירים אינם זולים שם כלל, 16-20K פאונד, 20K פאונד לדגם המאובזר המקביל למה שנמכר בארץ זה בשיקלול גס אפילו די יקר לעומתנו. ומה אומרים הבריטים על זה?

רכב יותר גרוע מהרובר ז"ל לא יכול להיות, שיפור ועליית מדרגה, הם מרוצים מאוד מהאבא הסיני החדש.

 

הנקודה האישית שלי, כאשר החליפו לאישתי את ה C4 ליסינג שלה, בדיוק נכנסה לפריים-ליס ה MG550, כיוון שזה ליסינג לקחנו את הרכב בלי לחשוב פעמיים, הרכב כבר עם 11000 ק"מ, אני עדיין מחכה לתקלה הראשונה, למשהו שיתפרק, משהו... , וואלה הכל עובד טפו-טפו.

פצצה של אוטו, הרכב מהיר, מהנה וגם איכותי יותר מה C4 הקודמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר, מחיר, מחיר.

אם יהיה לך רכב אירופאי ורכב סיני באותו מחיר שמציעים בערך אותו דבר, סביר להניח שתיקח את האירופאי.

מצד שני, הסינים יכולים להציע גם רכב זול מאוד שמתפשר על בטיחות או נוחות, ומציע ים של צעצועים במקום (אהמ אהמ MG550)

ואנשים יקנו. למה? כי זה זול.

 

ב MG בחרו להתפשר על נוחות ומנוע מיושן לטובות אבזור וצעצועים.

מבחינת בטיחות- 5 כוכבים.

 

אז כן, שהסינים רוצים, הם יכולים.

 

מסכים

עיין ערך מאזדה...

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנקודה האישית שלי, כאשר החליפו לאישתי את ה C4 ליסינג שלה, בדיוק נכנסה לפריים-ליס ה MG550, כיוון שזה ליסינג לקחנו את הרכב בלי לחשוב פעמיים, הרכב כבר עם 11000 ק"מ, אני עדיין מחכה לתקלה הראשונה, למשהו שיתפרק, משהו... , וואלה הכל עובד טפו-טפו.

פצצה של אוטו, הרכב מהיר, מהנה וגם איכותי יותר מה C4 הקודמת.

 

כמה כוכבים קיבלה ה MG במבחני ריסוק? ואני לא מדבר על הבדיחה הסינית שגם אם היא כשרה (ואני בטוח שלא!), עדיין לא ברור למה הם החליטו להוריד את מהירקות הבדיקה ב 8 קמ"ש.

 

 

לעניין, כל מי שמכיר את השוק הסיני מקרוב יודע שלסינים אין אלוהים חוץ מאלוהי הכסף.

 

טרפנטין במזון תינוקות? סבבה, אם זה חוסך כסף, את מי מעניין אם ימותו תינוקות.

ציאנידים במזון כלבים? אהלן וסהלן.

 

אז כל מי שנוהג ברכב סיני, כשתהיה תאונה וכריות האויר לא יעבדו כי אין בכלל כריות או כי החיישן נגנב לרכבים אחרים, תבואו לעצמכם ולא לאף אחד אחר בטענות.

 

אני בסחורה סינית שעלולה להזיק לי (רכבים, מזון, משקאות וכו') לא נוגע ולא אגע גם אם המחיר סופר דופר משתלם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה עוד לא ראית כלום!

 

כל מוצר מזון/קוסמטיקה שאישתי קונה אני בודק ארץ ייצור וגם לימדתי אותה.

אני אקנה מוצר סיני כל עוד זה לא משהו שאמור להכנס לגוף שלי ולא משהו שאמור להגן על חיי.

 

לכל מי שמשווה יצרנים סינים ליצרנים קוריאנים של פעם-אתם טועים.

הסיני יגיד א וייתן ב העיקר להרוויח. ככלל אין להם אלוהים ואין להם מצפון. היצרנים הקוראינים החליטו לבנות לעצמם מוניטין (לפחות יונדאי). הסינים רק רוצים למכור ולמכור, לא שום הבנה של בניית מוניטין. ההגיון די פשוט. אם היו לכם כמה עשרות מתחרים מבית ועוד מתחרים זרים ואין לכם אמצעים ורצון להשקיע בפיתוח אז מה תעשו?

תכניסו כמה שיותר אבזור ותורידו במחיר. אולי יותר מכל יצרן אחר זה מזכיר דווקא את תעשיית הרכב האמריקאית שפשוט מייצרת מוצרים נחותים.

צודק מי שאמר על SAIC זה באמת קונצרן עם ידע זר אבל אין הרבה כאלה. צריך לבדוק בשבע עיניים מה המקור של הרכב ולמצוא כמה שיותר מידע עליו.

אני שוב מנסה להבין איך נתנו תקינה לרכב כזה?!

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכניסו כמה שיותר אבזור ותורידו במחיר. אולי יותר מכל יצרן אחר זה מזכיר דווקא את תעשיית הרכב האמריקאית שפשוט מייצרת מוצרים נחותים.

אתה חושב שלאמריקאים אין את היכולת לייצר רכבים שיתחרו בתוצרת אירופה ויפן? יש, ואפילו מייצרים ומוכרים בכמויות נכבדות (ראה פורד ואופל).

 

הם מייצרים לשוק האמריקאי רכבים שנראים לך נחותים, כי זה מה שהצרכן האמריקאי דורש. ישתנו הדרישות של השוק - ישתנו גם המכוניות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא. לאמריקאים אין את היכולות האלו.

תעשיית הרכב האמריקאית על סף פשיטת רגל מתמדת בעוד היפנים והאירופאים (בחלקם) פורחים.

 

למה זה? כי זה מה שהעם האמריקאי רוצה?

תעשיית הרכב האמריקאית לא יודעת בכלל מה העם רוצה. עובדה שאף אחד לא קונה רכב אמריקאי שמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל השרשור הזה עשה לי חלחלה, הנה הנקודות שלי :

 

סין, מדינה שמונעת על ידי כסף, יש לי מספר חברים שעוסקים במסחר עם סין, חלקם מייבאים צעצועים, חלקם ביגוד וחלקם מוצרי חשמל וגאג'טים, מה שתמיד אני שומע זה איך הסינים עובדים וזה שאי אפשר לסמוך על המילה שלהם, אתה מזמין מוצר א', הם רוצים את כל התשלום לפני שהמכולה יוצאת בכלל, כשהמכולה מגיעה היא יכולה להגיע עם הפתעות, מוצר א' מוצר שדומה למוצר א', מוצר ב' וכד'.

אחד מהמכרים אפילו השתמש בבחור סיני שגר פה בארה"ב ע"מ לשמש כמעין מתווך, גם הוא חירטט אותו על ימין ועל שמאל.

 

לעומת זאת המנטליות של היפנים והקוראנים היא שונה, אני מכיר מהגרים מהרבה מקומות, תקרא לבחור אסיאתי סיני והוא לא ידבר איתך יותר ואני ממש רציני לגביי זה, ידידה שלי היא טאייואנית, הדבקתי לה מדבקה של מייד אין צ'יינה על החולצה מאחורה וכשהיא גילתה את זה היא פשוט רבה איתי והתחילה לספר לי על התרבות המקולקלת שלהם, לא שאני חושב שטאיוואן יותר טובה.

 

אבל נמשיך הלאה.

 

השוק האמריקאי כדוגמא למגיב שמעלי, כן מלא במכוניות אמריקאיות, עובדה שיצרנים אירופאים רבים החליטו להכנס לשוק הSUV בגלל הפלח שוק הגדול ביבשת הגדולה, בנסיעה לניו יורק התפלאתי מאוד שברוב הדרך בוא נאמר מטקסס לשיקגו, 95% מהרכבים שראיתי היו מתוצרת מקומית, אפילו צחקתי על זה עם אבא שלי כשראינו באילינוי אאודי, האחרונה שראינו הייתה בניו מקסיקו, שזה ממש ממש רחוק.

 

היצרנים האמריקאים יודעים ליצר מכוניות, גם אם זה דרך שלוחות אירופאויות, אלה עדיין יצרנים אמריקאים, הטכנולוגיה בידהם וכך גם היכולת, קאדילק היא דוגמא מצויינת, הדגמים החדשים הם איכותיים מאוד, הרכבה מוקפדת ואיכות נסיעה מעולה.

טנדרים... אם משווים את התוצרת היפנית לאמריקאית ואני מדבר על אותו הגודל מכיוון שהיילקס לא ממש מתחרה בסילברדו, שם יש את הטקומה של טויוטה ואת הטיטאן של ניסאן, אני אקח את השבי ואת הF150 על הניסאן והטויטה. לגביי הדודג' דעותי חלוקות.

 

הרכב הכי נמכר בסגמנט המשפחתיות בחודש שעבר היה השברולט מאליבו, לא אקורד, לא קאמרי, אם משקללים את נתוני המסירה של יונדאי סונטה וקיה אופטימה ביחד כי למעשה הן אותו הרכב אז הם החזיקו בנתון המסירות הגבוה ביותר, משהו כמו 37K רכבים בחודש מאי.

 

הפורד פיוז'ן שהינו דגם אמריקאי המבוסס על רצפת המאזדה 6 הוא רכב מצויין, מורכב טוב, יושב טוב על הכביש ובשידוך למנוע ה3.5 ליטר V6 ותיבה ידנית (אה כן, בארה"ב יש הרבה רכבים ידניים, הרבה!) הוא גם ממש מהנה.

 

הלקוח האמריקאי יודע מה הוא רוצה ולא כולם מחפשים רכב שיקח אותם מנקודה א' לב', המבחר גדול בכל קטגוריה ויש תחרות בין יבואנים, לאו דווקא על מחיר, התחרותיות פה היא גדולה. וכן היצרנים האמריקאים מציעים רכבים שמתחרים היטב עם התוצרת האירופאית\אסיאתית. בWISH LIST שלי יש כמה מכוניות אמריקאיות ביצור סדרתי.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתפלאו כמה רכבים מתוצרת סינית יכולים לסבול (מבחינת אמינות) מוניות מסתובבות שם עם מאות אלפי קילומטרים, נוסעות נוסעות ונוסעות.

 

בקשר לעתיד תעשיית הרכב הסינית, הממשלה הסינית (ששולטת על הכל) לקחה החלטה אסטרטגית לייצר רכבים זולים, חיכויים וכל מיני דברים שאתם מתלוננים עליהם פה כשאתם מדברים על המכוניות הסינית. ההחלטה נלקחה מתוך המחשבה שהפער בין המערב לסין גדול מדי מכדי לגשר עליו בזמן סביר והמכונית המודרנית היא כבר פסה.

 

אז מה הם עושים? בנתיים הם מייצרים את המכוניות הפשוטות עם מעט מאוד מו"פ. את כל האנרגיה (כסף) הם משקיעים בהנעות חלופיות, רכבים חשמליים וכדומה, כדי שכשהיום הזה יגיע הם יהיו לפני כולם.

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי לא מזמן באוקראינה ששם יש 3% משוק הרכב שייך לסינים והמכוניות נמכרות במחירים של מכוניות רוסיות.

 

סתם דוגמא משפחתומטית כמו ניסן אלמרה באותו מנוע בערך אוטו הספק ואיבזור עדיף לסינית ועדיין הסינית נמכרת פי שתיים פחות

 

כסף בסביבות 30אלף ש"ח כשהאלמרה עולה בסביבות 62 אלף

 

אין בעיה שיביאו מכוניות סיניות אבל מחיר צריך להיות בהתאם לא כמו לובינסקי המצחיק

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4670 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...