Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני מבצע פעולת מעיים מרוב צחוק - הרכבת מושבתת שוב לצורך עבודות


נהג מתחיל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

תנועת הרכבות דרומה תופסק מיום שני למשך 16 יום

 

 

 

פשוט חלם פוגש את בלאומילך, בפעם המי יודע כמה...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מה הצחיק אותך - העובדה שרכבת לא יכולה לנסוע על מסילה מפורקת או העובדה שמכפילים את הקו הרכבות לדרום כדי לעמוד בביקושים?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העובדה שקצב העבודה שלהם זוועתי ושהם לא מסוגלים לעבוד בסופי שבוע או בלילות וסוגרים קו חיוני לדרום למשך שבועיים+

זה מה שכנראה מצחיק אותו...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שעוקב מקרוב אחרי הפרויקט:

 

קצב העבודות איטי - זה היה נכון, פעם. ב-18 החודשים האחרונים קצב העבודות הואץ משמעותית. עדיין היו כמה עיכובים, חלקם בגלל הרכבת אבל רובם הגדול בגלל סיבות חיצוניות לרכבת.

לא מסוגלים לעבוד בסופי שבוע - נכון, מאותה סיבה שחברת חשמל או מקורות או המפעל של קוקה-קולה לא יכולים לעבוד בשבת. קוראים לזה חרדים.

לא מסוגלים לעבוד בלילה - לא נכון. עובדים בלילות ולא מעט. אבל מה לעשות, עבודה שלוקחת כמה שבועות אי אפשר לדחוס לתוך יום וחצי של סוף שבוע. דרך אגב, המסילה לדרום פעילה מאוד גם בלילות וגם אז השבתה שלה בעייתית למדי.

 

בשורה התחתונה, הסגירה הזאת אמורה להיות הסגירה הגדולה האחרונה של הקו לבאר-שבע לפני הפעלתו המתוכננת כקו כפול ומשודרג לקראת תחילת השנה הבאה. במהלך הסגירה הזו הולכים לעשות עבודות תשתית רציניות שידרשו פירוק והרכבה מחדש של מסילת הרכבת בקטעים ארוכים למדי והפעלה של קטע מסילה חדש באחד הקטעים היותר בעייתים מבחינה טכנית - הקסבה של רמלה. אי אפשר לעשות את זה בלילות או בסופי שבוע ומי שעוקב אחרי הפרויקט יודע שמה שאפשר היה לעשות בסופי שבוע או בלילות נעשה (למשל המבצע הלילי בסוף השבוע שעבר ברמלה).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע - מר צביקה פיק - מה שהרכבת עושה זה לא מקובל.

לא סוגרים קווים לשבועיים.

בכל העולם מוצאים דרכים אחרות.

 

האם יש לך קשר כלשהו לפרוייקט/לרכבת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התגייסתי לפני שנה וחצי, אני משרת בדרום.

 

אני נוסע רק ברכבת הביתה, לא אוהב אוטובוסים.

 

אני מעריך שמאז הגיוס שלי היו יותר פעמים שהרכבת הייתה לא פעילה מאשר פעמים שהיא עבדה.

 

 

נקודה למחשבה.

Auto Emoción

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע - מר צביקה פיק - מה שהרכבת עושה זה לא מקובל.

לא סוגרים קווים לשבועיים.

בכל העולם מוצאים דרכים אחרות.

האם יש לך קשר כלשהו לפרוייקט/לרכבת?

אין לי קשר רשמי לפרויקט או לרכבת. בשנתיים האחרונות אני מתגורר בסמוך למסילה (וגם עושה שימוש, פה ושם, בקו) אז התחלתי לעקוב מקרוב אחרי הפרויקט.

 

זה נורא יפה ו-Ynetתי לרשום ש"בכל העולם עושים את אחרת" אבל האמת היא שהמציאות שונה. בכל העולם יש רשת של מסילות רכבת בעוד בישראל אין. אם משביתים קטע קריטי אחד, כמו שיקרא בקרוב, אין רשת ענפה של מסילות שתאפשר לרכבות לעשות מעקף במחיר של הארכת זמן הנסיעה.

 

בהשבתה הנוכחית הולכים לחפור מעבר תת-קרקעי מתחת לאחת מתחנות באר-שבע. אני מניח שאתה מבין שפשוט אי אפשר להספיק בלילה אחד גם לפרק את המסילות הישנות, גם לחפור, גם ליצוק בטון, גם לחכות שיתייבש, גם לכסות, גם להניח מסילות חדשות וגם לרתך אותם. בנוסף, כמה קילומטרים צפונה, הולכים לעבוד על תחנת הרכבת בלהבים כהכנה להפעלה כתחנה עם שתי מסילות פעילות. בנוסף, ואולי בעיקר, הולכים לפרק כמה מאות מטרים של מסילה באזור רמלה ולהניח אותם בתוואי חדש. אם יצא לך לעבור פעם באזור אז אתה בטח יודע כמה צפוף האזור וכמה בעייתי מבחינת האוכלוסייה שגרה בו. אהה, כמעט שכחתי, יש גם קברים שגילו מתחת לתוואי החדש של הרכבת שגם הם מקשים על העבודות. בקיצור, יש מה לעשות.

 

אני מעריך שמאז הגיוס שלי היו יותר פעמים שהרכבת הייתה לא פעילה מאשר פעמים שהיא עבדה.

ההערכה שלך לא ממש לא נכונה ולא מגובה במציאות. אני יכול לחפש לך את נתוני ההשבתה לכל השנה האחרונה, נדמה לי שזה כתוב איפה שהוא, אבל אני מבטיח לך שמדובר בפחות מ-50 אחוז של זמן השבתה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנתיים האחרונות זמן ההשבתה של קוים מרכזיים כאלו ואחרים ברכבת עולה על 10%.

הייתי מבין את זה אם היה שדרוג רציני לתשתיות והיינו מקבלים בסוף תשתית מודרנית לרכבת מהירה, אבל ברכבת עוד סוללים תשתיות בנות 15 שנה. (למה בדיוק קו נהריה-ב"ש, קו של מעל 150 ק"מ, עוד מוגבל ל 100-120 קמ"ש? עם מסילה מחושמלת אתה מקפיץ את זה בעלות מינימלית ל 160-180, וחוסך כסף על סולר+זיהום אוויר בדרך. הפקת חשמל יעילה יותר ממנוע בעירה, מן הסתם)

ישראל 2011 ואפילו אין לנו פסים מחושמלים. ועקב העובדה שהפסים לא מחושמלים, אין שום סיבה שהעבודות יארכו כ"כ הרבה זמן.

 

"לחפור, ליצוק בטון, לחכות שיתייבש, לכסות"? איפה? למה ליצוק בטון? לרכבת ישראל יש הרים קטנים של הבטונדות האלו שהפסים יושבים עליהן, אפשר לראות אותם בנסיעה מלב המפרץ לחיפה מרכז ובת גלים. הם ממש לא יוצקים את הבטון, אלא מביאים בטונדות מוכנות.

אז בטון לא צריך ליצוק, ובגלל שהמסילה לא מחושמלת, ההנחה שלה פשוטה מאוד.

ולרתך מה לאיפה? את הפסים מחזיקים על הבטונדות עם ברגים ומסמרים (rivets), ואת המסילות לא מרתכים אחת לשניה. משאירים רווח בשביל התרחבות והתכווצות בהתאם למזג האוויר.

אז בסה"כ בהנחת מסילה סטנדרטית של רכבת ישראל (הנחת המסילה בלבד. לא עבודה שמסביב כמו כריית דרך/הכנת תוואי חדש להנחת מסילה) אין יותר מדי עבודה, ומן הראוי שהעבודות יעשו מהר יותר.

אם כבר משביתים את הקו, שיעבדו מסביב לשעון במשמרות, אני בטוח שאפשר לגמור את העבודה הזו בחצי מהזמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בסה"כ בהנחת מסילה סטנדרטית של רכבת ישראל (הנחת המסילה בלבד. לא עבודה שמסביב כמו כריית דרך/הכנת תוואי חדש להנחת מסילה) אין יותר מדי עבודה, ומן הראוי שהעבודות יעשו מהר יותר.

אם כבר משביתים את הקו, שיעבדו מסביב לשעון במשמרות, אני בטוח שאפשר לגמור את העבודה הזו בחצי מהזמן.

 

ע"ע חפירת מנהרות הכרמל ע"י החברה הסינית.

שמועה מספרת, שעקב הביצוע המהיר של החפירה ע"י הסינים החביבים, עובדי הקבלן הישראליים שעסקו בהתקנת תשתיות במנהרות, שכללו עבודות חשמל וכ"ו. התלוננו שעקב הביצוע המהיר הם אינם עומדים בקצב העבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שנעשים צעדים כדי שיום אחד, בעתיד הלא ידוע, תהיה פה תחבורה ציבורית הולמת.

 

בנתיים התחבורה הציבורית היא בגדר אסון לאומי (רכבות ואוטובוסים). שומר נפשו ירחק.

 

רק רכב פרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתגברים את קווי האוטובוס.

כנראה שאין דרך אחרת לסיים את הפרוייקט, ואת השיפוץ.

נכון רכבת לעיתים היא נוחה יותר ומהירה יותר, אבל לעיתים יש צורך לשדרג ולתקן.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנתיים האחרונות זמן ההשבתה של קוים מרכזיים כאלו ואחרים ברכבת עולה על 10%.

הייתי מבין את זה אם היה שדרוג רציני לתשתיות והיינו מקבלים בסוף תשתית מודרנית לרכבת מהירה, אבל ברכבת עוד סוללים תשתיות בנות 15 שנה. (למה בדיוק קו נהריה-ב"ש, קו של מעל 150 ק"מ, עוד מוגבל ל 100-120 קמ"ש? עם מסילה מחושמלת אתה מקפיץ את זה בעלות מינימלית ל 160-180, וחוסך כסף על סולר+זיהום אוויר בדרך. הפקת חשמל יעילה יותר ממנוע בעירה, מן הסתם)

ישראל 2011 ואפילו אין לנו פסים מחושמלים. ועקב העובדה שהפסים לא מחושמלים, אין שום סיבה שהעבודות יארכו כ"כ הרבה זמן.

 

ציטוט מויקיפדיה:

 

הפרויקט נועד להחליף את מערך הרכבות הקיים מהנעה המבוססת על מנוע דיזל להנעה חשמלית. ההשקעה בפרויקט מוערכת ב-1.6 מיליארד שקל. פרויקט החשמול תוכנן במקור ליישום הדרגתי עד סוף שנת 2009, כשרשת המסילות כוללת כ-1,500 קילומטר.

לאחר דיונים נוספים בין משרד האוצר ומשרד התחבורה, התגלו ליקויים בתכנון הפרויקט, ונחיצתו מוטלת כיום בספק משום שתווי הרכבת הקצר בישראל איננו מאפשר הגברה משמעותית של מהירות הנסיעה גם לא בהנעה חשמלית, ולמעשה פרויקט שכזה נכון לעכשיו יגרום למפגעים סביבתיים רבים בגלל תווי קווי החשמל שתוכננו להיפרס לאורך תווי הרכבת לצורך חשמול הקטרים. בעקבות כל אלו נדחה הפרויקט למועד לא ידוע ואינו חלק מתוכנית החומש.‏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט מויקיפדיה:

 

הפרויקט נועד להחליף את מערך הרכבות הקיים מהנעה המבוססת על מנוע דיזל להנעה חשמלית. ההשקעה בפרויקט מוערכת ב-1.6 מיליארד שקל. פרויקט החשמול תוכנן במקור ליישום הדרגתי עד סוף שנת 2009, כשרשת המסילות כוללת כ-1,500 קילומטר.

לאחר דיונים נוספים בין משרד האוצר ומשרד התחבורה, התגלו ליקויים בתכנון הפרויקט, ונחיצתו מוטלת כיום בספק משום שתווי הרכבת הקצר בישראל איננו מאפשר הגברה משמעותית של מהירות הנסיעה גם לא בהנעה חשמלית, ולמעשה פרויקט שכזה נכון לעכשיו יגרום למפגעים סביבתיים רבים בגלל תווי קווי החשמל שתוכננו להיפרס לאורך תווי הרכבת לצורך חשמול הקטרים. בעקבות כל אלו נדחה הפרויקט למועד לא ידוע ואינו חלק מתוכנית החומש.‏

 

הכל טוב ויפה. אין עתיד לרכבת ללא חשמולה, זה נכון ברוב המדינות המפותחות והמתפתחות בעולם וזה נכון גם כאן. לא סתם הקו המהיר לירושלים נבנה כחשמלי. מתי סוף כל סוף תחושמל הרכבת :roll: טוב, בארצנו הקטנטונת אין לדעת. עוד חזון למועד :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט מויקיפדיה:

 

הפרויקט נועד להחליף את מערך הרכבות הקיים מהנעה המבוססת על מנוע דיזל להנעה חשמלית. ההשקעה בפרויקט מוערכת ב-1.6 מיליארד שקל. פרויקט החשמול תוכנן במקור ליישום הדרגתי עד סוף שנת 2009, כשרשת המסילות כוללת כ-1,500 קילומטר.

לאחר דיונים נוספים בין משרד האוצר ומשרד התחבורה, התגלו ליקויים בתכנון הפרויקט, ונחיצתו מוטלת כיום בספק משום שתווי הרכבת הקצר בישראל איננו מאפשר הגברה משמעותית של מהירות הנסיעה גם לא בהנעה חשמלית, ולמעשה פרויקט שכזה נכון לעכשיו יגרום למפגעים סביבתיים רבים בגלל תווי קווי החשמל שתוכננו להיפרס לאורך תווי הרכבת לצורך חשמול הקטרים. בעקבות כל אלו נדחה הפרויקט למועד לא ידוע ואינו חלק מתוכנית החומש.‏

 

שטויות במיץ. "תוואי הרכבת הקצר בישראל אינו מאפשר הגברה משמעותית של מהירות הנסיעה"? מי הדביל שכתב את זה?

בשנגחאי מפעילים מגלב שמגיע ל 400 קמ"ש על מסילה של 30 ק"מ. משהו אומר לי שהנסיעה בין חיפה לת"א ובין ת"א לב"ש טיפה יותר ארוכה..... בנוסף, ב 2012 מתחילים לפעול מספר קוים של רכבות מהירות בסין עם אורך קו של 80-150 ק"מ כל אחד, (וכמובן כמה ארוכים הרבה יותר, אבל לא רלוונטי לנקודה)

שוודיה בנתה קו בין גוטבורג לטרולהאטאן שאורכו 82 ק"מ והרכבות בו נעות ב 200-210 קמ"ש

לטורקיה יש רכבות מהירות עם אורך קו כולל של 250-300 ק"מ, כ 50 ק"מ יותר מפה סה"כ.

לספרד יש קוי רכבת מהירים שבמספר מהם אורך כל המסילה הוא 200 ק"מ בלבד, בדיוק כמו פה

אינדונזיה ו, שימו לב, אלג'יריה (!!#@$#%) באמצע בניית קוי רכבת מהירים.

בכל הנוגע לרכבות זה רשמי: אנחנו מאחורי העולם השלישי בנושא. צריך לפתוח קטגוריה מיוחדת במיוחד בשבילנו.

 

את התאוצה ל 200 קמ"ש הרכבות משיגות בפחות מ 20 שניות, אני לא צריך להגיד לכולם שאין בעיה בכל קו שהוא לא תוך-עירוני בישראל להגיע למהירות הנסיעה הזו. ויודעים מה? לא 200, תנו לנו 160 קמ"ש, נסתפק בזה.

 

יש כבר היום רכבות ישירות מחיפה לת"א בלי עצירה, ומת"א לב"ש.

בשני הקוים האלו אין שום סיבה שלא תהיה לנו רכבת של 160+ קמ"ש שתקצר לכולם זמנים ותוכל לשמש אנשים להגעה לעבודה במרכז, לדוגמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...