Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי פונטו ספייס 1.2 16v ידנית.

חשבתי לאחרונה להתקין קיט יניקה, בעיקר בשביל הרעש הנחמד ותגובת מצערת יותר טובה.

מה יהיה ההבדל בין פילטר inbox ופילטר פתוח עם קיט יניקה?

האם פילטר inbox יהווה שינוי לעומת מה שיש לי עכשיו?

ואם כן מומלץ לעשות את ההחלפה, אז מה עדיף? K&N או BMC?

המחשבה שלי..פשוט פחות התעסקות, עלות נמוכה יותר, וכמובן INBOX זה חוקי

תודה רבה לכל העוזרים

ערן

פורסם

טוב, ערכתי חיפוש ומצאתי תשובות

(וגם הבנתי שאתם לא ממש אוהבים את הנושא :) )

אז לאחר חיפוש יש עדיין שאלות שלא מצאתי להן תשובה

1. האם גם לפילטר INBOX יש רעש כמו פילטר פתוח רגיל?

2. שוב, מה כדאי יותר להזמין? BMC או K&N

ערן

פורסם
טוב, ערכתי חיפוש ומצאתי תשובות

(וגם הבנתי שאתם לא ממש אוהבים את הנושא :) )

אז לאחר חיפוש יש עדיין שאלות שלא מצאתי להן תשובה

1. האם גם לפילטר INBOX יש רעש כמו פילטר פתוח רגיל?

2. שוב, מה כדאי יותר להזמין? BMC או K&N

ערן

 

1. לא, לפילטר פתוח יש צליל חזק יותר בגלל היותו "OUTBOX" מחוץ לקופסא,

2. K&N

 

* מחזק את דברי אונו, אם ההתקנה של פילטר פתוח לא תתבצע כראוי זה עלול לגרוע מהביצועים,

לדוגמא, פילטר פתוח שישב קרוב למנוע ויקבל אוויר חם ולא אוויר קר כמו שצריך,

 

תנסה לחשוב על תיעול לפילטר ככה שהוא ישב קרוב לפנסים הקדמיים ויקבל רק אוויר קר!

תעלה תמונה של המנוע ונעזור לך בזה!

 

נ.ב

אחלה רכב!

 

בהצלחה,

עדי.

×
×
  • תוכן חדש...