Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו פורסטר 2006 2.0 - לקנות?


Asfanut
שימו לב! השרשור הזה בן 5260 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא מבין מה עומד מאחורי כוונות ההפחדה שלך!

 

איזה הפחדה?

הוא אמין כמו כל דגמי סובארו ונחשב לבחירה מצויינת.

 

אתה פשוט לא מבין על מה אתה מדבר. סובארו זה פח עם קצת קישוטים, אבל נוסע כמו טנק. התמסורת של פורסטר/לגאסי/אימפרזה היא באמת הנעה כפולה FULL TIME וזה היופי היחיד ברכב הזה.

לגבי האמינות אינני שלם עם זה גם. כל הרכבים היפניים משנים האחרונות סובלים בצורה זו או אחרת מחוסר האמינות של מערכות הנעה כפולה, סובארו גם. זה רכב די עדין במבינה מכאנית, במיוחד הדגם טורבו 2.5 שמחליף בתדירות גבוהה גם דיפרנציאלים וגם בולמים. רק בשנה שעברה הפורסטר עבר שינוי מכאני רציני מכיוון שהמתלים לו רכים מאוד ואינם מתאימים לנסיעה בדרכים משובשות, שלא לדבר על שטח.

 

ולא דיברנו על "כיצד" לבדוק את מערכת הנעה, אלא ש"צריך" לבדוק. והבדיקה היא פשוטה: מרימים את הרכב על הליפט, מתניעים את המנוע ומשלבים להילוך ראשון. כל ארבעת הגלגלים חייבים להסתובב. אני פשוט אינני בטוח שבבדיקת קנייה כן עושים את זה. אולי צריך להעיר להם לבצע את הבדיקה הזאת.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להעיד שבמקום עבודתי ניתנו רק אימפרזות לעובדים.

מדובר ב 300-400 כלי רכב שהפגינו אמינות גבוהה מאוד.

מדובר כמובן במנוע 1.6 אוטומטי.

מכאן אני מסיק שמדובר ברכב אמין.

דגמי הטורבו תמיד יותר "בעייתיים"

לעניות דעתי פותח השרשור התעניין ב 2.0 ליטר שלא שמעתי עליו בעיות.

ואפילו....חיפשתי אחד כזה בנרות לאישתי (שנת 2003) ולא הצלחתי למצוא 4 חודשים!

4X4 כן בודקים במכון, אפשר לבדוק את זה גם לבד בשטח חולי, לא סיפור גדול.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין על איזה הפחדות מדברים כאן.

BURZUM מציג כמה ניואנסים שהרוכש הפוטנציאלי היה מתוודא אליהם במוקדם או במאוחר, אז למה לא לעזור ולחסוך לו כמה לירות (אם אפשר) ?

 

בעניין האימפרזות 1600 סמ"ק - אין מה שיתקלקל שם.

המנוע כ"כ חלש, משקל המרכב כבד, המכלולים מסוגלים לעבוד גם עם מנוע 2000 סמ"ק - אבל ה 1600 סמ"ק פשוט לא מזיז להם, לכן גם אחוז התקלות הוא אפסי לחלוטין. הארכיטקטורה החשמלית חסרת מעוף, הכל בנוי בצורה הכי פשוטה (והרי ברור שמה שבנוי הכי פשוט גם לא יתקלקל בד"כ) והכי בסיסית. בסובארו אתה לא משלם על תיקונים בכלל אך "בתמורה" אתה משלם יותר על הדלק והביטוח, אין כאן מצב של WIN-WIN Situation.

 

אני מצטרף לדעתו של BURZUM ומוסיף: מערכות הנעה כפולות נוטות לפתח בלאי, רעשים וכו'. כדאי לבדוק היטב שלא מדובר ברכב שעבר חיים קשים - ואם מצבו תואם את גילו בתנאי נסיעה נורמליים ומתחשבים - אז הכל סבבה.

בעניין רעש ממרימים הדראוליים - זה שכיח בדגמי סובארו, צריך להקפיד על שימוש במסנן שמן מקורי ושמן דליל (5W40 או 5W30) ולוודא שהמנוע במצב תקין.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקבל את דבריך,

אבל מסייג בכך שהערת ה 4X4 נכונה לכל רכב 4X4 ולאו דווקא בעייתית בסובארו.

בנוסף, רוב רובם של הפורסטרים לא ירד מעולם שטח וזאת בניגוד לרכבי שטח "טהורים" כך שהחשש לחיי מערכת ה4X4 קצת נראה לי מוגזם, מה גם שפותח השירשור ציין שהרכב מבן משפחה עם ק"מ נמוך.

 

הרושם שלי מקריאה תמה היה שהרכב הנ"ל בעייתי ודורש בדיקות יחודיות ולעניות דעתי, לא כך הדבר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורסטר זה רכב נהדר, המראה שלו הרבה פחות "גיפ" מהמתחרות (טויוטה רב-4, הונדה סי-ערבי וכו), אבל הפורסטר טוב מהם בכביש ובשטח.

בשנת 2006 הגירסא המדוברת (2000 אטמוספרית) סוף סוף קיבלה מנוע ראוי עם 160 כ"ס ככה שחיסרון בכח לא יורגש אצל נהג רגיל, אבל אם תמצא אחת ידנית (אני מניח שהפורסטר המדוברת אוטומטית) אתה תעשה לעצמך רק טוב. הגיר האוטומטי שלהם ארוך כמו מלחמת לבנון הראשונה, והרכב מפסיד הרבה בגללו. דבר נוסף - בגיר הידני יש LOW (יחסי העברה קצרים) שהם נהדרים בשטח!!!

לגבי הגחון - נכון הפורסטר נמוך אבל במבט מלמטה תראה שהוא בנוי ככה שאין שום דבר בולט. בכל מקרה - גם שטראוס היבואן וגם אצל אספיר, פרוג'יפ, רסטה או אחת מסדנאות ה4 על 4 האחרות תוכל למצוא מיגון גחון לפורסטר במחיר של בין 1500 ל2000 שקל.

המיגון מאוד מאוד מומלץ והוא יושב על 4 ברגים כך שהוא לא מפריע למכונאים לטפל ברכב.

יש גם מיגונים נוספים לפורסטר כמו מיגון אגזוז ומגן דיפרנציאל אחורי אבל צריך להיות ממש טיפש בשביל לפגוע בדיפרנציאל, חוץ מזה, הוא לא כזה עדין (אני ממש טיפש).

לגבי הוצאות מיוחדות - ברקסים. לפורסטר כמו לכל סובארו פחות או יותר יש חרא של ברקס, התחושה ספוגית, התחממות מהירה ושחיקה גבוהה. ז"א שתצטרך להחליף ברקסים בתדירות גבוהה יותר מאצל המתחרות (תלוי כמובן בצורת הנהיגה). לא סוף העולם, אבל כדאי להיות מודע.

 

שיהיה בהצלחה

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אם תמצא אחת ידנית (אני מניח שהפורסטר המדוברת אוטומטית) אתה תעשה לעצמך רק טוב. הגיר האוטומטי שלהם ארוך כמו מלחמת לבנון הראשונה, והרכב מפסיד הרבה בגללו. דבר נוסף - בגיר הידני יש LOW (יחסי העברה קצרים) שהם נהדרים בשטח!!!

 

שכחת לציין פרט חשוב ביותר: ההבדל בין פורסטר ידנית לאוטומטית איננו רק ב-LOW. ההבדל הוא כי בגרסה האוטומטית אין דיפרנציאל מרכזי, ובגרסה הידנית יש.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב תודה רבה לכל מי שהגיב.

אני כמעט בטוח שהרכב המדובר לא ירד לשטח, וגם לא נראה לי שירד לשטח.

כדי להיות בטוח, אני נותן תמונה כדי שתראו על איזה דור אני מדבר:

forester_alon.jpg

 

יש סיכוי שמישהו מוצא לי בכל זאת בבקשה את הגודל תא מטען?

 

עריכה:

אוקיי, מצאתי שזה 390 ליטר - קטן מאוד.

לפחות נוח להכניס דברים? איך הוא בהשוואה לרכב כמו מאזדה 626SW, או סטיישן אחר?

קקטוסולר ידנית

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי תא המטען:

 

!!fdmiyw!mE~$(KGrHqUH-CkEsMRCS1FzBLGP!MjSm!~~_4.JPG

 

JF1SG67666H749144-7c.jpg

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5260 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...