Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד "פטנט" פלא של שרלטנים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

KOKA, כל עוד אין על זה פטנט וכל עוד אתה משלם על הפטנט אף אחד לא ימנע ממך קבלה של הפטנט. פשוט מקובל שרושמים פטנטים על דברים עם תועלת. למרות שאתה יכול לחפש ואני בטוח שתמצא מספיק פטנטים מפגרים חסרי תועלת.

פורסם

אחרי שוטטות קצרה באתר מצאתי מצגת שמסבירה איך זה עובד:

 

"ממציא ה- Z5 גילה כי ניתן לשפר את איכות האוויר המוזרם למנוע רכבך ע"י העברתו בסגסוגת מתכות כתוצאה מכך, תהליך הבעירה יעיל יותר, הרכב מגיע לביצועים טובים יותר, וכמובן יש חיסכון בדלק. בנוסף לכך, כתוצאה מהבעירה היעילה, מופחת שיעור הגזים הרעילים הנפלט דרך צינור המפלט (האגזוז) וההשפעה המזיקה של הרכב לסביבה ממוזער"

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

MAZDA F2 , אתה יודע איזה רעש יהיה ברגע שמישהו ממציע מכשיר (חתיכת ברזל במקרה הנ''ל) שמקצצת 50% מהצריכה? זה לא יצא מהחדשות, יהיו שינויים מטורפים בבורסה. חוץ מזה יש חוק שימור אנרגיה. ויש את הבקשה לפטנט שרשום בה שאחרי התקנת המכשיר צריכת הדלק "תעלה" עד 50%. שמסביר באמת את הרעיון, הוא תוקע חתיכת ברזל שמפריעה לזרימת האוויר והנה עלתה צריכת הדלק עד 50%.

אם הוא היה אומר 10% הייתי עוד איך שהוא סקפטי לגביי זה, אבל 50% שום חתיכת ברזל לתוריד.

פורסם
אחרי שוטטות קצרה באתר מצאתי מצגת שמסבירה איך זה עובד:

 

"ממציא ה- Z5 גילה כי ניתן לשפר את איכות האוויר המוזרם למנוע רכבך ע"י העברתו בסגסוגת מתכות כתוצאה מכך, תהליך הבעירה יעיל יותר, הרכב מגיע לביצועים טובים יותר, וכמובן יש חיסכון בדלק. בנוסף לכך, כתוצאה מהבעירה היעילה, מופחת שיעור הגזים הרעילים הנפלט דרך צינור המפלט (האגזוז) וההשפעה המזיקה של הרכב לסביבה ממוזער"

 

מודל פיזקלי\כימי מפורט במיוחד :lol:

פורסם

ROI, לא צריך להיות מומחה לפיזיקה / כימיה לדעתי בשביל להבין שהסגסוגת מתכת רק תפריע לזרימת האוויר. עדיף כבר שהיו ממציעים לשים מאווררים סופר חזקים שיעזרו לזרימת האוויר היה נשמע אמין יותר .

פורסם
KOKA, כל עוד אין על זה פטנט וכל עוד אתה משלם על הפטנט אף אחד לא ימנע ממך קבלה של הפטנט. פשוט מקובל שרושמים פטנטים על דברים עם תועלת. למרות שאתה יכול לחפש ואני בטוח שתמצא מספיק פטנטים מפגרים חסרי תועלת.

לא נכנס עכשיו לחוקים ודיני פטנטים, כי זה לא ממש הנושא של השרשור אבל אם תעשה מחקר ,תקרא קצת ותתיעץ עם עורכי דין תראה שאתה טועה.

...Our necessities are few but our wants are endless

×
×
  • תוכן חדש...