Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראלי חרמון אילת


אורי טראנו
שימו לב! השרשור הזה בן 5447 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ראלי חרמון אילת 2009

ראלי 'חרמון אילת 2009' יוצא אל הדרך בעוד כחודש, בהפקת 'באחה ישראל' של נעם הימן. הראלי הארוך בישראל - 700 ק"מ, מהם כ-550 בשטח - יתקיים בתאריכים 18-20.6.09. תחילת המסע בצפון הארץ, לרגלי החרמון / רמת הגולן וסיומו בקצה הדרומי, אילת.

 

את המסלול יצטרכו המשתתפים במסע לעבור תוך כדי ניווט מדוייק ומעבר רציף דרך נקודות הציון אשר נקבעו לכל קטע וקטע. לטובת ניווט יעיל ומהיר ניתן להיעזר בכל אמצעי ניווט קיים, לרבות מכשירי ניווט לוויני.

 

תוכנית המסע

 

יום חמישי 18.6 – התכנסות במלון 'הגושרים – מלון בטבע', קבלה, רישום, חלוקת חומר ותדריך ראשי.

יום שישי 19.6 – תחילת המסע בתל-פאחר (מצפה גולני) וסיום באילת.

יום שבת 20.6 – טכס סיום במלון 'פרימה מיוזיק' אילת.

הרשמה

 

תעריפי רישום ותשלום מוקדם עד ה-31.05.09:

- רכבי T1 ו-T2: עלות של 2,500 ש"ח

- רכבי RAID: עלות של 1,500 ש"ח

- כידונאים ו-RZR: עלות של 1,000 ש"ח

- צוות סיוע (2 אנשים): עלות של 600 ש"ח

- לא כולל מע"מ (חשבונית – פרסום).

 

תעריפי רישום ותשלום מאוחר עד ה-11.06.09: תוספת של 15%.

 

דמי הרישום כוללים:

 

השתתפות במסע, קבלת החומרים המחולקים במסגרת המסע, אירוח הניתן למשתתפים במהלך האירוע, חלוקת גביעים, שי ותעודה למסיימים.

 

פרטים נוספים והסברים ימסרו בהמשך ולפי דרישה במייל.

 

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה זה יעבור באיזור ירושלים ?

1) לא ידוע מאחר והמסלול עוד לא פורסם.

2) לרוב הראלי עובר במסדרון שבין ירושליים לחברון ואז יורד דרומה לכיוון יתיר ומשם לצפון הנגב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יש איזה תקנות מגבילות לרכבים (כלובי התהפכות, כסאות מרוץ,רתמות, מערכות כיבוי אש אוטומטיות וכו) ולנהגים(קסדות,סרבלי מרוץ,נעלי מרוץ) או שאני בא מהביית עם המוסו ועם נעלי עבודה ומשתתף במרוץ?

 

מנסיון העבר, האם הראלי מיועד לרכבי שטח המוכנים למרוצים או שרכבי שטח רגילים מסוגלים לעמוד בדרישות הראלי?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יש איזה תקנות מגבילות לרכבים (כלובי התהפכות, כסאות מרוץ,רתמות, מערכות כיבוי אש אוטומטיות וכו) ולנהגים(קסדות,סרבלי מרוץ,נעלי מרוץ) או שאני בא מהביית עם המוסו ועם נעלי עבודה ומשתתף במרוץ?

 

מנסיון העבר, האם הראלי מיועד לרכבי שטח המוכנים למרוצים או שרכבי שטח רגילים מסוגלים לעמוד בדרישות הראלי?

בגדול התשובה היא - כן (למוסו ונעלי העבודה).

בקטן - http://jeepolog.com/forums/showthread.php?t=35464 דיון בדיוק בנושא השאלה שלך למי ומה יכול לצאת לראלי.

בהצלחה.

אורי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5447 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...