Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מירוץ יפן - פורמולה 1


יאשה והפיצפוצים
שימו לב! השרשור הזה בן 5674 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ההתנהגות שלו בפניה הראשונה במרוץ הזכירה לי כמה מהלכים מאד שנויים במחלוקת שאפשר להכתירם בקלות כרגעי השפל של מייקל שומאכר. מיותר לציין שהתנהגות כזו היתה יכולה לגרום לתאונה בה היו מעורבות מספר רב של מכוניות ואף לפציעות.

 

זו גם דעתי .

 

- מאסה לא היה צריך להיענש על שסיבסב את המילטון. הוא יכל לוותר על המקום או להילחם עליו והאופציה השניה כללה מגע בין המכוניות. יחד עם זאת, המגע נוצר עקב העובדה שהמילטון לא השאיר למאסה מקום כנדרש במקרה של "רכב צידי" ועל כן התוצאה היתה באשמתו (של המילטון כמובן).

 

זה מה שאני יודע מחוקים במגרש של הקטנים . ( קארטינג )

 

השאלה היא האם ישנו חוק כזה בוודאות ? וכמובן האם תוכל ( אתה או אחרים שגולשים כאן ) להביא הוכחה לעניין ?

 

החוק אגב במרוץ אומר שעל הרכב שיוצא מרחבת הטיפולים לתת זכות קדימה לכלי הרכב שחולפים בישורת (גם במחיר של עצירה, רגע לפני ההתמזגות למסלול).

 

שוב , האם אפשר למצוא הוכחה לחוק הזה ?

 

אני עדיין דבק בדעתי שמאסה יהיה האלוף הבא.

 

אללה ייתן ואתה זה שתהיה צודק .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא אוהב את הדרך בה המילטון נוהג. תמיד הכל או כלום, תמיד אגרסיבי, בלי פחד ולצערו גם בלי הרבה מחשבה. הוא לא דומה לשומאכר מפני שהוא תמיד בסוף הזיק לעצמו בטעויות ובשטויות שביצע.

 

בנוסף, אני שמח שמאסה נכנס בהמילטון. היה קרב והוא היה צריך להגיב מיד! או לצנוח אחורה ולהיבלע. לא היה לו מה להפסיד, פשוט מאוד.

 

היה מעניין

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודה קטנה למחשבה: כל עוד רכבים מקבילים וזה נכון מקרטינג עד פורמולה 1 אין סיכוי שייוצר סבסוב במפגש בינהם.

הסבסוב יקרה רק כשאר הרכב שטען להיות מקביל היה בחלק יותר אחורי.

to finish first first you have to finish

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

- היציאה של בורדה מרחבת הטיפולים היתה לכל הפחות מטופשת, מסוכנת, לא ראויה, וודאי שלא חוקית. מי שלא התחרה מעולם במכונית מרוץ לא מסוגל להבין מה המשמעות של להיכנס לפניה על האמאמא של המגבלות, כך שכל תנועת התחמקות בהגה תביא להחלקה וקרוב לוודאי גם לסבסוב (ע"ע מעגל האחיזה של הצמיג למי שמכיר..). לכן, לא ניתן היה לצפות ממאסה שיחמוק מבורדה במצב הזה וכן היה ראוי שהנהג הצרפתי שלנגד עיניו לא עומדת שום אליפות עולם, יוותר ולא יחבל בסיכוייו של מאסה לסיים את המירוץ.

החוק אגב במרוץ אומר שעל הרכב שיוצא מרחבת הטיפולים לתת זכות קדימה לכלי הרכב שחולפים בישורת (גם במחיר של עצירה, רגע לפני ההתמזגות למסלול). נכון שהמגע בינהם היה כבר בישורת עצמה ובכניסה לפניה, אבל כאמור מאסה כבר לא יכל לשנות כלום.

דני G.

 

אין שום חוק כזה (לגבי יציאה מהפיט), ואני אומר לך את זה אחרי ש

1) עברתי על התקנות בקפדנות.

2) ראיתי בערך 300 מרוצי פורמולה אחת. אין שום מקרה שנהג שעזב את הפיט נתן זכות קדימה, כי הוא לא צריך. כל מה שיש זה ה blend line שאסור לחצות אותו, וזה כמובן בורדה לא עשה.

 

הנה ההתיחסות היחידה שיש בתקנות לנושא הזה:

During the race, drivers leaving the pit lane may only do so when the light at the end of the pit lane is

green and on their own responsibility. A marshal with a blue flag and/or a flashing blue light, will also warn

the driver if cars are approaching on the track

 

אני מאוד מעוניין לדעת מאיפה הבאת את זה.

 

כמו כן,

אני לא יודע אם אתם מכירים, יש את הפורום של אטלס, הפורום הזה נחשב כנראה לפורום הכי מקצועי בנושא F1. שימו לב מה חברי הפורום הזה חושבים על התקרית הזו ובעיקר על ההחלטה של השופטים:

http://forums.autosport.com/poll.php?s=&action=showresults&pollid=3797

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני G אתה צודק במאה אחוז.

 

ואחרי שקראתי כאן את התגובות הבנתי שמה שמאסה עשה כן היה מוצדק.

החוקים אומרים שגם אם יש לי זכות קדימה אסור לי לחסום את הנהג שמאחורי.

 

אם נהג מגיח מהקו הפנימי , אני חייב להשאיר לו מקום לעבור!למאסה לא הייתה ברירה!אם הוא היה בולם היה דופק ל-4 שמאחוריו את המירוץ וגם לעצמו.

אספן קטן עם נשמה גדולה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה אומר זה בידיוק מה שאילדיס אמר. עכשיו אני מבין מאיפה הוא לוקח את הידע שלו:|

 

אי אי אי - ההשוואה הזו כואבת במיוחד :wink:

 

 

אגב עצה שלי..מה שקורה בPS2/3 זה לא בידיוק הדבר האמיתי.(ככה לפחות נראה לי:-D)

 

 

ברור.

בעולם האמיתי זה כנראה עוד יותר קשה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5674 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...