Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה אוקטביה vrs-tfsi רשמים ראשונים


rubycoupe
שימו לב! השרשור הזה בן 5720 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתי חברך הפסיד........

 

הוא לא בדיוק הפסיד אך זו היתה עסקה די חד פעמית, מה גם שלדעתי לפחות לא קונים רכב מבלי לבצע נסיעת מבחן.

 

*הרכב אכן מהווה תמורה מעולה לכסף ואני אישיתי הייתי מעדיף אותו דווקא בגלל הפשרה בין ביצועים לנוחות.

 

**היתי קונה בצבע לבן ומוריד את מיני הסמלים רק כדי לראות את הפרצופים המופתעים של הילדים ברמזור.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סטיישנים במלאי, ולא יהיו עד פברואר. היחס בסוכנות המרכזית בזיוני, במיוחד לאור ההיכרות שלי עם האחיות לקונצרן (שדווקא בסדר גמור). צריך לפטר את כולם, ולהתחיל מחדש.

 

בכל זאת, מדובר ברכב שונה בהרגשה מהGTI. המכלולים זהים, הכיול אחר. הוא נוטה יותר לצד הנוח לעומת הגולף, והתוצאה היא בדיוק מה שצריכה להיות - נוחה מאוד, מרווחת, איכותית, מהירה. אני לא יכול לחשוב על מכונית טובה יותר בכסף הזה, עד לאיזור ה220-250K למעשה.

 

לפני שקניתי את הGTI התלבטתי בין שתיהן. בסוף הGTI ניצחה, בגלל ההרגשה והDSG. עד היום, הסקודה - בסטיישן - מגניבה אותי הרבה יותר...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש - נראה מצוין.

צבע מגניב ביותר.

חשבתי שיש אותן רק בסטיישן.......

קנית עם DSG או שזה ידני רגיל "כמו של פעם"?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קנית עם DSG או שזה ידני רגיל "כמו של פעם"?

 

זה סקודה ולא האודי,וזה ידני ולא אותומת{השיבוש בכוונה}

 

רובי

 

ה-Vrs אינה מגיעה עם תיבת DSG (לפחות לא בארץ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

מדהימה, בעיקר בצבע הזה,

בזמנו היתה חונה אחת כזו שחורה עם קאליפרים ירוקים ליד הדירה הקודמת שלי, ממש יאמי :twisted:

רק שאלה קשה אחת, מה עם הקופה? אתה עדין בעליה?

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש !

אהבתי מאד את הריפודים.

 

בתור אחד שלא כל כך מכיר את האוטו, תוכל לתת קצת מספרים בבקשה ?

0-100, מהירות סופית, מומנט, נפח מנוע, מוגדש או לא וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתונים יבשים כאלו אתה יכול למצוא באתר יצרן/יבואן, motocar cars.walla netcar וכו'.

בכל מקרה

מנוע 4 ציל' בנפח 2 ליטר מוגדש טורבו.

200 כ"ס ב-5100 סל"ד, 28.5 קג"מ מומנט מ-1800 סל"ד.

7.3 שניות למאה, סוגרת 240.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

roee-אני דווקא מוצא את היחס בסוכנות המרכזית מצויין,שמרו לי את הרכב הרבה מאד זמן,קיבלתי מס סוכריות..ומחיר חמוד:wink:

לא רציתי סטיישן כי יש גבול למה אני צריך וגם יקר\כבד\איטי\גמלוני יותר וסחיר בעתיד פחות{האוטו האחרון שלי היה סטיישן}

את ההשוואה עם הגולף אפשר לפתור עם סט בולמים\קפיצים איכותי--כל שאר המכלולים המכניים זהים וקלים מאד לשידרוג---

DTM ? נראה לי אחלה כיוון...ביינתים התחברתי לאוטו והוא נהדר,המנוע פשוט מדהים,הנסיעה מהירה ונינוחה ,התרגלתי להגה

האוטו באמת באמת מפתיע לטובה בכל תחום.

-אתמול בלילה עשיתי ככה נסיעת לילה עם הקופה אז ככה-

 

וזה לא הקבלה או השוואה !!!!

 

מישהו{אני חושב קלארקסון}נשאל פעם למה פרארי יותר כיפית לנהיגה ממכוניות על אחרות ותשובתו היתה--

 

לעומת מכוניות אחרות אתה מאד מעורב בכל מה שהאוטו עושה,אתה יכול להרגיש את הקלאץ מתחבר,את גלגלי השינים בגיר{ידני}ההגה מדבר איתך ואתה איתו בקיצור---אתה והמכונית מדברים כל הזמן.

 

עם הקופה לעומת האוקטביה זה די דומה-אתה במרכז האקשן כל הזמן,הפידבק מההגה מהשילדה מהברקסים הכל {יחסית}נטול פילטרים-ישיר יותר,זה לא שהאחיזה גבוההה יותר אלא אתה מרגיש מוקדם יותר שהיא עומדת להסתיים,זה לא שהקופה הרבה יותר מהירה{והיא כן}זה שאתה מרגיש ושומע כל קמש.

 

וזוהי אולי כל התורה על רגל אחת---וההקבלות המוטוריות קיימות בכל סגמנט-205 מול 207,גולף מארק 1 מול מארק 5,אינטגרלה מול אימפרזה wrx וכו--------הטכנולוגיה עושה את שלה

 

 

תודה לכל המאחלים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתונים יבשים כאלו אתה יכול למצוא באתר יצרן/יבואן, motocar cars.walla netcar וכו'.

בכל מקרה

מנוע 4 ציל' בנפח 2 ליטר מוגדש טורבו.

200 כ"ס ב-5100 סל"ד, 28.5 קג"מ מומנט מ-1800 סל"ד.

7.3 שניות למאה, סוגרת 240.

 

תודה.

רק כשעברתי שוב על ההודעה הראשונה ראיתי שזה אותו מנוע כמו בגולף GTI.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש בן אדם

 

בהחלט- התחושות שאתה מקבל מהמנוע הזה היו תחושות דומות לשלי

 

נקווה לראות אותה בבית ספרנו אולי עוד השנה אפילו....

 

נ.ב- אגב בהודו זו הוואגיט היחידה שראיתי--כבוד

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5720 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...