Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי רן.

 

זו מסקנה שלך? - לא אבי...

זו שמועה ששמעת?-איזו מבין כל השמועות?

או אולי זו גם אחת "מנבואותיך המגשימות את עצמן"?- הנבואות שלי=הטרטורים שלי?

 

על סמך מה אתה מגדיר את עצמך כמי "שנתפס כאויב מס' 1 של המועדון"?-יחס, חוסר יחס, דרך ארץ. לא מעניין אותך מה קורה אצלי?

 

 

 

 

כיו"ר המועדון קצת חסרה לי התגובה הרשמית, עניינית מבלי לנגוע באנשים אולי קצת בעובדות, שהרי שנינו יודעים היטב שהתמונה שמצויירת אינה משקפת את המציאות האמיתית, עם זאת עדיין בוחר מועדון החמש לנקוט במדיניות בת יענה!

לא רואה, לא שומע, לא מדבר...ככה לא טועים!

 

האמת נסחפתי קצת אחרי השירשור, שהרי מראש כוונתי היתה שלא להיות צד בעניין, כי באמת אין לי כל כוונה לכאן או לכאן.

בראשון בחודש הבא נחגוג יום הולדת ל-IVC הרי אז יתפס המפגש כמצדד בצד זה... ומתוכננת גם עלייה של מועדון נוסף ואז כניראה תהיה שוב תפיסה אחרת...ולכן אני מודיע מראש:

כל מי שברשותו רכב: אספנות, קלאסי, מעניין, או שהוא חובב בירה, צ'ייסר, או סתם אלכוהול, אוכל טוב, ובחורות יפות מראה, מוזמן אלינו! אלה הדברים שמענינים אותנו באמת, כל השאר רק מקלקלים!-רן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ביי אבי.

 

55555

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רן,

אולי זו ההזדמנות להרים את הכפפה ולהזמין למשכנכם

את כל חובבי הבירה, רכבי האספנות ובחורות יפות ...

להגיע אליכם למפגש ''קרוב לבבות'' בירושלים, כל עוד השבת נכנסת מאוחר

מה דעתך?

יום טוב

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

היי רן.

 

על השאלות ענית.

ענית גם על חלק מהדברים שלא נשאלו במפורש ...

 

התגובה הרשמית של יו"ר המועדון מצויה כידוע לך בפורום הסגור, בתמצית הפרוטוקולים האחרונים שדנו במפגשים אזוריים.

מה לעשות, אני אוהב סדר וכללים. ולמרות שנושא הסניפים נמצא בראש מעייני, הרי שלפני שמקיימים "מירוץ" להכרזה על מפגשים נוספים - יש צורך להגדיר את הקריטריונים למפגשי מועדון החמש (כולם), כפי שנעשה בהחלטות הועד הנ"ל.

כעת, לאחר שיש את ההגדרות נמלא אותן בתוכן - מפגשים.

 

להזכירך, תקופת הועד בהרכבו החדש היא סה"כ בת ארבעה חודשים.

לא ניתן ולא רצוי לחולל מהפיכות מהירות. גם כך, יש החושבים כי הועד רץ פתאום מהר מידי. נעשות פעולות, נעשים שינויים, התפתחויות כאלו ואחרות, ולצד זה השקטת הרוחות ורגיעה בין הזרמים השונים והגועשים שהיו בעבר הלא רחוק.

הפגישות, הישיבות, הדיונים, טיפול בנושאים רבים ושונים מעבר לישיבות, חוות הדעת השונות הנדרשות, וכל יתר הדברים לוקחים זמן. ("ארבעה חודשים סה"כ - זוכר?)

 

להזכירך נוסף, אני עדיין מחכה לטלפון ממך, (לפני חודשיים אמרת שאתה עוד מעט חוזר אלי...), אודות קביעת זמן שיהיה לך נח להפגש בנושא...

אתה אולי שכחת זאת, אולי נמלכת בדעתך. אני לא.

 

ביי ויום טוב

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
רן,

אולי זו ההזדמנות להרים את הכפפה ולהזמין למשכנכם

את כל חובבי הבירה, רכבי האספנות ובחורות יפות ...

להגיע אליכם למפגש ''קרוב לבבות'' בירושלים, כל עוד השבת נכנסת מאוחר

מה דעתך?

יום טוב

 

 

 

-הזמנה רשמית-



 

ח-ח-ה-ו-ה

(חוג חובבי הרכב והמוטוריקה הירושלמיים)

שם זמני

 

מזמין את כל מי שנושא הרכב הקלאסי בליבו להגיע

למפגש תוסס בלב י-ם

באווירת קרנבל

בכל יום שישי ברחבת ה"טוביה"

רח' שושן 6

החל משעה 1500 ועד שנמאס!

אין סלקטור בכניסה

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!


×
×
  • תוכן חדש...