Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רמות ריאליות של הורדה במחיר של רוברים 620-623


AnYuKa
שימו לב! השרשור הזה בן 5941 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

אני מעוניין ברכישת רובר 620-623 ולכן כמה שאלות (שלא מצאתי עליהן תשובות פורום)

 

1. האם כדאי לחפש דגמים משנים האחרונים (99) לעומת ה 94-96 כיחס מחיר\ערך?

 

2. עד כמה באמת (אם יש מניסיון) ניתן להוריד מחיר באחוזים ובכסף?

לדוגמה 623 שנת 99 שעולה 30K במחירון, בכמה בסוף אני יוכל להשיג (ומאיזה רמה להתחיל לחשוד בזבל עקב גמישות יתר של מוכר)?

 

3. האם ישם עדפות לשנים מסוימות של ייצור של דגמים אלו?

 

4. מהן הסיכוים שלי למצוע בשוק רכב שלא עבר התעללות של צעירים מחפשי בסיס הונדה?

איך אני יוכל להגדיל את הסיכוים?

 

5. האם עדיף להתאמץ קצת יותר ולהגיע ל R75 2 ליטר שנת 99?

 

6. עד כמה רוברים אלו מסובכים בתחזוקה?

האם אני עם ניסיון טיפולים סדירים על דייהו לאנוס יוכל לתחזק גם את חייה הזו לבד בעצמי?

 

תודה מראש

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. לא. זה לא משנה.

פעם מכונאי של רובר אמר לי שהדגמים אחרי 96' עדיפים. אני לא יודע למה הוא אמר את זה, כי לא חל שום שינוי.

 

2. רובר 600 שמורה מאוד + ספר טיפולים + יד לא גבוהה + קילומטרז' טוב - כנראה שלא תוכל כמעט להוריד מהמחיר אם בכלל.

אתה לא היחידי ששם לב שמדובר ברכב יפה מאוד, עם בסיס טוב (הונדה אקורד) במחיר מצחיק - ככה שיש עוד קונים שם.

רכבים פחות שמורים - ניתן להוריד מהמחיר המון - אבל לא כדאי.

אני חושב שעדיף להשקיע עוד כמה שקלים בקנייה ולהנות מהרכב מאשר לקנות בזול ואח"כ לשלם ביוקר במוסך, ואת ימיך לבלות עם הרכב במוסך במקום בכביש.

 

3. שוב, זה לא משנה - רכב לפני שנת 95 פטור מבדיקת 4 גזים בטסט. בסה"כ אין הבדל משמעותי בין השנים.

 

4. תקנה רק רכב שמור ומטופל + ספר טיפולים (או היסטוריה מסודרת) מבן אדם שנראה לך רציני ולא קוראים לו אלירן.

וברצינות - אתה מתרשם מהבן אדם, גם מהרכב. אם הוא מבזבז חצי מהמודעה על לספר על מערכת מושקעת בטירוף + ג'אנטים 18" - אתה מבין עם מי יש לך עסק.

רובר טובים ושמורים ניתן למצוא גם דרך מוסכי רובר שמכירים אנשים שחושבים למכור.

 

5. הרובר 75 יותר טובה מהרובר 600. אני לא יודע מה התוספת, אך אני בטוח שמדובר בסכום לא מבוטל.

בעיקרון אם יש לך מספיק לקנות את ה-75 + להשאיר כסף בצד לתחזוקה - אז עדיף 75.

אם ה-75 מגרדת את תקרת התקציב שלך תקנה 600.

אל תשכח שרובר אלו היו רכבי יוקרה פעם, ואנשים שילמו עליהם הרבה מאוד כסף. ככה שתצפה לאחזקה יקרה מאוד.

 

6. מסובכים... מאוד אפילו.

המנוע ב-620 הוא אומנם מנוע של הונדה, אך אינו זהה למנוע האקורד שנמכרה בארץ.

המנוע ב-623 אינו מנוע של הונדה לדעתי.

מערכת חשמל לא פשוטה.

הרכב מאוד רגיש לחאפרים.

 

להחליף פילטר שמן ושמן ברובר 600 לא יותר מסובך מאשר בדייהו לאנוס.

אבל שנדלקת לך איזו מנורה בדש-בורד, זה כבר ההבדל.

 

אתה קונה רכב שהמתחרות שלו בזמנו היו מרצדס C וב.מ.וו סדרה 3.

למרות שמחירי הרכב ירדו לרמה מצחיקה, מחירי החלפים לא.

והרכב לא חף מתקלות.

 

אז קח את כל זה בחשבון.

 

אני חושב שמעבר מדייהו לאנוס לרובר 600 הוא חד מאוד.

אני לא יודע איך תקבל את עלויות האחזקה שייפלו עלייך פתאום.

רק קח בחשבון - למרות שהרכב אינו קטסטרופה - התיקונים יכולים להיות מסובכים ולא זולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ממש מבעס, אך כנראה אתה צודק ואני לא יהיה מוכן נפשית להגיע למוסך מורשה ולהוציא המון כסף על החלפת פילטרים ושמן שללאנוס שלי עולות כ 150 ש"ח הכול+40 דקות עבודה שלי בסוף שבוע.



בכך אני עובר לאשכול חדש וצנוע יותר בציפיות.

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

נאקאמיצ'י אין שום יתרון ל מודל 96 תשלח את המכונאי להיבדק .

 

ה75 אמין פחות מ ה600 סעפת , משאבת דלק וזה רק על קצה המזלג .

 

ה75 רכב מעניין אבל אמין פחות מה600 !

 

לפותח השרשור רובר לא זולה באחזקה ורגישה למוסכי מדרכה , ההבדל במחירים בהשוואה ללאנוס הוא שמיים וארץ תכין את עצמך לזה.

 

AORPAZ911 ה 600 מגיע עם גיר רגיל רק בגרסת הטורבו.

Peugeot 208GTI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נאקאמיצ'י אין שום יתרון ל מודל 96 תשלח את המכונאי להיבדק .

 

ה75 אמין פחות מ ה600 סעפת , משאבת דלק וזה רק על קצה המזלג .

 

ה75 רכב מעניין אבל אמין פחות מה600 !

 

לפותח השרשור רובר לא זולה באחזקה ורגישה למוסכי מדרכה , ההבדל במחירים בהשוואה ללאנוס הוא שמיים וארץ תכין את עצמך לזה.

 

AORPAZ911 ה 600 מגיע עם גיר רגיל רק בגרסת הטורבו.

 

 

תודה, וחבל ):

ממה שקראתי בפורום הטורבו עוד יותר יקר לאחזקה

והאוטמט גם יקר לאחזקה לטענתך ובנוסף מין הסתם גם זולל דלק - אלו יחדיו מורידים אותו מהפרק עבורי

אם רק אחזקה היתה הבעיה יתכן והיתי הולך עליו (לפחות בתמונות נראה מדהים )

מעונין לקנות סקודה ידנית או פונטו/פנדה אוטמט/רגיל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5941 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...