Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שתי שאלות:

למה כשמישהו מבקש הצעה לרכב ספורטיבי אתם מציעים לו את הוולקן ולא גם את ה 306 XSI כשלמעשה יש להן אותו מנוע ואותו יעוד :?:

 

ואני צריך שתמליצו לי איזה מהרכבים הבאים כדי לי לקנות :?:

306 XSI/S16 ( אני יודע ש S16 קשה למצוא...)

אסטרה GSI

אסקורט RS2000

אלפא 145 1.7/2.0

מגאן קופה 2.0

ואולי גם ראלי 97-98

טויוטה סליקה

MX3

 

הדרישות העיקריות שלי מהרכב הוא שיהיו לו ביצועים טובים יחסית, שיהיה מהנה לנהיגה,

מרווח, כמה שאפשר אמין, וצריכת דלק סבירה...

אני יודע שאלה הרבה דרישות וגם די סותרות אבל אני סומך עליכם :wink:

התקציב אגב הוא בסביבות ה 40 אלף אם אפשרות למשוך לכיוון ה 50...

תודה...

מגאן 265

פורסם

היי משה. הסיבה שמציעים לרוב את הוולקן היא - שהיא יותר זולה!! ההבדל די משמעותי. אבל כמובן שה-306 טובה לא פחות (יש אומרים יותר :wink: ).

 

בנוגע לרכבים שכתבת עליהם - כולם נדירים יחסית, כך שאני מציע שתתרכז במציאת אקזמפלר טוב של אחד מהדגמים הללו.

 

ה-306 XSI חלשה קצת יותר מה-S16 אבל זהה כמעט לחלוטין מלבד זאת. מכונית מאוד מהנה לנהיגה. מכונית ההנעה הקדמית הטובה ביותר שעליה נהגתי.

את האסטרה אני לא מכיר, אבל היא כנראה חזקה יותר מה-306, אך בעלת שלדה מעט נחותה.

האסקורט גם חזקה יותר מה-306 למיטב ידיעתי. הבנתי שהיא גם מהנה לנהיגה.

האלפא מיוחדת, אך תנוחת הישיבה בעייתית מעט, קשה מאוד למצוא 2.0 והיא גם סובלת ממוניטין אמינות קלוקל.

המגאן בעלת מנוע טוב מאוד אך התנהגות פחות ספורטיבית מהאחרות, כנראה. מצד שני יותר קל למצוא כזאת.

106 ראלי - חלשה יותר, קטנה יותר, חסכונית יותר. מהנה לא פחות.

את הסליקה וה-MX3 אני לא מכיר בכלל. רוב הסיכויים שהן יהיו אמינות למדי, אבל מי יודע בנוגע לזמינות חלפים ועלותם...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כמו שידידי רשם למעלה , בחר את המוצלחת ביותר שתמצא כי לכולן יש את המעלות והחסרונות אך בסך הכל כולן מהנות

 

306 רק S16 ( השלדה הטובה ביותר אך המנוע קצת עייף ובגלל זה לא הזכרתי XSI בכלל.. )

 

אסטרה ( ביצועים ממש טובים אבל גיר קצת ארוך שלדה פחות מתנהגת אך יותר סלחנית ותנוחת ישיבה מצויינת מאוד )

 

פורד ( גיר קצרצר וביצועים טובים ושלדה כמעט צרפתית עושים אותה לקנייה מצויינת )

 

אלפא ( ביצועים טובים ושלדה מצויינת רק שהישיבה ממש גבוהה אך המנוע וההגה הקצר מחפים על הכל והיא יותר מיוחדת מכולם )

 

סיטרואן 16V ( כמו ה306 בגדול רק יותר נדירה ומיוחדת )

 

 

בקיצור , תמצא אחת מחמשת אלה ותהיה מאושר :wink:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יש לכם ושג לגבי צריכת הדלק של הפורד?

הסתכלתי ב parkers וכתוב שם שלRS יש צריכת דלק יותר גבוהה מל cosworthכ מה שלא נראה לי הגיוני...

ואם אתם יודעים איך היא מבחנית בטיחות? (אם אפשר קישור לאתר של NCAP :oops: )

מגאן 265

פורסם

:shock:

 

אתה משווה את המחליפה של ה XR3I ( שמשום מה פורד נתנו לה את השם RS ) ל אסקורט קוזי' ( שלמעשה זו בכלל סיירה מקוצרת בבגדי אסקורט ) ?

 

ועזוב צריכת דלק , תתחיל להנות !

 

אתה רוצה צריכת דלק קטנה ?

 

קנה ביאנקי Y - 10 !

 

רוצה אמינות ?

 

קנה סובארו

 

רוצה כייף ?

 

תתחיל לחפש אחר ספורטיבית ואחר כך תבין

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
יש לכם ושג לגבי צריכת הדלק של הפורד?

הסתכלתי ב parkers וכתוב שם שלRS יש צריכת דלק יותר גבוהה מל cosworthכ מה שלא נראה לי הגיוני...

ואם אתם יודעים איך היא מבחנית בטיחות? (אם אפשר קישור לאתר של NCAP :oops: )

 

זה הורג אותי....דיייי

אני כבר מנסה מאז ומתמיד למצוא בפארקרז איך מוצאים את תצרוכת הדלק של אוטו. לא הצלחתי למצוא את תצרוכת הדלק של שום אוטו. איך מוציאים אותה שם?

תודה.

Back to the original - NC again.

פורסם

כנס ליצרן , דגם..

 

תבחר performance&consumption

 

בצד ימין יש נתוני צריכת דלק בMPG

 

(miles per galon)

 

ותחשב :

 

דוגמא : 30mpg

 

30*1.6=48 ק"מ.

1 גלון = 4~ ליטר (מעט פחות).

 

48/4=12 ~ ק"מ לליטר.

 

כמובן שאלו נתוני יצרן והמצב במציאות רע בהרבה :twisted:

פורסם
:shock:

 

אתה משווה את המחליפה של ה XR3I ( שמשום מה פורד נתנו לה את השם RS ) ל אסקורט קוזי' ( שלמעשה זו בכלל סיירה מקוצרת בבגדי אסקורט ) ?

 

ועזוב צריכת דלק , תתחיל להנות !

 

אתה רוצה צריכת דלק קטנה ?

 

קנה ביאנקי Y - 10 !

 

רוצה אמינות ?

 

קנה סובארו

 

רוצה כייף ?

 

תתחיל לחפש אחר ספורטיבית ואחר כך תבין

 

מה לעשות שאני סטודנט ואין לי כסף למלא שני טנקים בשבוע, ואין לי זמן ללמוד להכיר את המוסכניק שלי??? :cry:

 

זה שבן אדם לא מליונר לא אומר שאסור לו להנות ממכונית ספורטיבית :!:

מנסים למצוא את השילוב הכי סביר בין הכל :!:

מגאן 265

פורסם
זה שבן אדם לא מליונר לא אומר שאסור לו להנות ממכונית ספורטיבית :!:

מנסים למצוא את השילוב הכי סביר בין הכל :!:

Trade off.

מכוניות שמעסות את בלוטות האדרנלין במוח לרוב יהיו יקרות יותר לאחזקה:

צריכת דלק גבוהה יותר, שימוש בשמנים / רכיבים מתכלים טובים (חיסכון בעלויות

יוביל לפיצוץ הבלתי נמנע לאחר מכן).

 

קשה למצוא את אותה אחת, "המושלמת", שטיפלו בה בדיוק כמו שצריך במשך כל

חייה והיא תתן לך כיף צרוף במינימום עלויות, כי לרוב מכוניות כאלו לא עברו חיים

קלים ובעלים אוהבים, לצערנו.

תמצא כזו, זכית. :D

זכור שכל המכוניות שהוזכרו לעיל הן בנות 8 עד 10 שנים (1993-1995) ועל מנת לקבל

שקט נפשי (עד כמה שניתן) בהמשך הדרך, יישור קו (במידה וצריך) יעלה סכום כסף נכבד.

 

בהצלחה!

דניאל

MCS 2008

פורסם

כמו שאמר דניאל זה אלה לא רכבים שקונים מהחברה !

 

אלה רכבים שנסעו בהם קשה כי הם נועדו לזה ובמשך כמה שנים

 

אז צפה לטיפולים יותר גדולים ולבלאי מואץ

 

ביצועים = דלק ( רכב מתקדם ע"י דלק אין מה לעשות )

 

חיסכון = ביאנקי Y -10

 

אין לך כסף ?

 

אל תקנה ספורטיבית !

 

( ולא כל אלה שיש להם רכבי ספורט הם עשירים.... תוציא לך את זה מהראש , יש כאלה שמוכנים להתפשר באמינות ולהוציא יותר כסף מבן אדם חסכן שלא נגיד קמצן בשביל להנות ממשהו שהוא אוהב ונהנה ממנו )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
ולא כל אלה שיש להם רכבי ספורט הם עשירים.... תוציא לך את זה מהראש , יש כאלה שמוכנים להתפשר באמינות ולהוציא יותר כסף מבן אדם חסכן שלא נגיד קמצן בשביל להנות ממשהו שהוא אוהב ונהנה ממנו

:mm_yeah:

על כיף משלמים.

 

...ולא, לא בגלל שהמכוניות האירופאיות שהוזכרו הן לא אמינות, או משהו...

:mm_tongu:

MCS 2008

פורסם

ברור לי שביצועים = דלק. פשוט סיירתי לדוגמא בפורומים של אלפא וראיתי סיפורים על 145 1.6 שלקחה 1/6 ביום יום שזה קצת יותר מידי בשבילי...

 

בקשר לאמינות, מה לעשות שאני שנתיים וחצי על טויוטה קרינה 94 שלא רואה מוסך (חוץ מטיפולים שוטפים)... אני לא מצפה ממכונית ספורט שתהייה בעלת אמינות כזאת (אולי הסליקה, שהיא על בסיס הקרינה, תוכל לתת כזאת אמינות :!: ) אבל גם שלא תתפרק לי ושאני אקרא לאבא שלי שיתקן אותה (הוא מפרק ומרכיב מכוניות מגיל 15...).

 

הקרינה אכלה 1/10 ואני מוכן לעלות קצת, אבל לא באופן מוגזם...

 

הדרישות שלי לא בשמיים, ואני בטוח שאלו גם הדרישות שלכם...

מגאן 265

פורסם
ברור לי שביצועים = דלק. פשוט סיירתי לדוגמא בפורומים של אלפא וראיתי סיפורים על 145 1.6 שלקחה 1/6 ביום יום שזה קצת יותר מידי בשבילי...

 

 

קודם כל, אני מכיר את הבחור, והוא די קשקשן. מה גם שמנוע 1.6 שאוכל 1:6 הוא במקרה הטוב בדרך לאוברול - 1:6 זו צריכה של אימפרזה טורבו שלוחצים עליה. להזכירך לאימפרזה טורבו יש כפול כוחות סוס... (וזה לא 145 זה 146 :wink: )

 

בנוגע לצריכת דלק - ברוב המכוניות שציינת אין כל בעיה להשיג צריכה של 1:9 במקרה הכי גרוע. הייתה לי 306S16 וזה מה שהיא צרכה, למרות שלחצתי עליה די חזק. מחוץ לעיר היא מגיעה גם ל-1:12.

 

הבעיה היא למצוא כאלו במצב טוב שלא יעשו בעיות ויעלו הון בתיקונים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אלפא 1.6 אכן אוכלת הרבה דלק ( למעשה יותר מ 2 ליטר של יצרן אחר )

 

אבל הטווין ספארק הוא מנוע אחר לגמרי ( זה לא אומר שהוא חסכוני :wink: )

 

בכל מקרה , אם לא תשתולל ביום יום ותלמד מתי להעביר הילוך אז הצריכת דלק תרד פלאים....

 

חוץ מזה שבכביש מהיר השוואה בין קארינה אוטומטית לרכב בעל מנוע 2.0 ידני ומשקל נמוך יותר צריכת הדלק ברכב הספורט צריכה להיות נמוכה יותר ובאותה מהירות אף להיות חסכוני משמעותית !

 

 

יאשה , שמצליח להגיד לצריכת דלק גרנדיוזית של 1 ל 10 בכביש מהיר

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

×
×
  • תוכן חדש...