Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וכמו בכל מדינת חלם ראויה לשמה, התשתית על הפנים.

מסלולים חוצים, עיקולים פתאומיים ונקודות חיבור לכבישי ההמשך מופיעים בפתאומיות.

 

אתה נוסע במסלול כשלפתע ללא התראה מגיחים משמאלך(!!) רכבים במהירות גבוהה ומנסים להשתלב בדרך.

אתה מנסה לזוז ימינה אבל המסלול תפוס, להאיט בפתאומיות לא בא בחשבון-יש רכבים מאחור.

אז מה שנשאר למנסה להשתלב זה פשוט להדחף ולהתפלל שלא תהיה תאונה.

 

תוסיפו לזה סימון לא ברור בכביש כשאתה במסלול הימני, אחרי 10 מטר אתה מוצא את עצמך בשמאלי ולאחר עוד 30 מטר אתה בכלל בפניה לתל אביב כשאתה בסה"כ רוצה להגיע למרכז העיר.

 

אני אישית ראיתי ביומים האחרונים שם לפחות 2 תאונות.

אז מה עושים?

 

משטרת ישראל מציגה: פתרון מזהיר.

מציבים 2 ניידות באמצע הכביש (בדיוק בנקודת הכניסה לכביש החדש) עם אורות מהבהבים.

חוץ מבלבול הנהגים שעכשיו גם צריכים להכניס למשוואה הזאת גם ניידת שמצמצמת את אפשרות ההשתלבות, אני לא רואה למה זה תורם.

אבל לא נורא. איך יוכלו אחרת לסדר ג'ובים לקבלנים מקורבים?

 

לא יודע, יכול להיות שאתה צודק אבל גם יש נהגים מטומטמים. אני לא מבין מה הבעיה להסתכל על השילוט? יש שילוט ענק שמורה על שני נתיבים שמאליים לתל-אביב והשאר זה למרכז העיר ומודיעין. אני ממש לא מבין מה הבעיה לקרוא את השלטים האלה ולנהוג לפיהם ?

 

מה שבטוח, שהנקודת פיצול הזו מאוד מסוכנת.

 

אגב, על היום הראשון שהכיש הזה נפתח המשטרה דפקה שם מס. דוחות. נמאס מהם כבר.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
מסכים בהחלט!!!

אבל- מה עדיף לסביבה: חורשה הרוסה וכך נוסעים ללא פקקים ומצמצמים את גזי הפליטה,

או לעמוד בפקקים ולשחרר טונות של גזים רעילים.ותהיה חורשה יפה?(נקודה למחשבה).

 

שאלה- בחודשיים האלו שהכביש היה סגור חברת מוריה טיפלה בליקוים? או שפתחו את הכביש למרות שהם לא סיימו את שיקום הנוף.

 

שאלה מעניינת !

פורסם
לא יודע, יכול להיות שאתה צודק אבל גם יש נהגים מטומטמים. אני לא מבין מה הבעיה להסתכל על השילוט? יש שילוט ענק שמורה על שני נתיבים שמאליים לתל-אביב והשאר זה למרכז העיר ומודיעין. אני ממש לא מבין מה הבעיה לקרוא את השלטים האלה ולנהוג לפיהם ?

 

צודק ב100%! ביום הראשון שהכביש נפתח שמעתי על 2 נהגים (ונהגת) שונים שבטעות נכנסו לכביש ומצאו את עצמם במוצא במקום ברמות/בגין דרום/443 - אם נוסעים במהירות סבירה ומרימים את הראש לכיוון השלטים (מה שהגיוני לעשות במיוחד כאשר אתה נוסע בכביש חדש) אז כנראה שלא מתבלבלים.

פורסם

חגיגות בעירייה לרגל פתיחת הכביש

http://news.walla.co.il/?w=//1144426

אגרה בכניסה לירושלים לנתיב השמאלי(כשלב שני), וכשלב ראשון להפוך את הנתיב לנת"צ.

טמטום!! למה להפוך נתיב אחד לנתיב בתשלום? גם ככה הכניסה לירושלים מלאה בפיתולים כך שהנתיב לא יהיה מהיר כל כך וגם יש עוד סיבה קטנה שבגללה אין פקקים שנקראת כביש 9. אחרי שפתחו כביש שהוריד את כל העומס(וסןף סוף אין פקק) רוצים לעשות כסף מפקק שלא קיים עוד.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
לא יודע, יכול להיות שאתה צודק אבל גם יש נהגים מטומטמים. אני לא מבין מה הבעיה להסתכל על השילוט?

שמוליק

 

העניין שלא היה שילוט מקדים ביומיים הראשונים למעט חצים מוארים ושלט גדול מאד ממש בהתפצלות.

הקטע הוא שאתה לא רואה את השלט הזה מהירידה בגלל שהוא נמצא בשטח מת וכשאתה רואה אותו, לפעמים זה מאוחר.

פורסם

דווקא כן היה.

 

יצא לי לנסוע באותו היום שפתחו אותו ועוד בבוקר.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אתה מתכוון לשלטים הצהובים הגדולים מצד ימין עוד לפני צומת רמת שלמה?

אלו שכתוב עליהם "ירושלים השאר בנתיב הימני" או משהו בסגנון?

 

אני לא ראיתי אותם ביום הראשון רק בשני בערב אבל אם אתה אומר יכול להיות שפספסתי.

עדיין, זו החלוקה הכי מטומטמת שראיתי.

 

כל צפון ירושלים שרוצים לנסוע לדרום/מרכז ירושלים מקבלים נתיב אחד מסכן.

ראית איזה פקקים יש שם?

פורסם

על הנסיעה הראשונה שלי בכביש דפקתי ברקס עצבני כי פיספסתי את הפנייה ימינה לרמות שפתאום הציצה משום מקום.

 

אבל בינינו בלי להתבכיין הכביש הזה תורם מאוד לפקקים ביציאה מהעיר.

פורסם

אתמול נסעתי חזרה לירושלים, אומנם לא בכביש 9, אבל לא היה פקק בשעה הכי עמוסה 6 בערב.

וכבר סימנו קווים צהובים לאוטובוסים.:evil:

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

×
×
  • תוכן חדש...