Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרשת דוד נמרי - אורן קיפניס והתנהלות מועדון החמש


ירון פ
שימו לב! השרשור הזה בן 6048 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

CF ומועדון ה-5 משתפים פעולה מזה מספר שנים בהצלחה, מתוך מטרה לשלב בין חדש לישן ומתוך הבנה שאם לא נכיר את עברנו המוטורי - לא נוכל לכוון ולתרום לעתיד מוטורי טוב יותר.

שיתוף הפעולה הזה הוא אסטרטגי לשני הצדדים, כאשר ניידות הגולשים בין תחומי העניין השונים (אספנות, כללי, טכני וכו') תורמת לכולם ומקרבת בין מגוון התחומים השונים תחת ההגדרה מוטוריקה.

 

במסגרת שיתוף פעולה זה, ניתנה למועדון ה-5 אוטונומיה בכל מה שנוגע בניהול פורום אספנות, כאשר מנהלי אספנות הם היחידים שמטפלים בפורום זה. מנהלים אלו הם חלק בלתי נפרד מצוות הניהול של CF, אבל כפופים גם להחלטות גורם חיצוני - הנהלת מועדון ה-5.

 

אם מועדון ה-5 החליט החלטה מסויימת בהקשר לפרשת קיפניס-נמרי זאת זכותו. דרך הפעולה של מנהלי פורום אספנות היא מבחירתם החופשית, ואין להשליך מכך על צורת הניהול ותפיסת הניהול של שאר אתר CF. מנהלים באספנות שלא הסכימו עם דרך זו הצביעו ברגליהם.

 

כל השגה או תלונה על אופן הניהול של פורום אספנות יש להפנות אל מנהליו ואל הנהלת מועדון ה-5, מאחר ולהנהלת CF לא היתה יד והשפעה על עריכת פורום אספנות. הנהלת CF לא היתה בוחרת בדרך כזו.

 

מסיבה זו השרשור בו נכתבת הודעה זו לא נימחק, מאחר והוא מחוץ לאוטונומיה של מועדון ה-5.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 286
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

casper is alive alive!!!x

from what i read we have a small dictator autonomy inside carsforum

amazing

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא שנאמר-גם אכלו את הדגים המסריחים,גם הוכו במקלות ולבסוף גורשו מהעיר..

אין ספק,מנגנון ההשמדה העצמית של מועדון ה 5 פעל הפעם בצורה יעילה להפליא!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבלו בבקשה מס' דפים מהשרשור המקורי אשר הצלחתי "להציל":

(כל מי שרואה את הדפים משמאל לימין, פשוט ללחוץ קליל ימני->קידוד->מסמך מימין לשמאל)

 

מהי פרשת נמרי-קיפניס?!

עמוד מס' 1

עמוד מס' 2

עמוד מס' 3

עמוד מס' 4

עמוד מס' 5

עמוד מס' 7

 

*גילוי נאות: אני אחד הפורשים הטריים מהמועדון עקב ה"פשרה" שהושגה בפרשה זו*

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק. ההחלטה למחוק מארכיון פורום אספנות שרשור שהיה קבור ונשכח מזה שנתיים היתה החלטה מבריקה.

מי שחשב שבכך ישכיח סופית את הפרשה בודאי טופח לעצמו על השכם בסיפוק. המטרה הושגה.

 

אני זוכר שיש איזה פתגם שמתאים לסיטואציה הזו. משהו עם אבן ובאר ואלף חכמים שלא יצליחו להוציא אותה.

 

בכל מקרה, שיעור בהלכות חופש מידע במאה ה-21, במיוחד עבור אותם בעלי עניין שפנו וניסו לשכנע, בדרכי נועם ובדרכים פחות נעימות, למחוק גם את השרשור הזה:

  • השרשור המדובר ההוא, כמו גם זה, כולל תיאור ענייני של עובדות לדעתו של הכותב. כל עוד הכותב מאמין באמונה שלמה בדבריו, אוחז בסימוכין להם, ואינו משקר ביודעין בכדי לפגוע באדם אחר, עומדת לו הגנה בבית משפט מפני תביעת דיבה.
  • השרשור המדובר ההוא היה נגיש מזה שנתיים תמימות. האנשים הנזכרים בפרשה בחרו מסיבותיהם שלהם שלא להגיב לטענות. מסיבותיהם שלהם, הם גם לא ביקשו את מחיקתו בשנתיים האחרונות. על כן, הטענה כאילו בשרשור הנוכחי שנפתח אך הבוקר יש משום הוצאת דיבה נדמית כמופרכת מעט.
  • הפרשנות שנתן ועד המועדון לפרשה מחייבת את המועדון ותו לא. זכותו להכריז על הפרשה כסגורה מבחינתו, ואפילו לחלק ציונים לשבח לגיבוריה. עם זאת, ועד המועדון אינו יכול לבטל את זכותו של כל חבר פורום לגבש דעה עצמאית על הסוגיה.
  • החלטתו של ועד המועדון בודאי אינה מקבילה להחלטה של ערכאה שיפוטית רשמית במדינת ישראל, כפי שניסה לטעון אחד מבעלי העניין (ושעשע אותי באופן אישי מאוד).

זוכרים את הימים בהם עיתונאים בישראל שרצו לפרסם סוגיות שנאסרו ע"י הצנזורה פשוט ציטטו פרסומים של גורמים זרים ?

אז מי שמעוניין להעלים את הדיון ההוא מההסטוריה, יצטרך לעבור קודם כל במחלקה המשפטית של גוגל.

 

מהי פרשת נמרי-קיפניס (כפי שנשמר בבסיס המידע של Google).

עמוד 1

עמוד 2

עמוד 3

עמוד 4

עמוד 5

עמוד 6

עמוד 7

 

ועכשיו אמירה כבעלים של רכב אספנות, ולא כמנהל הפורום:

אני מת לשמוע את הצד השני בפרשה. אני מת לשמוע אותו כבר שנתיים, מאז נחשפתי לסוגיה הזו לראשונה.

לא יצא לי, וזאת למרות שהקשבתי ממש ממש טוב.

 

אם מדובר באי הבנה מצערת, אני בטוח שניתן היה לשכנע את פותח השרשור המקורי בכך. הוא נשמע אדם די אינטליגנט. העובדה היא שאיש מכוכבי הדיון לא ניסה. למה ? כל אחד מוזמן לנחש. גם לי יש את הניחוש שלי.

 

דבר אחד ברור לי. אילו אכן התקבל אותו נוסח מעודכן לתקנות האספנות ש(לכאורה) ניסו לקדם גיבורי הפרשה (לכאורה) ללא ידיעת מועדון ה-5 תוך שהם (לכאורה) מייצרים מצג שווא ו(לכאורה) מתחזים מול פקידי משרד התחבורה כאילו הם פועלים ברשות ובסמכות המועדון, היה נגרם נזק איום ונורא לתחביב שלנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפרשנות שנתן ועד המועדון לפרשה מחייבת את המועדון ותו לא. זכותו להכריז על הפרשה כסגורה מבחינתו, ואפילו לחלק ציונים לשבח לגיבוריה. עם זאת, ועד המועדון אינו יכול יכול לבטל את זכותו של כל חבר פורום לגבש דעה עצמאית על הסוגיה.

 

מילים כדורבנות.

לאחר קריאה מעמיקה של הנושא, אני מבין את הפורשים והחברים אשר התעצבנו מהמקרה, וה"טיוח" שנעשה ממש לא לעניין.

אבל,

אני מאמין שיש לגשר על הפערים הללו במיוחד מפני שנושא זה הינו בן שנתיים!

אין חוק התיישנות על המקרה אבל אני מאמין שהמקרה כבר יכול להחתם ולהסגר.

בתקווה שחברי המועדון המכובדים שפרשו ישקלו זאת שנית.

בברכה,

נאור.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כספר !

 

עד היום הייתי גאה להיות חבר בפורום זה. על איכותו, איכות מנהליו, איכות החברים ועל ההזדמנות להקים במה לשוחרי המכוניות הקלאסיות.

 

האמנתי ואני רוצה להמשיך להאמין במנהלי הפורום - אך לאחרונה אני חושש שמבלי דעת/מחשבה/רצון או מתוך יושר של מי שהבטיח אוטונומיה... הם נתנו יד (בלתי מכוונת בוודאי) למעשה הנוגד את מהות הפורומים והאינטרנט (וגם מהות פורום זה).

 

האם מנהלי פורום זה מאמינים באנרכיה ? אני בספק. בשם האוטונומיה הם נתנו יד למעשה שאין לעשותו. ועוד על ידי מי ? על ידי האנשים האמונים על שמירת הסדר - כה עצוב, כה מקומם, כה חשוך.

 

במילה אחת - חבל !

 

יש לוודא שמנהלי פורום שמשתמשים ביכולתם בניגוד לכללים פשוט לא יהיו בעלי סמכות זו יותר. כי לא מגיע להם. כי לא מגיע לנו. כי לא מגיע למי שהקים והשקיע לטובת הקמת פורום זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יכול אולי להסביר מה האינטרס (לכאורה) שהניע את גיבורי הפרשה?

אם אכן (וכך זה נראה) היה נגרם נזק גדול לציבור האספנים, איזו סיבה אפשרית יכולה לעמוד מאחורי זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כספר !

האמנתי ואני רוצה להמשיך להאמין במנהלי הפורום - אך לאחרונה אני חושש שמבלי דעת/מחשבה/רצון או מתוך יושר של מי שהבטיח אוטונומיה... הם נתנו יד (בלתי מכוונת בוודאי) למעשה הנוגד את מהות הפורומים והאינטרנט (וגם מהות פורום זה).

 

האם מנהלי פורום זה מאמינים באנרכיה ? אני בספק. בשם האוטונומיה הם נתנו יד למעשה שאין לעשותו. ועוד על ידי מי ? על ידי האנשים האמונים על שמירת הסדר - כה עצוב, כה מקומם, כה חשוך.

 

במילה אחת - חבל !

 

יש לוודא שמנהלי פורום שמשתמשים ביכולתם בניגוד לכללים פשוט לא יהיו בעלי סמכות זו יותר. כי לא מגיע להם. כי לא מגיע לנו. כי לא מגיע למי שהקים והשקיע לטובת הקמת פורום זה.

 

 

of course its sad but our country goes like that so why not this forum?x

why wont people with power and control wont use it for there own good\matters?x

im not surprised , are you?x

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יכול אולי להסביר מה האינטרס (לכאורה) שהניע את גיבורי הפרשה?

אם אכן (וכך זה נראה) היה נגרם נזק גדול לציבור האספנים, איזו סיבה אפשרית יכולה לעמוד מאחורי זה?

במילה אחת: כסף.

אם תקרא בעיון את המסמך המצורף להודעה של פותח השרשור, תמצא שהעניין הוזכר שם

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שיש לגשר על הפערים הללו במיוחד מפני שנושא זה הינו בן שנתיים!

אין חוק התיישנות על המקרה אבל אני מאמין שהמקרה כבר יכול להחתם ולהסגר.

אני לא מבין את כל אלה שמנפנפים ב"התיישנות" ורק רוצים "לשכוח".

 

ככל שאני רואה זאת, ישנן רק שתי אפשרויות. או שהדברים קרו במציאות, או שלא.

תשובה ברורה לא קיבלתי לשתי שאלות:

1. אלה שפעלו מול אנשי משרד התחבורה הזדהו כנציגי מועדון ה-5, ויצרו מצג כאילו ועד המועדון מדבר מגרונם ? כן או לא ?

2. אם כן, האם ועד המועדון אכן עודכן בזמן אמת על כוונת משרד התחבורה לשנות את תקנות רישוי האספנות, או שהדבר הוסתר ממנו?

 

תבין דבר מאוד בסיסי. אם אני אגש למנכ"ל משרד התחבורה ואנסה לשנות את תקנות רישוי האספנות כך שיתאימו לאינטרס הפרטי שלי, יזרקו אותי מכל המדרגות.

לעומת זאת, אם אטען שאני מייצג 700 אספנים, ושכל מה שאני אומר למשרד התחבורה הוסכם במוסדות המועדון שנבחרו בהליך דמוקרטי, סביר להניח שיתייחסו אחרת לדברי.

 

אם אכן הדברים הנטענים כאן קרו, יש שתי בעיות מהותיות שלא נפתרו, ולכן גם לא יכולה להיות שום התיישנות בעניינן:

1. ועד המועדון אמור לשרת את בוחריו. זה אומר, בין השאר, לעדכנם בזמן אמת על התפתחויות כאלה, ולהיוועץ בהם באמצעות מוסדות המועדון. ברגע שהוא נוהג בצורה הפוכה, מטשטש, ממסמס, מסתיר, מושך זמן ומונע מהמבקר לפרסם את מסקנותיו, הרי שזו כבר לא דמוקרטיה. זה קומץ אנשים שמועלים באמון בוחריהם.

 

לפני שמניחים לעניין כזה להתיישן, ראוי שהועד יסביר מה בדיוק קרה שם, מדוע הוא החליט לנהוג כפי שנהג (כשנמנע מפירסום הפרשה), ואיזה שינויים בוצעו מאז על מנת להגביר את השקיפות, לחזק את הביקורת הפנימית ולהבטיח שכלל החברים יעודכנו להבא בזמן אמת.

 

2. אם אכן קרו הדברים הללו, אזי מדובר במי שניסו -לכאורה- להשיג טובות הנאה לעצמם תוך יצירת מצג שווא, מרמה ועוד אי-אילו מלים שעורכי דין אוהבים במיוחד. אני בספק גדול מאוד אם זה בכלל בתחום סמכותו המוסרית של ועד המועדון לחון את מי שמוסדות הביקורת הפנימיים של המועדון החשידו אותם בהתנהגות כזו.

לכל הפחות, ראוי היה אם המועדון היה משתמש במשאביו המדולדלים על מנת לקיים תהליך בוררות חיצוני שלא בפני בעלי-עניין ומכרים.

 

כל עוד שתי הסוגיות הללו אינן באות על פתרונן באופן שיבטיח שמקרה כזה לא יוכל להתרחש שוב (או לחילופין מובאים סימוכין לכך שכל העניין עורבא-פרח ולא היו דברים מעולם), מוקדם לדבר על התיישנות. גם אם חלפו שנתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לכל הפחות, ראוי היה אם המועדון היה משתמש במשאביו המדולדלים על מנת לקיים תהליך בוררות חיצוני שלא בפני בעלי-עניין ומכרים.

 

כל עוד שתי הסוגיות הללו אינן באות על פתרונן באופן שיבטיח שמקרה כזה לא יוכל להתרחש שוב (או לחילופין מובאים סימוכין לכך שכל העניין עורבא-פרח ולא היו דברים מעולם), מוקדם לדבר על התיישנות. גם אם חלפו שנתיים.

 

מילים כדורבנות - אלו הדרישות הבסיסיות שאני דורש למעלה מ-3 שנים ללא מענה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

aleays , but always when someone hide something or trying to cover up its for a resone :idea:x

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...